Een tas vol politiek!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door isadora »

trolly schreef:
isadora schreef:Voor EU? Niks.
Nee, voor CH uiteraard. Ik neem aan dat je je AK47 gewoon wil houden, maar ik was toch benieuwd.
SVP :wink:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Daniel »

Suus schreef:
KM46 schreef:Zo ... vanmiddag mijn stempas verscheurd en weggegooid. Door mijn ziekte kan en mag ik toch niet stemmen. En ... het is inmiddels te laat om volmacht aan te vragen.
Nee! Dat kan tot maandag 20 mei 12:00!!!! Snel inloggen met je DigiD op Rotterdam.nl!!!!!
En daarnaast kan je natuurlijk ook nog gewoon tot en met 23 mei 21.00 uur de achterkant invullen en 'm aan een bekende meegeven. (Of nouja, eigenlijk tot zoveel eerder dat die gevolmachtigde nog de kans heeft voor 21.00 uur het stembureau te bereiken)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Ja, maar met een verscheurde pas gaat dat iets lastiger. Hopelijk is KM46 nog niet naar bed!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Hainje »

Jij denkt serieus dat hij die moeite nog gaat doen? Sowieso betwijfel ik het of hij iets van DigiD heeft.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Ik ga er vanuit dat KM46 met het UWV van doen heeft en daar heb je toch echt DigiD voor nodig (niet dat het dan goed werkt want UWV, maar vooruit).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Z2N »

Baudet stelt werkende vrouwen, euthanasie en abortus ter discussie
FVD-leider Thierry Baudet stelt in een maandag verschenen essay de positie van vrouwen die werken en (financieel) onafhankelijk zijn ter discussie. Ook zet Baudet vraagtekens bij liberale verworvenheden als abortus en euthanasie.
Bron en meer: nu.nl
Dat wordt me toch een inhoudsloos debat woensdag... :shock:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Chrysa »

Oh jezus, hij is gewoon nog gekker dan ik dacht. :') :X
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Gut, die aap komt opmerkelijk vlot de mouw uit. Dat wordt makkelijk scoren voor Mark.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Chrysa schreef:Oh jezus, hij is gewoon nog gekker dan ik dacht. :') :X
Dit wisten we toch al? Hij heeft Julien Blanc verdedigd bij DWDD, dan is het in de praktijk al een onderdeel van de club Män som hatar kvinnor.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef:Ik ga er vanuit dat KM46 met het UWV van doen heeft en daar heb je toch echt DigiD voor nodig (niet dat het dan goed werkt want UWV, maar vooruit).
Voor het UWV is het geen plicht dat je DigiD nodig hebt hoor.

Schriftelijk met de gewone post gaat het ook goed hoor.
Laatst gewijzigd door ODRAIL op ma 20 mei 2019, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Aking »

Mag dat nog tegenwoordig ja? Of heb u een uitzonderingspositie aldaar?


Iemand trouwens al wat meegekregen van de nieuwe Milkshakehype bij Hoek van Holland aan de overkant? :X
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door ODRAIL »

Ja dat mag nog.
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door ICE11 »

Wij Duitsers kunnen in de laatste dagen voor de verkiezingen onze mening niet meer met die van de partijen vergelijken, tenminste niet meer met de "Wahl-O-Mat". Doordat de partij "Volt" (tot vandaag kende ik deze partij helemaal niet :?: ) voor de rechter gestapt is, is de "Wahl-O-Mat" sinds vandaag buiten gebruik. De rechtbank ziet namelijk in de mogelijkheid zijn eigen stelling met die van maximal acht partijen te vergelijken een benadeling van kleine partijen.

https://www.aachener-zeitung.de/politik ... d-38915467
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Volt heeft in Nederland geprobeerd via de rechter om alle partijen die niet 50% vrouwen op de kieslijst hebben uit te sluiten van de verkiezingen. Dat is mislukt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door nvdw »

trolly schreef:Gut, die aap komt opmerkelijk vlot de mouw uit. Dat wordt makkelijk scoren voor Mark.
Dat wordt het sowieso wel. Inhoudelijk heeft Baudet niet zo heel veel in de melk te brokkelen. Dat blijkt ook wel weer uit dit opstel voor de neoconservatieve schoolkrant, waar hij Houellebecq als een visionair ziet die het falen van de samenleving haarfijn in de smiezen heeft. Als Houellebecq zichzelf werkelijk zo zag stond hij wel op een katheder de zeelieden van de renaissancevloot toe te spreken, dunkt me (quod non).

