Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daantje »

Ik vind het ook altijd leuk om in het buitenland in de supermarkt te kijken.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Eerste keer in Tsjechië? :')

Ik was er een jaar of 10 geleden al achter dat Albert inderdaad gewoon de Tsjechische Ap is :Y
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10542
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

:Y

Met pindakaas van Krekeltje!
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Chaos bij Alberts toko! Overal dikke rijen, huilende Hainjes en meer van zulks.

De pin heeft er geen zin in, en dan heb je een probleem als ongeveer 90% van je kassa's pinkassa's zijn :Y
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ferdinand »

Zelfde verhaal bij de Jumbo in het idyllische Vollenhove (niet Overijssel!). Normaal gesproken is het er hardstikke rustig, maar nu was het echt verschrikkelijk.
De automaat voor het flessen inleveren was ook nog eens kapot en dus moest je de flessen inleveren bij de servicebalie. Daar ook een lange rij natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Ferdinand op ma 10 jun 2019, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Daar deed de pin het ook niet? Of was het druk omdat iedereen van de Ap naar de Ghetto kwam? *O*
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ferdinand »

Ik pin nooit, maar volgens mij deed dat het wel gewoon.

Albert Heijn is te duur voor de gemiddele Vollenhovenaar en mensen van buiten de buurt durven hier niet te komen.

Wellicht belangrijk, ik was er om 13 uur 's middags. Ik hoor net op de radio dat er een pinstoring is.
Durashift
Berichten: 5642
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

Kennelijk centraal geregeld dan, die pin infrastructuur.

Ik wilde in Ede naar de AH voor het avondeten.. maar er werd dus netjes aan de deur medegedeeld dat er alleen contant betaald kon worden.
Dat had ik niet bij mij.. dus wandelde ik naar de Aldi aan de overkant: die ging alleen een uurtje eerder dicht.. en dus kon ik daar niet naar binnen. :(
Op de 'gok' nog even gestopt bij een Jumbo die min of meer op mijn route terug naar huis gelegen is... maar die was ook maar tot 17 uur open.. :x

Dat wordt dus restjes eten vanavond.. :')
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Mikos »

Maar ook in Ede hebben ze geldautomaten, kan ik uit eigen ervaring vertellen. Waarom niet daar even langs lopen? Kun je daarna alsnog bij de AH je boodschappen betalen.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10542
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

Dan komen de kliekjes niet op :N
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Mikos »

Dan was die wandeling naar de winkel ook overbodig. Je kunt beter gaan Geocachen om je doelloze rondjes een doel te geven. :wink:
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Pinstoring was inderdaad landelijk, zo heb ik begrepen.
Gelukkig heb ik vakantie, dus het circus is aan mij voorbij gegaan. (Sowieso mag ik niet werken op feestdagen).
En boodschappen heb ik lekker bij onze mattie uit Veghel gedaan. 8-)
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Pinstoring zit ergens bij KPN. Jumbo Radio draaide om de stemming er in te houden Never Gonna Give You Up van Rick Astley.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Durashift
Berichten: 5642
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

Mikos schreef: (..) Je kunt beter gaan Geocachen om je doelloze rondjes een doel te geven. :wink:
Welnee. Tijdens het wandelen heb ik heerlijk naar grazende koeien en kalfjes gekeken. :) :pos:

Over doelloosheid gesproken: dat was wel het stukje wandelen naar de brandstofpompshop voor een kop koffie: apparaat in standje 'schoonmaak'. :twisted:

Uiteindelijk ben ik van wandelaar naar automobilist getransformeerd waarna ik bij de AH aankwam. De beste kerel aldaar vertelde mij niet dat er ook een pinautomaat aanwezig was.. (dat las ik dan weer op gld.nl).
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Michael »

Pinstoring schijnt vooral het Ahold concern te treffen. Zou iets te maken hebben met de firewall die ze gebruiken die alle data tegenhoudt in plaats van alleen de slechte data

Pinstoring in hele land, vooral Albert Heijn, Etos en Gall & Gall getroffen - https://nos.nl/l/2288454
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Wat ik vooral gek vind zijn de lange rijen bij de supermarkten waar je ook contact kunt afrekenen...
Toen ik bij de jumbo pinstoring had stonden er misschien net iets meer mensen dan normaal maar we hadden maar 1 kassa extra los. Dus geen rijen door het hele gangpad :?
Laatst gewijzigd door jelmerrr op ma 10 jun 2019, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
waldo79
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door waldo79 »

Jelmer er, wat bedoel je met je eerste zin?
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Verbeterd :oops:
waldo79
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door waldo79 »

Ik zal maar niet proberen om contant af te rekenen (A)
en-es
Berichten: 4453
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door en-es »

Heb altijd contant geld in mijn portemonnee liggen voor het geval dat. Had gisteravond wel problemen met pinbetaling bij Delhaize in Mechelen.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Wubbo »

jelmerrr schreef:Wat ik vooral gek vind zijn de lange rijen bij de supermarkten waar je ook contact kunt afrekenen...
Toen ik bij de jumbo pinstoring had stonden er misschien net iets meer mensen dan normaal maar we hadden maar 1 kassa extra los. Dus geen rijen door het hele gangpad :?
Albert Heijn Hoog Catharijne had tot een half jaar geleden ofzo ongeveer 20 kassa's. Nu nog een stuk of 8, de rest zijn zelfscanzuilen geworden. Dan wil het wel hoor, met de rijen als er niet met pin betaald kan worden (en dus niet bij de zelfscanzuilen betaald kan worden).
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

De nieuwe op het stationsplein is nog mooier, die heeft 2 normale kassa's (die ik nog nooit beide open heb gezien) en ook een stuk of 20 zelfscans...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Dus bij die op het Stationsplein kan je als je geen bonuskaart hebt nieteens afrekenen? :P

Dan is 't in dit soort gevallen toch handiger dat je bij de zelfscankassa's van bv. de Plus ook gewoon contant af kunt rekenen. Doet vrijwel niemand, maar toch, bij een storing of als je pinpas om een andere reden weigert komt het wel van pas.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Dat kan wel, want er zijn zelfscan terminals, geen handscanners. Net zoals de AH to Go heeft bijvoorbeeld :Y
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

Bij de zelfscans in Doesburg kun je wel zonder bonuskaart afrekenen. Ik vind ze alleen vrij traag en betaal liever contant, dus als het met de rijen meevalt, pak ik liever een gewone kassa.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten