Mag ik even kwijt #31

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Daniel »

Maarheeze is pas voor medio 2010, niet zo'n haast :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Suus »

Mark schreef:Assp en Mz ? ;)

Trouwens Fles, volgens mij kunnen de bordjes op Nvdw binnen nu en enkele dagen komen ;) Of het moet weer gaan zoals bij Twl :roll: :P
Ze hangen er al :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #30

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ze hangen er al :wink:
Klopt ja, iemand had ze op Fok al gepost. Maar even ophalen op nieuwjaarsdag (13-12 dus :P ) Ik ga er niet voor lopen of het uit een rijdende trein schieten als dat niet per se hoeft natuurlijk :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Bij Science Park staan ze er nog niet trouwens, maar het gaat wel hard daar.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door tsov »

Net voor de tweede keer binnen een kwartier gevraagd of ik een bezem of stoffer en blik te leen had. Allebei door meiden in een staat die het best valt te omschrijven als knetterstoned... Party gone bad?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door --Stefan-- »

Wil je een storing van een display doorgeven op connexxion.nl. Dan vragen ze: Soort Display? En dan kan je één keuze uit vier maken: hoog, laag, groot en klein.
Lekker duidelijk :P
3 0 7 9
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Fles »

Kan je defecten aan voertuigen doorgeven ja? :lol: Oh nou, dan zal ik eens effe :P
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door --Stefan-- »

Fles schreef:Kan je defecten aan voertuigen doorgeven ja? :lol: Oh nou, dan zal ik eens effe :P
Hmmm... daar zouden ze inderdaad ook nog even een tabje voor moeten maken :P
Ken genoeg dingen (vooral in Amba's) waar wel eventjes aan gesleuteld nog worden.
Laatst zit ik in een Amba waar bij de achterdeur gewoon smeerolie naar beneden droop want zo op een stoel terecht kwam :S
3 0 7 9
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Fles »

Ik zit zo vaak in GVU AGG300s met displays op zwart, stempelautomaten, OVchipunits en deur-open-units defect / buiten dienst, Veolia-bussen (zowel Citaro's als Amba's 200) met minimaal 6 meter barst verspreid over de hele voorruit. Maar goed, dat zijn toch met alle respect geen dingen waar een vervoerder door een reiziger op geattendeerd hoeft te worden :?
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door --Stefan-- »

Nee eigenlijk niet :P
Maar als ze er niks aan doen moet je gaan klagen want anders komt er meestal helemaal niks van :O
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Het onderhoud bij het GVU zou dan ook problematisch zijn sinds het van Connexxion is. Nouja, een ding wat Connexxion heeft kunnen regelen is dat er InfoXX is ingebouwd en dat er nu iets van informatievoorziening werkend is binnen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door --Stefan-- »

Bee schreef:Het onderhoud bij het GVU zou dan ook problematisch zijn sinds het van Connexxion is. Nouja, een ding wat Connexxion heeft kunnen regelen is dat er InfoXX is ingebouwd en dat er nu iets van informatievoorziening werkend is binnen.
De meeste bussen hebben het inderdaad :P
Alleen de oude van Hool bussen nog niet allemaal :O
3 0 7 9
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Justin »

Och gezellig al die veranderingen weer.

Gelukkig had ik alle Rijksdriehoeksstelsel en WGS84 coördinaten van alle stations in een dbase gezet... Inclusief museumhaltes en ouwe meuk. Moet ze maar eens netter ordenen en verkopen aan de uni ofzo :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Geert »

--Stefan-- schreef:
Bee schreef:Het onderhoud bij het GVU zou dan ook problematisch zijn sinds het van Connexxion is. Nouja, een ding wat Connexxion heeft kunnen regelen is dat er InfoXX is ingebouwd en dat er nu iets van informatievoorziening werkend is binnen.
De meeste bussen hebben het inderdaad :P
Alleen de oude van Hool bussen nog niet allemaal :O
Die hebben toch ook een omroep? (Schrok me trouwens echt dood toen ik dat voor het eerst hoorde in zo'n oude rammelbus :lol:)
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door --Stefan-- »

Ja het zit er wel in, alleen dan is het nog de vraag of de chauffeur het geluid heeft aan staan ;)
3 0 7 9
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door tsov »

Dit is hiernaast...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

Blijft het daar branden bij jouw tegenover? Vorig jaar toch ook al een keer?
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door tsov »

Juni vorig jaar vloog inderdaad de Gamma in de hens, dat was een paar honderd meter de andere kant op ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door --Stefan-- »

En iedereen kan natuurlijk weer bij het GVB terecht :mrgreen:
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Ik zag het rond half een uit de s2100 ja, groot fikje ja :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door mb90 »

Morgenochtend om 5 uur start op Rotterdam Centraal voor 24 uur 'Standard Time'. Een houten digitalen klok die elke minuut door mensen aangepast wordt die zichzelf van te voren aan kon melden of door bouwvakkers. Vanmiddag stond de klok al klaar. Die is morgen niet te missen dus. :P :
Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Ik wordt in de nacht van 2 op 3 december in mijn kamer opgesloten wegens onderhoud aan het marmoleum. Aangezien dat ook in de keuken gebeurt en we gisteren maar bedacht hebben dat wie die een beetje moeten opfrissen (de decoratie komt uit 1997), zijn we een beetje gaan opruimen. En nu vond ik een bak troep waarop diverse keren (c) 1976 staat. Het is gewoon een levend stukje historie, het meubilair, en dat gaat binnenkort dan zo het vuilhok in :twisted:

Of de verkoop, alleen wie wil er nu een smerige kapotte bank?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Geert »

mb90 schreef:Morgenochtend om 5 uur start op Rotterdam Centraal voor 24 uur 'Standard Time'. Een houten digitalen klok die elke minuut door mensen aangepast wordt die zichzelf van te voren aan kon melden of door bouwvakkers. Vanmiddag stond de klok al klaar. Die is morgen niet te missen dus. :P :
http://i516.photobucket.com/albums/u326 ... G_5919.jpg
Cool :D ! Morgenochtend even kijken, ik moet toch met de bus naar mijn werk omdat mijn stationsfiets nog bij kantoor staat :P
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Chauf21 »

mb90 schreef:Morgenochtend om 5 uur start op Rotterdam Centraal voor 24 uur 'Standard Time'. Een houten digitalen klok die elke minuut door mensen aangepast wordt die zichzelf van te voren aan kon melden of door bouwvakkers. Vanmiddag stond de klok al klaar. Die is morgen niet te missen dus. :P :
http://i516.photobucket.com/albums/u326 ... G_5919.jpg
Aha, is dat het :D
Ik liep er vanochtend langs en vond het al zo vreemd dat dat ding 11:01 aangaf, precies de juiste tijd. Er liepen wel mannetjes op de steigers heen en weer en ik dacht nog "het zal toch niet zo zijn dat ze dat met de hand... nee, dat kan niet". Dus wel! Grappig :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Nu weten we ook hoe laat je er vanochtend langs liep :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten