Meer personeel op Beneluxtrein
Meer personeel op Beneluxtrein
Meer personeel op Beneluxtrein Rotterdam-Brussel
10 november 2009
De NS gaat meer personeel inzetten op de Beneluxtrein van Rotterdam naar Brussel. Daardoor zou de trein vaker op tijd moeten rijden. Minister Eurlings van verkeer schrijft dat aan de Tweede Kamer.
Reizigers klagen al een tijd over de slechte service op de Beneluxtrein. Ze staan vaak meer dan vijf minuten op het perron te wachten en regelmatig vallen treinen uit.
Lees verder op: Rijnmond.nl
___________________________________________________________________________
Voordat er over begonnen wordt: Ik neem aan dat bij RTV Rijnmond wel bekend is dat de Benelux tussen Amsterdam en Brussel, maar voor de regio Rijnmond zegt Rotterdam - Brussel meer dan Amsterdam - Brussel denk ik.
10 november 2009
De NS gaat meer personeel inzetten op de Beneluxtrein van Rotterdam naar Brussel. Daardoor zou de trein vaker op tijd moeten rijden. Minister Eurlings van verkeer schrijft dat aan de Tweede Kamer.
Reizigers klagen al een tijd over de slechte service op de Beneluxtrein. Ze staan vaak meer dan vijf minuten op het perron te wachten en regelmatig vallen treinen uit.
Lees verder op: Rijnmond.nl
___________________________________________________________________________
Voordat er over begonnen wordt: Ik neem aan dat bij RTV Rijnmond wel bekend is dat de Benelux tussen Amsterdam en Brussel, maar voor de regio Rijnmond zegt Rotterdam - Brussel meer dan Amsterdam - Brussel denk ik.
Re: Meer personeel op Beneluxtrein
Vind het al apart dat ze een 'ouwe' verregende Koploper in vale kleuren op het plaatje hebben gezet.. helemaal zo positief..
Ik doe ook maar wat
Re: Meer personeel op Beneluxtrein
Kamervraag: Gisteren had de Beneluxtrein een vertraging van 7 minuten. Reizigers moesten een hele tijd op een koud perron wachten en vervolgens was de koffie van de catering ook slap. Minister: wanneer worden er aan deze wantoestanden een eind gemaakt?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Meer personeel op Beneluxtrein
Antwoord minister: op het moment dat de Intercity's niet meer hoeven te stoppen in Hoogeveen en er dus geld is voor dit soort verbeteringen.
Zo, en nu de kamer weer ;-)
Zo, en nu de kamer weer ;-)
Re: Meer personeel op Beneluxtrein
Ja. De negatieve consequenties van het vervallen van deze aansluiting op het buurtbussysteem in Drenthe. Dit zorgt er voor dat de bezettingsgraad van tramlijn 26 in gevaar komt, omdat de bezoekers aan 'Skik' 'op fietse' gaan in plaats met deze buurtbus, de trein en de tram naar het Muziekgebouw in Amsterdam. Heeft de minister wel gedacht aan de gevolg-effecten op de kosten-batenanalyse en vreest deze niet voor een cumulatief negatief exploitatiesaldo?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
-
- Berichten: 1200
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Re: Meer personeel op Beneluxtrein
De Benelux is volgens mij altijd al onbetrouwbaar geweest en ik verwacht niet dat ie ooit in deze vorm betrouwbaar wordt.
Re: Meer personeel op Beneluxtrein
Nu zijn de vertrekvertragingen vanuit Amsterdam wel vaak te wijten aan het gebrek van een machinist, hc of treinmanager.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Meer personeel op Beneluxtrein
Tja, dan kan je je afvragen wat meer personeel voor een oplossing is... dan kan er alleen maar meer ontbreken
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Meer personeel op Beneluxtrein
Een hispeed machinist weigert ook zijn eigen loc om te rijden, als dat nodig blijkt te zijn. Er moet dan bv een speciale rangeerder per taxi komen. Ik weet niet of ze bang zijn dat hun glimmende pak vies wordt, of dat er andere redenen voor zijn, maar ook daar valt natuurlijk wel wat tijd te winnen als dat door hunzelf gedaan kan worden bij een calamiteit.
Re: Meer personeel op Beneluxtrein
Daarom worden vanaf nu twee mcn'en en vier HC's per trein ingepland.Reiziger Ddrs schreef:Tja, dan kan je je afvragen wat meer personeel voor een oplossing is... dan kan er alleen maar meer ontbreken
Komen er vanzelf wel een paar opdagen...
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Meer personeel op Beneluxtrein
De vier HC's van NMBS-zijde heb ik dan inderdaad mogen ervaren op Rtd-Ddr ja .
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten