Mag ik even kwijt #30

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door tsov »

Afbeelding
Afbeelding
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door STF »

Mijn hemel, zijn ze gek geworden in Luxemburg ofzo? Ik keek eens na hoeveel Mexicaanse griep vaccins ze besteld hadden; 700.000!!! Zoveel inwoners heeft het land geen eens en tot op heden zijn er pas 20.000 vaccins verbruikt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Suus »

Waarschijnlijk is dat het aantal mensen boven de zes maanden keer twee. Voor de Mexicaanse griep moet namelijk twee keer gespoten worden. Daarom heeft Nederland er 36 miljoen besteld.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door STF »

Nee Luxemburg wijkt daar in af, eenmalig inenten. Alleen kinderen moeten na drie weken terug komen voor een tweede inenting. Elk land hanteert zo zijn eigen methodes. Elke vrijdag staat er weer in de krant dat ze nog een weekje langer doorgaan met vaccineren omdat de vaccins nog niet op zijn, nee als je er ook zoveel heb ingekocht ben je bij gelijk blijvende opkomst met 157 weken van je voorraad af... :?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Fles »

Afbeelding

Silence 8-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Suus »

Nu Antwerpen-Haven nog :pos:

(Ben Noorderkempen al vele malen voorbij gereden met de auto, maar ik vind het bordje gewoon niet passen bij de treinen die er moeten stoppen, zo'n ouderwets uiterlijk)
Laatst gewijzigd door Suus op di 17 nov 2009, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Fles »

Bee schreef:Nu Antwerpen-Haven nodig :pos:

Dat is en blijft het allergrootste struikelblok van de hele Benelux ja :|
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Suus »

Nouja, stations als Aalst-Kerrebroek lijken mij ook erg lastig :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door deadlock »

Dit stond vanochtend in Deventer toen ik op de bus stond te wachten :D
Afbeelding
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Ardan »

Oh God nee he, hier ook al.
In het kader 'vreemd op de bus' zag ik vanmiddag wel ineens 'Deventer Hondsroos' op lijn 6 staan ipv 'Deventer 't Bramelt', gelijk aan de naam van de halte. (waarom dan per se de plaatsnaam Deventer ervoor moet staan als de rit toch binnen de stad blijft, geen idee.) Ik las laatst iets dat in/rond Zaandam ook alle eindbestemmingen op de bus met de haltenaam ipv de wijk getoond worden, misschien dat cxx dit consequent door gaat voeren?
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Oud forumgebruiker »

Juist andersom, in plaats van de haltenaam worden nu consequent wijknamen genoemd in Zaandam. :wink: Dat eeuwige Zaandam op het display bij de zogenaamde stadslijnen is ook niet weg te rammen bij Connexxion. Zo zie je bij stadsbus 66: Zaandam via Poelenburg, dat de eindbestemming Zaandam is weet m'n kleine teen ook nog wel. Het zou moeten zijn: Peldersveld via Poelenburg (of gewoon net als vroeger: Zaandam Peldersv. via Poelenburg), maar nee... pas na het passeren van de viabestemming verandert de bestemming in: Zaandam Peldersveld. Vraag me af waarom ze dat doen, bij de lijnen 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 (stadslijnen) kan heel dat Zaandam gewoon weggelaten worden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Suus »

In Lelystad heb ik het niet gezien, maarja, daar slaan bussen die er tijdelijk zijn ook meteen op hol op de stadsdienst, omdat die geen letters kunnen tonen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door STF »

Zometeen maar eens gaan slapen, beetje laat... De tijd ging erg snel tijdens het klussen, voor dat ik wist was ik 9,5 uur verder.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Fles »

Bee schreef:Nouja, stations als Aalst-Kerrebroek lijken mij ook erg lastig :P
Op zich wel ja. Dat lijntje heb ik een keer afgewerkt met een vriend van me die als beginnend bestuurder rij-ervaring moest opdoen :pos: Nota bene op een weekend dat dat hele lijntje eruit lag :)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Daantje »

Bee schreef: Kan jij uitzoeken dan wat voor type mijn filiaal is :P Op de kassabon staat filiaalnummer 1106.
Als je op de website van AH je winkel uitzoekt staat/stond er altijd bij wat voor type het is.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Daantje »

Ik heb gister met rijles voor het eerst op de snelweg gereden, was echt leuk :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Suus »

Daantje schreef:
Bee schreef: Kan jij uitzoeken dan wat voor type mijn filiaal is :P Op de kassabon staat filiaalnummer 1106.
Als je op de website van AH je winkel uitzoekt staat/stond er altijd bij wat voor type het is.
Als ik eerlijk ben zie ik het helemaal nergens :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door tsov »

Google leverde wel de AH 1106-hyves op :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Suus »

Ow god :lol:

Toont maar weer aan in wat voor dorp ik terecht ben gekomen :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door STF »

Daantje schreef:Ik heb gister met rijles voor het eerst op de snelweg gereden, was echt leuk :D
Hoeveelste les was dat? Niemand wilde me destijds geloven dat ik de derde les al op de snelweg had gereden... :?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Daniel »

Ach, ik heb ooit één keer met een instructeur erbij met een bus mogen rijden en mocht er toen ook gelijk al mee de snelweg op. Da's toch ook wel even spannend als je nog niet gewend bent aan het in bedwang houden van zo'n groot voertuig.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Daan »

Ik zat m'n eerste rijles al op de snelweg...

Voor de hyvers hier: kabouterwesleyhyve.hyves.nl
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Stefan »

Ik m'n tweede. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Suus »

Ik wordt net gemaild door de woningstichting dat ik in december een keer een hele nacht zit opgesloten in mijn kamer, of, als ik buiten ben, mijn kamer niet in kan :roll: Linoleum schuren en in de was zetten :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door STF »

Nou de remmen van de CFL bus voor me waren in goede staat, wie toch ooit die halte hier buiten het dorp heef bedacht? Langs een 90 km weg, na een bocht, zonder verlichting. Alleen de halte opdraaien was er niet meer bij, toen was de bus nog bezig met zijn "noodstop". Dan maar midden op de weg halteren, dan wacht die blauwe camping de la Riviere auto maar een tijdje he. :wink:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten