Brexit

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10589
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Brexit

Bericht door trolly »

Vinny schreef:May is wel een kat met negen levens. Ze heeft een bepaald bewonderenswaardig doorzettingsvermogen. Haar tegenstanders schieten steeds zichzelf in de voet :mrgreen:
Ik vond Rutte's vergelijking met de Black Knight van Monty Python treffend.
Afbeelding
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
dylanwild94
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Brexit

Bericht door dylanwild94 »

May has fallen in May.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13195
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Brexit

Bericht door Z2N »

But will die on the 7th of June. Hoe pijnlijk dit hele verhaal ook al was, het eindigt nu voor haar met het staatsbezoek door Donald Trump. :X

Ze brak ook emotioneel op het einde van de persco, dus het zit haar wel diep.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Brexit

Bericht door AppleMoose »

En wat schieten ze ermee op? Er zal echt niet ineens een ander akkoord gaan komen...
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13195
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Brexit

Bericht door Z2N »

Nope. Feitelijk is met May het hele huidige akkoord vandaag van tafel gegaan, dus blijven er nu nog maar twee reële opties over: geen deal en geen Brexit.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Brexit

Bericht door AppleMoose »

Als ik het me goed herinner, zijn die twee opties ook al enige tijd geleden weggestemd door het parlement.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13195
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Brexit

Bericht door Z2N »

U ziet wat het probleem is? (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Hensepens
Berichten: 109
Lid geworden op: do 12 nov 2015, 23:31

Re: Brexit

Bericht door Hensepens »

Ronaldussen schreef:Als ik het me goed herinner, zijn die twee opties ook al enige tijd geleden weggestemd door het parlement.
Ergens anders (ik dacht in forum bij nu.nl) begreep ik dat de no-deal gekoppeld was aan en eerdere brexit-datum.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Brexit

Bericht door Vinny »

Ronaldussen schreef:Als ik het me goed herinner, zijn die twee opties ook al enige tijd geleden weggestemd door het parlement.
Daarom zet ik mijn kaarten op 'eeuwigdurend uitstel'.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Brexit

Bericht door Suus »

Ik ben die Britse terroristen echt spuugzat. Als ze willen blijven moeten ze zich een keer gaan gedragen, zo niet flikkeren ze maar op. Misschien dat ze dan eens een keer tot bezinning komen dat hun land tot de bodem verrot is, jammer voor de inwoners die hadden willen blijven maar de rest van Europa wil wel door.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Nitein-Repart
Berichten: 3543
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Brexit

Bericht door Nitein-Repart »

Het is jammer dat je figuren als Johnson en Farage niet kan aanklagen voor fraude en/of bedrog. Die twee figuren hebben de gewone Brit heel veel Ponden gekost en zijn naar mijn mening de oorzaak dat May nu weg moet.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Cas
Berichten: 885
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Brexit

Bericht door Cas »

Suus schreef:Ik ben die Britse terroristen echt spuugzat. Als ze willen blijven moeten ze zich een keer gaan gedragen, zo niet flikkeren ze maar op. Misschien dat ze dan eens een keer tot bezinning komen dat hun land tot de bodem verrot is, jammer voor de inwoners die hadden willen blijven maar de rest van Europa wil wel door.
Dit. Ik ben overtuigd pro-Europeaan, en juist daarom wil ik dat de Britten eindelijk eens een keuze maken en eruit stappen. Als remain op een of andere manier wint, verwacht ik over 5 jaar het volgende referendum en hetzelfde liedje... Europa heeft belangrijkere dingen te doen dan de Brexit.
請勿靠近車門
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Brexit

Bericht door AppleMoose »

Tja, nu kun je over x aantal jaar weer een referendum verwachten om weer bij de EU aan te sluiten. Is maar net wie er regeert.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Brexit

Bericht door Suus »

Er is iets met Boris Johnson en de politie aan de hand. Iemand die het verhaal snapt?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
en-es
Berichten: 4468
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Brexit

Bericht door en-es »

Hij had ruzie met zijn vriendin en de politie kwam tussenbeide nadat ze gebeld waren door een buurman.
Cas
Berichten: 885
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Brexit

Bericht door Cas »

Die buren worden ondertussen vergeleken met de stasi omdat ze durfden de politie te bellen en het geschreeuw op te nemen bij verdenkingen van huiselijk geweld. Gecombineerd met de reacties op de onderminister die een demonstrant fysiek aanviel laat het tabloidrechts VK zich weer eens van zijn fijnste kant zien.
請勿靠近車門
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Brexit

Bericht door Durashift »

Suus schreef:Er is iets met Boris Johnson en de politie aan de hand. Iemand die het verhaal snapt?
Boris Johnson wil niets zeggen over een ruzie tussen hem en zijn vriendin. Gisteren werd bekend dat de politie bij de koploper voor het premierschap was langsgegaan omdat buren hadden gebeld na geluidsoverlast. Tijdens de eerste campagneontmoeting met Jeremy Hunt weigerde Johnson gisteren te praten over het incident. (..)

Lees meer bij de bron: https://nos.nl/artikel/2290249-boris-jo ... ebben.html
Boris had, naar verluid, rode wijn gemorst op de bank van zijn vriendin.. daarna is er met servies gesmeten (lees je in de link in bovenstaand artikel).
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Brexit

Bericht door isadora »

En vervolgens heeft 'ie haar er uitgebrext.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10589
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Brexit

Bericht door trolly »

Blaming the neighbours when you’re having a row in your own house is quite Brexity
Aldus @Borderirish op Twitter.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13195
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Brexit

Bericht door Z2N »

There's a new player in the game:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Brexit

Bericht door isadora »

En de EU bereidt een steunplan voor Ierland voor, op basis van "the sky is the limit".
https://www.thetimes.co.uk/article/eu-p ... -dnckkgp5t
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Brexit

Bericht door Durashift »

Hey Dude :roll:

Ik hoop / verwacht toch wel dat de EU een rechte rug houdt en niet voor die kerel door de knieën gaat.. :twisted:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10589
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Brexit

Bericht door trolly »

De EU heeft er geen enkel belang bij zich te laten leiden door een land dat die EU wil verlaten. Een klein detail dat door Brexiteers als dhr. Johnson genegeerd wordt — of domweg over het hoofd gezien.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Cas
Berichten: 885
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Brexit

Bericht door Cas »

Ja, ja, maar... de duitse autofabrikanten!!!11!1!1
請勿靠近車門
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Brexit

Bericht door Durashift »

.. ^^ daar schijnt het slecht mee te gaan.. hoorde ik vanochtend in een nieuwsbericht op de radio.

Ach ja.. :roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 gasten