Bakkie 636 en de VSM, zomer 1997

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Bakkie 636 en de VSM, zomer 1997

Bericht door Dubbele P »

Ik was eens even in mijn fotoalbums aan het kijken wat ik daar aan treinenfoto's in kon vinden. Helaas bar weinig, wel sommige waar ik zelf opsta bij stoomlocs van verschillende musea, maar geen van reguliere treinen/stations. Wel trof ik onderstaande foto's aan, die (vermoedelijk) in de zomer van 1997 gemaakt zijn toen we op de veluwe op vakantie waren. Ik heb geen idee waar het ergens is en hoe we bij dit spoor terechtkwamen, maar misschien wel leuk om te posten. De foto's zijn gemaakt toen ik een jaar of 10-11 was, analoog en met een felgeel toestel van de Rabobank dat ik kreeg toen ik er een jongerenrekening had geopend :D


Afbeelding

Een kijkje over het trac
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Bakkie 636 en de VSM, zomer 1997

Bericht door deadlock »

onderhoud denk ik; de trein is te kort en de ritten worden meestal met stoom of 2200'en of de 2530(is dat het goede nummer) gereden.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Bakkie 636 en de VSM, zomer 1997

Bericht door Wubbo »

De VSM is inderdaad in het bezit van de 2530 (de Bisschop), maar heeft ook nog 2400en dacht ik.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Bakkie 636 en de VSM, zomer 1997

Bericht door deadlock »

Ik kan me niet herinneren dat ik die in de toeristenritten heb gezien, maar dat zou natuurlijk prima kunnen!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
timtrein
Berichten: 276
Lid geworden op: di 18 mar 2008, 23:33

Re: Bakkie 636 en de VSM, zomer 1997

Bericht door timtrein »

Is een bakkie met platte wagen en een Dg, dus ongetwijfeld een werktrein ('t zal wel een zaterdag zijn geweest).
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten