Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Ik zag vandaag een SRV-wagen in Apeldoorn :o

Blijkbaar is dat dus echt een gehucht :') (A)
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Grootste dorp van Nederland, zo luiden de geruchten.

Maarreeehhh, wat moet jij buiten een straal van 100m vanaf station Apeldoorn?? -o-
🍉
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

Wubbo schreef:
Durashift schreef:Ik dacht dat bij controle het systeem aangeeft welke producten ter controle gescand moeten worden?
Dat zou raar zijn want dan ben je op zoek naar producten die al gescand zijn. Tenminste, als ik alleen een blikje cola, een net sinaasappels en een stuk kaas heb en het systeem zegt dat er broccoli gescand moet worden lijkt dat me een beetje gek.
Ja, dat is zo. Ik bedoel wel naar aanleiding van hetgeen de klant gescand heeft.

Nou ja, men scant maar lekker. _O_
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

Hainje schreef:Grootste dorp van Nederland, zo luiden de geruchten.

Maarreeehhh, wat moet jij buiten een straal van 100m vanaf station Apeldoorn?? -o-
SRV-wagen fappen :')
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

Aking schreef:Ik zag vandaag een SRV-wagen in Apeldoorn :o
(..) (A)
Och, in zeker zin zijn al die boodschappenbezorgauto's ook SRV's. Er wordt alleen op een ander platform besteld.

(A)
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

trolly schreef:SRV-wagen fappen :')
Iieeeeeuuuwwwwwww, dat gaat echt te furrrrrrrr....
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Hainje schreef:Maarreeehhh, wat moet jij buiten een straal van 100m vanaf station Apeldoorn?? -o-
Want de trein passeert aldaar geen overwegen waarvandaan ik dat ding zou kunnen zien? :')

Maar vooruit, ik moest daar zoown kudtbus ontvluchten, en terloops nog ff langs die paupertent van je :Y
trolly schreef:SRV-wagen fappen :')
I wish :(

Alhoewel dat wel een mooie reden zou zijn om in de bajes te belanden :Y
"waarom zit je hier?"
"ik stond te fappen op een SRV-wagen"
*O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

In Boskoop en Hazerswoude is er ook nog steeds een rijdende kruidenier. Hebben best veel en helpen het dragen tot het aanrecht, maar omdat ze geen huismerk hebben is het aardig aan de prijs. :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9139
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door regenmaker »

Aking schreef: Want de trein passeert aldaar geen overwegen waarvandaan ik dat ding zou kunnen zien? :')
Meestal staat dat ding achter het stationsgebouw en kan je hem vanuit de trein niet zien. Maar wat moest jij in de bus in Apeldoorn? :?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Op aanraden van mijn advocaat zal ik daar niet verder op ingaan :wink: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Nou mensen, terwijl de avocado's in de supermarkt nog steeds duurder worden, waren ze vandaag op de markt weer goedkoper. Een kraam verkocht ze zelfs voor € 0,10 per stuk *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

De Vomar hier in Klein Marokko gaat blijkbaar dicht, dus gister was alles 10% koerting, en vandaag zelfs 20% :o
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Ineens een dikke rij met greedy tatta's natuurlijk. Welke er normaal gesproken natuurlijk nooit komen.
🍉
Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 1248
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 16:31

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Frank93 »

Blijkbaar is die locatie ook niet echt een succes volgens Distrifood:
Medio april 2013 opende Vomar zijn supermarkt in het winkelcentrum, nadat meerdere formules al moesten afzwaaien. Nadat Edah zijn vestiging op Kanaleneiland sloot, kreeg Plus het pand aangeboden. De ruimte werd echter doorverkocht aan Jumbo, omdat het voor Plus ‘een heel moeilijk marktgebied’ was. Dat zei Sjaak de Korte toentertijd terugblikken tegen Distrifood. In mei 2012 sloot Jumbo de winkel.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Nou ja, je zit er vrij letterlijk naast een Albert Heijn, al komt dat volgens mij wel meer voor.

Het viel mij persoonlijk vooral op dat het bij alles "net niet" was. Veel lege schappen, aanbiedingen waarbij ze dan maar 1 of 2 "rare" soorten hadden (alle Bonduelle in de aanbieding, en dan hadden ze blikjes met mexicaanse mix en nog een buitenbeentje, waar je bij de Ap uit 20 soorten kunt kiezen) of de aanbieding überhaupt "net niet" op voorraad hadden. Als je daar dan iets over wilde zeggen succes want er stond nooit iemand bij de infobalie (en bij de kassa verwezen ze je door naar de niet bemande infobalie) terwijl er wel altijd een leger vakkenvullertjes in de winkel "rond liep te kloten".

Ik ben er dus niet bepaald verbaasd over eerlijk gezegd :')
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daantje »

Misschien meer iets voor een Aldi of Lidl naast een Albert Heijn.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

De Lidl zit 500 meter verderop, de Aldi zat ongeveer op dezelfde afstand maar is al een aantal jaar weg. Dus geen idee wat ze d'r mee gaan doen...
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

Aking schreef:Nou ja, je zit er vrij letterlijk naast een Albert Heijn, al komt dat volgens mij wel meer voor.

(...) :')
Eh.. In hetzelfde winkelcentrum bedoel je. Want de AH zit toch diagonaal tegenovegesteld in de andere hoek (kanaal zijde) van het WC dan dat Edah/Vomar pand?

Volgens mij was dat eerst ( vroeger) een C1000 pand. Toen kocht Jumbo Schuitema op.. Moesten er formules gewisseld worden, werd het Edah.
Maar dat pand zit gewoon niet in de loop. Te ver van de parkeergarage. Als je met de tram komt, loopt men toch vooral naar de rotonde toe het perron af en steekt dan over richting WC.
Dan loop je de AH in en daarna zo de woonwijk *O*

Bij die marrokaans/turkse supermarkt naast de Lidl koop ik mijn gehakt en kipkruiden. Kan dat merk niet bij mijn lokale 'toko' vinden.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Nee, ik bedoel zoals ik zei vrij letterlijk naast de AH, want vanaf de tram kom/kwam je de Vomar tegen, dan de uitgang naar de Churchillaan/Al Masoedilaan of hoe heet het daar tegenwoordig, dan nog de Etos (die een soort van in de AH zit) en dan de AH. Dus een meter of 20 verder, in hetzelfde "rijtje"
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Durashift schreef:Volgens mij was dat eerst ( vroeger) een C1000 pand. Toen kocht Jumbo Schuitema op.. Moesten er formules gewisseld worden, werd het Edah.
Toen C1000 werd overgenomen door Jumbo was Edah allang verdwenen. Edah was van Laurus, dat stond na de actie om winkels om te bouwen naar Konmar op de rand van het faillissement en heeft toen Edah verkocht aan Sperwer & Sligro. De Edah-winkels zijn toen onderverdeeld in Plus, Emte en Gollf. Een paar winkels waren niet interessant voor de drie ketens (moeilijk gebied enzo) en praktisch elk andere supermarkt heeft daar wel een paar panden uit gepikt, en Jumbo dit filiaal. Is ook niets geworden. Niet heel veel later is het resterende deel van Laurus (Super de Boer) ook door Jumbo overgenomen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ferdinand »

Wordt Coca Cola (en merken van hetzelfde bedrijf) in Nederland verkocht in petflessen van 660ml? In Italië was dat de nieuwe standaard blijkbaar bij de conad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Nee, Coca Cola Nederland verkoopt geen frisdranken in die eenheid.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Gatverdamme Jumbo:
Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ODRAIL »

Ja ... en heb je ook een foto hoe het product er in het echt uitziet?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik loop in het buitenland graag een supermarkt in, gewoon om te zien wat ze verkopen, bijzondere spullen enzo. Dus loop ik net de “Albert” in die een grote supermarkt heeft hier in Karlsbad.

Groente en fruit. Hé, is dat niet Nederlands? Yup, lagen er dus AH maaltijdsalades in de koeling. Toch even kijken op de verpakking: “AHOLD Czech Republic”.

Juist ja, de naam van de winkel had al een hint moeten zijn...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten