Omleidingen in Dordrecht (9 foto's)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Omleidingen in Dordrecht (9 foto's)

Bericht door Wannes »

In Dordrecht vinden vanwege de zomerkermis diverse omleidingen plaats. Dus ik was op de fiets gestapt richting de Havenstraat om de omleidingen eens te gaan bekijken.
(Note, de foto's zijn niet geweldig, gewoon niet zo mooi, ik heb niet zo'n goede camera en ik ben absoluut geen held in het vastleggen van bewegende bussen)

Afbeelding
Hier kon natuurlijk geen bus langs. (Rechts zie je de bushalte Stadskantoor die daarom ook tijdelijk niet bedient werd)


Afbeelding
De tijdelijke halte was aan beide kanten erg karig uitgevoerd en stond op de vroegere halte 'Havenstraat'. Deze halte staat (ik denk uit kostenoverwegingen) niet op het bord vermeld. Hier staat alleen maar 'Tijdelijke halte'.

Afbeelding
Laat deze bus nou net een bus zijn die altijd over de Havenstraat rijdt. Een Rosero First als lijn 9 richting de Dordtse Kil

Afbeelding
Een Snelbuzz scheurt langs de halte Havenstraat. Uiteraard staat er niemand te wachten, wie gaat er nou naar een tijdelijke halte? Mensen blijven gewoontedieren en zo duidelijk was het allemaal ook niet gecommuniceerd.

Afbeelding
Vanwege de afsluiting van de Spuiboulevard ontstond er een behoorlijke file op de Havenstraat. Deze Snelbuzz en R-net bus mag gezellig aansluiten. Zelfs na nog 5 minuten spotten en naar het station fietsen stonden ze nog in de file. :mrgreen:
Geen wonder dat er die dag behoorlijke vertragingen waren.

Afbeelding
Op het busstation stond een bus van Connexion te bufferen.

Afbeelding
Van een afstandje dacht ik dat dit de Man van TCR was die op lijn 620 rijdt maar toen ik dichterbij kwam bleek het 'gewoon' een tijdelijke R-net bus te zijn.

Afbeelding
Zoals ik al zei zag ik bij het fietsen richting het station dat de Snelbuzz en R-net bus nog steeds in de file stonden. Dit is bij de taxistandplaats van station Dordrecht. Echt veel zijn ze nog niet opgeschoten.

Afbeelding
Hé, deze hebben we eerder gezien.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3028
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Omleidingen in Dordrecht (9 foto's)

Bericht door nvdw »

De halte in de Havenstraat is al jaren de standaard uitwijkhalte als de Spuiboulevard dicht is voor een evenement. De file op de Burgemeester de Raadtsingel is trouwens ook vaste prik als de Spuiboulevard wel open is...
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
ZO6176
Donateur
Berichten: 6034
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Omleidingen in Dordrecht (9 foto's)

Bericht door ZO6176 »

Bedankt voor het plaatsen. Ik moest wel maps bijpakken om te weten wat nu wat is. Ik ben niet zo bekend in het Dordtse.
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5260
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Omleidingen in Dordrecht (9 foto's)

Bericht door Lijn 45 »

De kwaliteit van je foto's is beter dan je inleiding doet vermoeden. :pos:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Omleidingen in Dordrecht (9 foto's)

Bericht door ODRAIL »

Hier sluit ik me bij aan :pos: :wink: .
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Re: Omleidingen in Dordrecht (9 foto's)

Bericht door Wannes »

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten