Mag ik even kwijt #30

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Caspar »

Ik zag in de boekhandel hier beneden de diverse jaaroverzichten 2010 al liggen, zoals Binnenvaart, luchtvaart, auto's etc, maar de Spoorwegen 2010 stond er nog niet bij. Is ie al uit?
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door --Stefan-- »

Wat een aso's tegenwoordig :O
Bomvolle bus en NIEMAND die opstaat voor een oud vrouwtje van 80 :S
3 0 7 9
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door STF »

Tijd voor een paar stickers: Wilt u staan? Ik kan zitten!
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door --Stefan-- »

STF schreef:Tijd voor een paar stickers: Wilt u staan? Ik kan zitten!
In Veolia bussen in Limburg zitten er wel stickers of je wilt op staan voor oudere mensen ;)
3 0 7 9
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Fles »

Windows 7 Ultimate :) Maar eens kijken wat t is ammel :P
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door ODRAIL »

Caspar schreef:Ik zag in de boekhandel hier beneden de diverse jaaroverzichten 2010 al liggen, zoals Binnenvaart, luchtvaart, auto's etc, maar de Spoorwegen 2010 stond er nog niet bij. Is ie al uit?
Hij is nog niet uit. Volgens de vedrwachting moet hij voor de feestmaand nog gaan komen.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Justin »

Pffff, saaie werkdag gehad vandaag.

Vanochtend nog langs de opticien geweest, mag weer lenzen dragen, heb nu beide ogen weer -2.00 (i.p.v. één -2.50). Echter, ik heb waarschijnlijk een blijvend litteken in m'n rechteroog. Op hoop van zege mag ik dus een jaar lang siliconen lenzen dragen i.p.v. zachte lenzen.

Komt goed uit, want m'n bril was vorige week in Londen naar de filestijnen gegaan, zul je net zien :p.

En ik word nu strontziek van mijn 5e jaar dat ik pendel tussen Zwijnstein en Utrecht/Amersfoort/Wageningen. Come on Woningnet, give me credits this time... Have been applying so much lately :(. Het is maar voor 2 jaartjes, een flatwoning zoeken... om te samenwonen... daarna rot ik op uit dit land... please?! *zucht*
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Oud forumgebruiker »

Al gedacht aan vrije sectorhuur? :wink:
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door tsov »

http://thisiswhyyourefat.com/
Daar staan zulke caloriënbommen op, van overheerlijk tot ranzig
Afbeelding
Cupcake Kebabs

Afbeelding
Spaghetti & Meatballs Loaf

Ik eet best veel, maar dit is ronduit belachelijk :shock:
Afbeelding
Triple-decker pizza stack (1 ham, 1 sausage, 1 pepperoni) layered with boneless buffalo chicken wings, topped with a ranch and buffalo sauce, sprinkled with bacon bits. Served with a side of ranch dressing.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Justin »

Since when am I crapping money?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Caspar »

Sta ik lekker te koken, hoor ik een enorme knal/dreun uit de koelkast komen, schrok me dood.
Doe ik hem open, kom ik tot de conclusie dat dit de boosdoener was:

Afbeelding
De houdbaarheidsdatum was nog niet verstreken, en hij was ook niet bevroren, maar waardoor ie wel ontplofte geen idee.
Alles in de koelkast zat onder de Redbull, wat een stank en vieze plakboek levert zo'n blikje op.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Daantje »

STF schreef:
Daantje schreef:Ik heb gister met rijles voor het eerst op de snelweg gereden, was echt leuk :D
Hoeveelste les was dat? Niemand wilde me destijds geloven dat ik de derde les al op de snelweg had gereden... :?
Zesde volgens mij. Tsja, ik ben niet heel snel en ik rijd in de stad/randstad, scheelt misschien ook wel.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Sta ik lekker te koken, hoor ik een enorme knal/dreun uit de koelkast komen, schrok me dood.
Doe ik hem open, kom ik tot de conclusie dat dit de boosdoener was:

[plaatje]
De houdbaarheidsdatum was nog niet verstreken, en hij was ook niet bevroren, maar waardoor ie wel ontplofte geen idee.
Alles in de koelkast zat onder de Redbull, wat een stank en vieze plakboek levert zo'n blikje op.

Lag er een iPhone naast? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Suus »

Naar Red Bull sturen, waarschijnlijk krijg je dan een groot goodiepakket thuisgestuurd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Fles »

Bee schreef:Naar Red Bull sturen, waarschijnlijk krijg je dan een groot goodiepakket thuisgestuurd.
En een nieuwe tray met 24 van die handgranaten :pos:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Stefan »

Caspar schreef:Alles in de koelkast zat onder de Redbull, wat een stank en vieze plakboek levert zo'n blikje op.
Plakboek? :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Geert »

Ik heb wel eens een keer gehad dat een flesje bier tegen de vriezer aan lag en de dop er af was geplopt.
Ook niet erg fris :P. Maar ja, dat flesje lag er denk ik al een tijdje (ben niet zo'n bierdrinker ;))
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Ruben »

Ik had net zo'n Phoebe moment "Please, stay on the line. Your call is important to us."

In het hele huizenblok hier doet de C.V. het niet. Er zijn hier 4 huizen met een geheel doorloopbare zolder, elk heeft zijn eigen ketel, in totaal 32 mensen zonder verwarming. Ging ff op onderzoek uit en blijken niet alleen de onze, maar alle andere ketels toevalligerwijs ook defect. Totaal stroomloos zijn ze! Ergens een stop eruit geknald, waar nu niemand bij kan.

Ik bellen naar de spoedservice, vond 32 mensen zonder verwarming wel spoed genoeg, vervolgens 5 minuten in de wacht met een bandje "Helaas zijn al onze lijnen bezet, hang niet op!". Nou geloof niet dat er iemand daar de telefoon aan gaat nemen dus heb opgehangen. Zo maar naar de kroeg, lekker warm. :D
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Suus »

De Key? Die nemen wel op, maar die man is sacho, ongelofelijk :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Ruben »

De Key ja. Nou in sacho's heb ik toch al geen zin, dus laat nu ook maar. Bel morgen wel heb 's nachts geen sauna nodig.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Suus »

Waar ze al helemaal niet goed in zijn, zijn verbouwingen. Inbouwen van brandmelders is bij ons pas anderhalve maand uitgelopen, nadat het al een maand was uitgesteld door onbekende redenen :roll: Daarbij is overigens de verlichting van een deel van de verdieping afgesloten, maar ze kunnen niet vinden waar het zit :|

En een van de maatregelen hebben we vakkundig onklaar gemaakt, plaats maar eens een klapmechanisme op de keukendeur, hoe wil je daar met je handen vol pannen doorheen komen zonder alles op de grond te laten vallen :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door JWM »

Bee schreef:nadat het al een maand was uitgesteld door onbekende redenen
Gokje: Ze waren hier nog niet klaar :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Suus »

En waar is "hier", H. Cleyndertweg?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door JWM »

Nope, een ander topcomplex van De Key, de Meer en Vaart.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door STF »

Rustig op het forum vandaag?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten