Mag ik even kwijt #30
Re: Mag ik even kwijt #30
Nog een week of 3 en Arie Leenman is nooit meer te horen in de regio Amsterdam
Goed nieuws; 2 weken terug heb ik mijn assessment voor treindienstleider goed gemaakt, dus ben al beetje in het seinenboek bezig enzo. :D
Goed nieuws; 2 weken terug heb ik mijn assessment voor treindienstleider goed gemaakt, dus ben al beetje in het seinenboek bezig enzo. :D
Re: Mag ik even kwijt #30
Hmm, er reed vanmiddag een busje van de SEON door het dorp, dat is vaak een slecht teken. Maar even het nieuws volgen :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #30
Bee schreef:Hmm, er reed vanmiddag een busje van de SEON door het dorp, dat is vaak een slecht teken. Maar even het nieuws volgen :?
Wat betekent dat dan? Brand? Gaslek? Gewoon een buurtbuslijn die opgeheven gaat worden? Wat is SEON?
Re: Mag ik even kwijt #30
Lol!Fles schreef:Gewoon een buurtbuslijn die opgeheven gaat worden? Wat is SEON?
De SEON is volgens mij een dienst die hennepplantages en drugslaboratoria ontmanteld.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Re: Mag ik even kwijt #30
Hoezo, Waarom? Vertel een wat meer.Caspar schreef:Nog een week of 3 en Arie Leenman is nooit meer te horen in de regio Amsterdam
Re: Mag ik even kwijt #30
Er werd door iemand die er duidelijk verstand van heeft gevraagd om meer informatie. Als jullie het over voetbal of auto's hebben vraag ik ook niet om verduidelijking terwijl ik er helemaal geen zier van begrijp.Wubbo schreef:Zou je alsjeblieft wat duidelijker berichtjes willen typen? Ik denk dat zeker 90% van de mensen op dit forum dit totaal niet snapt...deadlock schreef:Een Clariion AX400 van EMC met twee enclosures. Een normale en een SATA enclosure en die SATA is nog leeg voorlopig.
Mocht je aan de andere kant simpelweg geïnteresseerd zijn, dan kan je dat vragen en dan zal ik het in lekentermen uitleggen.
Een SAN is een Storage Area Network. Een apparaat met veel harde schijven. Hier worden meestal meerdere servers op aangesloten via een glasvezelkabeltje of hele snelle ouderwetse netwerkkaarten(iSCSI) die dan zelf geen harddisks meer nodig hebben. Het voordeel is, dat de data op de achterliggende schijven die dus in het SAN zitten, door meerdere servers gezien wordt. Als de server die op dat moment het stukje data waarop jouw documenten zitten crasht, kan een andere dat in theorie naadloos overnemen. Dat heet een high availability cluster. Soms is het zo dat de data door meerdere servers tegelijkertijd aangesproken kan worden. Dat is een load balancing cluster.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Mag ik even kwijt #30
SEON is inderdaad een bedrijf wat wietplantages en drugslaboratoria opruimt. Bijvoorbeeld zo:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eOBlq3Nr2Mo[/youtube]
De grote vrachtwagen is in dit geval van SEON.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eOBlq3Nr2Mo[/youtube]
De grote vrachtwagen is in dit geval van SEON.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #30
OKee dan :) Ik had er nog niet van gehoord :)
Re: Mag ik even kwijt #30
Ugh, mijn OV chipkaarttransacties worden niet allemaal weergegeven op het overzicht. Wat ridicuul zeg, hoe moet ik nu de reiskosten verantwoorden bij mijn baas :s
Meer dan de helft van de GVB-reizen mist gewoon. Connexxion staat er wel allemaal bij.
