Nee, rechtstreeks. De aanvraag heeft het over 1:50; in jouw dienstregeling kom je uit op 2:02. Zo te zien voornamelijk door een lange halteertijd op Den Haag HS en Leiden Centraal (beide 5 minuten)Reiziger Ddrs schreef:Hmm, dat zou niet moeten kunnen aangezien ik de rijtijden uit de NS-aanvraag heb genomen (zover de treinen daar in staan). Of bedoel je de reistijd op dat traject met overstap in Leiden?Wubbo schreef:- Je reistijd Roosendaal - Amsterdam C is veel langer dan in de NS-aanvraag (2:02 ten opzichte van 1:50)
Dat is altijd als je ergens een dienstregeling wijzigt: er is altijd wel een overstap die er op achteruit gaat. In de NS-aanvraag gaat de overstap Dordrecht - Utrecht er op achteruit, in jouw dienstregeling is dat Haarlem - Utrecht.Reiziger Ddrs schreef:Als je dat soort punten gaat krijgen dan zou je eigenlijk de conclusie kunnen trekken dat je beter helemaal niet kunt gaan schuiven op de Oude Lijn: het past nu goed, maar je verliest eigenlijk altijd wel ergens een aansluiting.- Je reistijd Haarlem - Utrecht C is langer dan in de NS-aanvraag (overstap wordt 12 minuten ipv 5, totale reistijd wordt 55 minuten ipv 47). Andersom stijgt de reistijd met 2 minuten (langere overstap Amsterdam C)
5 minuten is analoog aan de huidige situatie, dus kennelijk haalbaar.
Dat weet ik niet, ik weet niet waar je precies naar gaat kijken en hoe je de gesignaleerde problemen oplost ;-).Reiziger Ddrs schreef:Dat soort dingen veranderen zowiezo toch wel als ik naar de eerder genoemde puntjes ga kijken lijkt me.- Je dienstregeling is niet symmetrisch boven Rotterdam C, waardoor allerlei overstappen van ongelijke tijdsduur ontstaan. Dat soort dingen zijn killing voor je dienstregeling en zeker voor aansluitend OV. Dat zie je ook bij de overstappen op de s3400 in Haarlem.
- Je stoptreinverdeling Ledn -> Gvc (alleen die richting) wordt slecht: 24/6.