En net als zoveel mensen in die renaissancevloot ziet ook Baudet Soumission als een waarschuwing tegen de oPrUkkEnDe iSlAm én als een aansporing om die te bestrijden door gewoon meer kinderen dan de moslims te werpen. Ja, en dan kom je dus automatisch aan thema's als abortus en de arbeidsparticipatie van vrouwen, los van welke moraal of ethiek je op de fenomenen zelf loslaat, want de biologie heeft het dragen en baren van kinderen nu eenmaal niet aan de man uitbesteed. (Waren wij mensen maar tweeslachtig: dan waren we in ieder geval van deze eeuwige discussie af.)

Houellebecq is een nihilist. Het verloop van de dingen is onvermijdelijk en niet te keren, ook niet (of juist niet) door terug te verlangen naar hoe het vroeger beter was, want, newsflash: vroeger was het niet beter. Dat is niet wat Baudet voorstaat, maar wat hij wel in Houellebecqs boeken denkt te lezen.

Het bericht had wat mij betreft mogen luiden: Baudet krijgt een 4 voor begrijpend lezen, en de rest van de bevolking ook.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Gekko123 »

Je vergeet een heel belangrijk detail: dit is niet de eerste keer dat Baudet dit aanhaalt, dat heeft hij al meerdere keren gedaan (en ook geregeld andere mensen geciteerd die hetzelfde roepen). Dat doet mij eigenlijk alleen maar vermoeden, zeker in combinatie met zijn uitspraken over zijn exen, dat hij daadwerkelijk de vrouwenemancipatie terug wil draaien. Hij is echter wel zo slim om dit niet in het partijprogramma van de FvD te zetten.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Harbers gaat wieberen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Z2N »

Het zou wel een van de meer onbenullige dingen zijn om voor op te stappen als staatssecretaris.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door waldo79 »

Hij lijkt zelf de handschoen in de ring te willen gooien.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Vinny »

Chrysa schreef:Oh jezus, hij is gewoon nog gekker dan ik dacht. :') :X
Hij is gewoon conservatief. Zijn tekst kan gewoon integraal afgedrukt worden in de folders van deze stichting:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Edmund_Burke_Stichting
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Nee, hij is niet gewoon conservatief, maar extreem conservatief. Verbazingwekkend dat er behalve een hoop ouwe boze witte mannen ook nog best veel vrouwen achter zoiets aanlopen.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
wouter15
Berichten: 1157
Lid geworden op: di 24 jan 2012, 23:57
Locatie: Woerden

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door wouter15 »

waldo79 schreef:Hij lijkt zelf de handschoen in de ring te willen gooien.
Harbers stapt ook daadwerkelijk op: https://nos.nl/artikel/2285712-harbers- ... ekers.html
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Vinny »

trolly schreef:Nee, hij is niet gewoon conservatief, maar extreem conservatief. Verbazingwekkend dat er behalve een hoop ouwe boze witte mannen ook nog best veel vrouwen achter zoiets aanlopen.
Dan heb je Bart-Jan van de door mij genoemde stichting nog nooit horen spreken, vergeleken met hem is zelfs de SGP progressief :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Ondertussen in Zuid-Holland:

Nadat FvD, VVD en CDA een bestuursakkoord (zonder duidelijke inbreng van de FvD overigens) had afgesloten zonder een meerderheid te hebben, hebben afgelopen weekend CU/SGP toegezegd wel te willen onderhandelen over een coalitie, al eerst dat hele bestuursakkoord in de prullenbak geveegd zou worden. Zo gevraagd, zo gedaan :roll:

Maar nu zijn de leden van CU/SGP, CDA en VVD boos over het neonazistische filmpje van Baudet afgelopen weekend en willen ze een coalitie zonder FvD. Eens kijken hoe lang die partijen het samen nog volhouden...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door ArrivaBas »

Intussen is vanwege een miljoenenschandaal een hele rits ministers van de Oostenrijkse FPÖ opgestapt. Zo langzamerhand heerst daar dus een politieke crisis.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 43 gasten