Meer dan de helft van de GVB-reizen mist gewoon. Connexxion staat er wel allemaal bij.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Mag ik even kwijt #30
Arie Leenman is ermee gestopt, en alle berichten die op dit moment nog zijn ingesproken door Arie zoals enkele internationale treinen, rookverbod, zakkenrollers, extra ingangscontrole etc worden voor de nieuwe dienstregeling vervangen door een een paar vaste omroepers van de post in Amsterdam. Hoe dat op andere posten gaat, geen idee.KM46 schreef:Hoezo, Waarom? Vertel een wat meer.Caspar schreef:Nog een week of 3 en Arie Leenman is nooit meer te horen in de regio Amsterdam
Re: Mag ik even kwijt #30
Weet iemand hoe ik een vertrekstaat voor een Duits station tevoorschijn kan toveren op ww.bahn.de? Ik heb het jaren geleden eens voor elkaar gekregen maar kan het nu niet meer vinden.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Mag ik even kwijt #30
Heel erg jammer, fijne stem om te horen, ook erg duidelijk. Stopt hij dan ook met de berichten voor de werkzaamheden? Dan ben ik heel erg benieuwd wie dát gaat vervangen. Laten we hopen dat het de juffrouw van HiSpeed niet is; die vind ik persoonlijk veel te schel.Caspar schreef:Arie Leenman is ermee gestopt, en alle berichten die op dit moment nog zijn ingesproken door Arie zoals enkele internationale treinen, rookverbod, zakkenrollers, extra ingangscontrole etc worden voor de nieuwe dienstregeling vervangen door een een paar vaste omroepers van de post in Amsterdam. Hoe dat op andere posten gaat, geen idee.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Mag ik even kwijt #30
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/bhftafel.exe/dn?deadlock schreef:Weet iemand hoe ik een vertrekstaat voor een Duits station tevoorschijn kan toveren op ww.bahn.de? Ik heb het jaren geleden eens voor elkaar gekregen maar kan het nu niet meer vinden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt #30
In Utrecht worden al een tijdje alle werkzaamheden-bandjes gewoon door de post zelf ingesproken. Overigens wel jammer, ik vond het toch altijd dé omroepstem van NS.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39195
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt #30
De ICE is in Utrecht ook een bandje van de post zelf. Zijn ook nog eens door twee personen ingesproken: gebeurd nogal eens dat de trein zelf door een mannenstem wordt aangekondigd gevolgd door een vrouwenstem over de omgekeerde rijtuigvolgorde.
Van Dordrecht (post Rotterdam dus) weet ik zogauw even niet meer wie daar nu omroept: ze zijn eerst naar de mevrouw van Hispeed gegaan voor de Benelux, maar later weer terug naar Arie en volgens mij nu weer naar die mevrouw van Hispeed.
Van Dordrecht (post Rotterdam dus) weet ik zogauw even niet meer wie daar nu omroept: ze zijn eerst naar de mevrouw van Hispeed gegaan voor de Benelux, maar later weer terug naar Arie en volgens mij nu weer naar die mevrouw van Hispeed.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Mag ik even kwijt #30
Dank je!Bee schreef:http://reiseauskunft.bahn.de/bin/bhftafel.exe/dn?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Mag ik even kwijt #30
Arie heeft na de zomervakantie al niets meer aangeleverd, wat nu nog te horen is, is dus van voor die tijd. Werkzaamheden worden dus door de posten zelf ingesproken. Hispeed en NSR hebben in Amsterdam de omroepstemmen gekozen uit een aantal omroepers van de post.
Re: Mag ik even kwijt #30
Ah, een soort Idols dus
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #30
Ik doe ook maar wat
Re: Mag ik even kwijt #30
De HSL rijdt ook niet vandaag (weekend), dus die kan er ook nog af ;-)
Re: Mag ik even kwijt #30
Dalen - Hoogeveen zou je te voet winnen :D
Maar goed, we kunnen eigenlijk wel elk weekend zo'n kaartje maken. Er is natuurlijk na de verzelfstandiging 15 jaar lang geen ene donder aan het onderhoud gedaan, dat is zo, maar we hebben er inmiddels al 4 jaar lang ELK weekend last van. Het mag ondertussen weleens klaar zijn zou je denken
Maar goed, we kunnen eigenlijk wel elk weekend zo'n kaartje maken. Er is natuurlijk na de verzelfstandiging 15 jaar lang geen ene donder aan het onderhoud gedaan, dat is zo, maar we hebben er inmiddels al 4 jaar lang ELK weekend last van. Het mag ondertussen weleens klaar zijn zou je denken
Re: Mag ik even kwijt #30
Voor de Zeelandlijn hadden ze 4 weken achter elkaar nodig. Als je dat over weekenden verspreid heb je er minstens 15 nodig, en je moet elke keer opstarten en afruimen. En dan heb je nog maar 1 spoorlijn van 50 kilometer gehad. Geen wonder dat het zo lang duurt
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #30
Deventer Zwolle hebben ze er twee keer drie weken en enkele weekenden uitgehad en dat is nog geen 40kmBee schreef:Voor de Zeelandlijn hadden ze 4 weken achter elkaar nodig. Als je dat over weekenden verspreid heb je er minstens 15 nodig, en je moet elke keer opstarten en afruimen. En dan heb je nog maar 1 spoorlijn van 50 kilometer gehad. Geen wonder dat het zo lang duurt
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Mag ik even kwijt #30
Gelukkig ben ik teruggetrokken uit de strijd, dus hoef ik jullie niet te vervelen met allerlei service berichtenBee schreef:Ah, een soort Idols dus
Re: Mag ik even kwijt #30
De overplaatsing bij het werk van Zaandam naar Amsterdam is rond! Over enkele weken eindelijk verlost van dat hinderlijke gependel met Connexxion.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 105 gasten