De Jacht!

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
JothamvW
Berichten: 1219
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: De Jacht!

Bericht door JothamvW »

Episode 69, dag 3

Ik reis met een bus, 2 treinen en nog een bus, en dan sta ik op Lent, Thermion Oost.

Reisroute:

Dag 1: Utrecht Vaartsche Rijn -> Rijswijk, Hoekenburgplein met Sprinter naar Culemborg, lijn 46 naar Zoelmond, Kerk en vanaf daar lijn 263.
Hint: de andere Rijswijk (veel bekender) ligt bij Den Haag.

Dag 2: Rijswijk, Hoekenburgplein met lijn 263 naar Zoelmond Kerk, lijn 46 naar Tiel, stoptrein naar Kesteren en daar lijn 45 naar halte De Leede.
Hint: deze halte ligt bij een rotonde waar een bordje staat naar industrieterrein "Marsdijk". Mars en Venus zijn tegenpolen, net als dat het dus niet om Rijswijk bij Den Haag ging. Ook ligt er toevallig een bedrijf "Van Dijk Flora" aan een straat genaamd Venus, wederom in de buurt van Den Haag.

Dag 3: lijn 237 naar Kesteren, stoptrein naar Elst, Sprinter naar Nijmegen Lent en lijn 13 naar Thermion Oost.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: De Jacht!

Bericht door ZO6176 »

Je hebt wel lef om centraal in het land te beginnen.
Ik reis van Roosendaal per ic naar s-hertogenbosch.
PHS

Re: De Jacht!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: De Jacht!

Bericht door ArrivaBas »

Van Utrecht Centraal reis ik met de ICE naar Arnhem en de Sprinter naar Nijmegen Lent. Hierna loop ik 5 minuten naar de halte Laauwikstraat, waarna mijn reis 58 minuten duurde.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: De Jacht!

Bericht door Etienne »

Ik doe hetzelfde als ArrivaBas en kom vanuit Deventer naar Lent Laauwikstraat in 60 minuten.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Yanaike
Berichten: 1852
Lid geworden op: ma 02 dec 2013, 22:14

Re: De Jacht!

Bericht door Yanaike »

Ik reis per sprinter van Zutphen naar Nijmegen Lent (V 14:08 A 14:55).
JothamvW
Berichten: 1219
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: De Jacht!

Bericht door JothamvW »

Voor de mensen die naar Laauwikstraat zijn gereisd (Etienne, ArrivaBas) graag een bewijs per PM; ik kan jullie reizen niet reproduceren. Of gaat het soms om de halte "Station Lent Laauwikstraat"? Er bestaat ook een halte Laauwikstraat in Lent zelf namelijk, die mogelijk inmiddels Eikenlaan heet.
Etienne schreef:Lokquote
ArrivaBas schreef:Lokquote
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: De Jacht!

Bericht door ArrivaBas »

Het gaat om de halte Station Lent Laauwikstraat.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: De Jacht!

Bericht door DrechtBlub »

Ik zat correct met het raden van Marsdijk, maar dacht dat je in de wijk Marsdijk in Assen zat :')

Ik reis* met de Intercity van Lelystad naar station amsterdam zuid. Daarna ga ik met de Intercity naar Amsterdam Bijlmer ArenA (23:13-0:02)
Laatst gewijzigd door DrechtBlub op zo 05 mei 2019, 22:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik blub in het Drecht.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: De Jacht!

Bericht door Hainje »

Als je verstandig bent dan ga je reizen en niet rijzen. Je bent vast om op te vreten zo lekker, maar voor dit spel is het niet handig uiteindelijk ook nog eens te moeten vrezen voor je leven. (A)
🍉
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: De Jacht!

Bericht door DrechtBlub »

Hainje schreef:Als je verstandig bent dan ga je reizen en niet rijzen. Je bent vast om op te vreten zo lekker, maar voor dit spel is het niet handig uiteindelijk ook nog eens te moeten vrezen voor je leven. (A)
Ik ben ook écht een kaiserbroodje ja. (Fefixt)
Ik blub in het Drecht.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: De Jacht!

Bericht door Hainje »

Afbeelding
🍉
JothamvW
Berichten: 1219
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: De Jacht!

Bericht door JothamvW »

Als je dat soort dingen inderdaad niet zelf al fixt kom je vanzelf in het mierenneuktopic terecht, dus maar goed dat het aangepast is.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Western Soldier
Berichten: 1229
Lid geworden op: ma 22 mei 2017, 18:10

Re: De Jacht!

Bericht door Western Soldier »

Ik reis in 46 minuten per intercity en sprinter van 's-Hertogenbosch naar Elst
Regelmatig te vinden in de lijnen 51, 352, 589, 590, 51, 53 en 54.
JothamvW
Berichten: 1219
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: De Jacht!

Bericht door JothamvW »

Episode 69, dag 4


Ik loop een stukje, neem 2 bussen en loop weer een stukje.

Hint: schoon zicht
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: De Jacht!

Bericht door Etienne »

Een stukje lopen suggereert dat hij naar een halte van lijn 33 meer naar het oosten is gelopen of naar een halte van lijn 14/331 naar het westen.

Vanaf genoemde halte neem ik bus 14 naar Elst en stap daar over op lijn 35 naar station Zetten-Andelst.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: De Jacht!

Bericht door ArrivaBas »

Ik loop terug naar het station en reis naar Arnhem Centraal.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
PHS

Re: De Jacht!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Western Soldier
Berichten: 1229
Lid geworden op: ma 22 mei 2017, 18:10

Re: De Jacht!

Bericht door Western Soldier »

Ik heb nu 2 uur gepuzzeld en ben tot de conclusie gekomen dat 9292 geen enkele reismogelijkheid geeft in combinatie met lopen die minder dan een uur is die als slotstuk lopen heeft waarmee je meteen al naar 14/331 bent gelopen, dus dat valt af. Ook alle mogelijkheden met 33+35 en lopen en 33+300 en lopen vallen af. De slotsom moet dus zijn dat je naar Nijmegen bent gereisd. Daar heb je nog steeds vrij veel mogelijkheden en ik ben alles in Nijmegen gaan lopen doorspitten om iets van een mogelijkheid tot lopen te creëren in combinatie tot de hint. Veel wijzer ben ik er niet door geworden. Ik ga toch maar mijn reis maken nu en wel een poging wagen, maar ik geef de mensen die moeten reizen nog de mogelijkheid om de informatie te gebruiken die ik gevonden heb. Uiteraard zijn het wel mijn bevindingen en heb ik wellicht een steekje laten vallen. Mijzelf geef ik een heel kleine kans.

Ik reis met de sprinter van 10.05 naar Nijmegen Dukenburg en neem daar lijn 4 naar van Apelterenweg en loop een stukje naar Bushalte Aldenhof 12/32 straat.
Regelmatig te vinden in de lijnen 51, 352, 589, 590, 51, 53 en 54.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: De Jacht!

Bericht door ZO6176 »

Ik zie dat degene die zijn zet gemaakt heeft naar het noorden is gereisd. Maar hij kan toch ook naar het zuiden gaan na het lopen. Station Nijmegen is niet bezet. Ik denk nog even na over mijn zet.
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: De Jacht!

Bericht door DrechtBlub »

Western Soldier schreef:Ik heb nu 2 uur gepuzzeld en ben tot de conclusie gekomen dat 9292 geen enkele reismogelijkheid geeft in combinatie met lopen die minder dan een uur is die als slotstuk lopen heeft waarmee je meteen al naar 14/331 bent gelopen, dus dat valt af. Ook alle mogelijkheden met 33+35 en lopen en 33+300 en lopen vallen af. De slotsom moet dus zijn dat je naar Nijmegen bent gereisd. Daar heb je nog steeds vrij veel mogelijkheden en ik ben alles in Nijmegen gaan lopen doorspitten om iets van een mogelijkheid tot lopen te creëren in combinatie tot de hint. Veel wijzer ben ik er niet door geworden. Ik ga toch maar mijn reis maken nu en wel een poging wagen, maar ik geef de mensen die moeten reizen nog de mogelijkheid om de informatie te gebruiken die ik gevonden heb. Uiteraard zijn het wel mijn bevindingen en heb ik wellicht een steekje laten vallen. Mijzelf geef ik een heel kleine kans.

Ik reis met de sprinter van 10.05 naar Nijmegen Dukenburg en neem daar lijn 4 naar van Apelterenweg en loop een stukje naar Bushalte Aldenhof 12/32 straat.
Heel erg leuk maar zijn beginloopje kan ook lopen zijn naar halte Ressen, P+R Waalsprinter als hij de via functie van 9292 gebruikt en vanaf daar zijn je mogelijkheden dusdanig rijkelijk dat je eigenlijk overal wel naar toe kan.

Ik pak zelf de trein van Amsterdam Bijlmer ArenA naar Utrecht centraal (IC 23:23-23:38) en dan van Utrecht Centraal naar Rhenen (SPR 23:42-0:22)
Ik blub in het Drecht.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: De Jacht!

Bericht door ZO6176 »

Ik blijf staan te s-hertogenbosch
TreinenFreak
Berichten: 232
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 17:38

Re: De Jacht!

Bericht door TreinenFreak »

Van Zwolle naar Utrecht per Intercity.
Western Soldier
Berichten: 1229
Lid geworden op: ma 22 mei 2017, 18:10

Re: De Jacht!

Bericht door Western Soldier »

DrechtBlub schreef: Heel erg leuk maar zijn beginloopje kan ook lopen zijn naar halte Ressen, P+R Waalsprinter als hij de via functie van 9292 gebruikt en vanaf daar zijn je mogelijkheden dusdanig rijkelijk dat je eigenlijk overal wel naar toe kan.
Klopt, maar in relatie tot 2 bussen en een loopje is er geen mogelijkheid. In dat deel heb je enkel de lijnen 33, 35 en 300 voor je in Arnhem bent. Met 35 kan hij niet verder dan Elst, met 300 kan hij naar Arnhem, maar hij neemt ook nog ergens een andere bus en in combinatie met een eindloopje heb ik geen mogelijkheid gevonden waarin dat kan. Mijn vermoeden is dat hij in Nijmegen of omgeving is.
Regelmatig te vinden in de lijnen 51, 352, 589, 590, 51, 53 en 54.
JothamvW
Berichten: 1219
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: De Jacht!

Bericht door JothamvW »

Episode 69, dag 5

Ik reis met bus, bus en trein.

Hint: via 4 molens naar een beek.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten