Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Chrysa »

Ik zou op het forum nog niet eens weten wie Ethodda is joh. :6
katvis
Berichten: 791
Lid geworden op: do 14 dec 2017, 15:06
Locatie: Roffa

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door katvis »

Misschien een nog aan te maken account :Y
PSA: Links gaan, rechts staan
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Cora »

Als jullie nou het voorsteltopic hadden gelezen :Y
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Cora »

*blaast stof weg*

En we blunderen weer door -o-

Ik was eerder vandaag van Leidschenveen naar Spijkenisse gereist voor 0 euro. Ik dacht he dit kan niet? Later realiseerde ik me dat die paaltjes op het perron waarvan ik dacht dat die voor de HTM overstap er stonden ook voor instappers waren... :oops:

Gelukkig kwam er geen RET Mikos
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Ik was ook lekker aan het opletten vanavond... net met de extra IC uit Utrecht in Hilversum aangekomen, zag ik op het naastgelegen perron al een DDZ staan. Dus ik denk even doorlopen om die trein te halen in de veronderstelling dat het de IC naar Amersfoort was (de [serie=Intercity|2019|(Deventer -) Amersfoort - Amsterdam Centraal1500[/serie] en [serie=Intercity|2019|Groningen - Amersfoort - Rotterdam Centraal500[/serie] / [serie=Intercity|2019|Leeuwarden - Amersfoort - Rotterdam Centraal600[/serie] zijn doorgekoppeld vandaag door werkzaamheden, dus er komt nu ook afwijkend materieel langs Hilversum).
Nougoed, was dus net op tijd weer uitgestapt anders was ik weer terug met de Sprinter naar Utrecht gegaan :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Cora »

Ik had ook een mooie blunder...

Ging in de vakantiedienst een vrijdag op pad voor Alliance. Precies 0. Die dingen komen dus alleen buiten als de schoollijnen van de RET rijden -o- :X :')
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersnaam
Berichten: 627
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Gebruikersnaam »

Zojuist naar Lunteren (in stijl met het OV natuurlijk (A) ) gegaan om mijn leren schoudertas te laten repareren. Blijkt de toko die dat soort dingen maakt uitgerekend vandaag met vakantie te zijn :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Ik kom thuis, piept de brandmelder. Aangezien ik vermoed dat de reservebatterij door die recente stroomonderbrekingen zijn beste tijd heeft gehad, wil ik hem losdraaien zodat ik de batterij eruit kan halen voor een aangename nachtrust. Maar in plaats van dat ik de brandmelder losdraai van zijn bevestiging, trek ik hem met plaatje en al van het plafond af. De schroeven heb ik in ieder geval alweer teruggevonden en de brandmelder is stil, maar aangezien de plafondlampen stuk voor stuk een drama waren om te bevestigen, zal dit ook wel weer zo'n k-klus worden :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door trolly »

Beton? Huur een boorhamer. Dat werkt wèl, in tegenstelling tot een klopboor. Slappe blubber? (Gipsplaat, stro, zachtboard...) Trakteer jezelf op een paar goede pluggen, zoals de hollewandpluggen van de fa. Toggler. Succes!
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Alles in mijn huis is van gips bevestigd aan een metalen frame, inclusief de vloer :')

Wat nu dus een probleem oplevert omdat de douchekraan lekt achter de muur, aldus de loodgieter die ik van de week op de thee had omdat de onderbuurvrouw boos was. Nu moet de gehele achterwand van de douche binnenkort vervangen worden :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door trolly »

Mooi, doe hollewandpluggen en het leven zal je weer toelachen. (Tenzij je net in zo'n stalen profiel boort, daar kan je beter direct een gipsplaatschroef inschroeven.)
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Ik heb vandaag helaas weer mijn sporttas in de trein laten liggen. :( :oops:
Ik heb gelijk de Klantenservice van NS gebeld, maar helaas is hij nog niet gevonden. Hopelijk krijg ik in de loop van de dag nog goed nieuws.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

trolly schreef:Mooi, doe hollewandpluggen en het leven zal je weer toelachen. (Tenzij je net in zo'n stalen profiel boort, daar kan je beter direct een gipsplaatschroef inschroeven.)
Het plafond blijkt van beton te zijn, dus er komt van het weekend een handige Harry met een boorhamer langs. Bij de lampen bleken de gebruikte schroeven ook langer dan de al aanwezige gaatjes.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Mijn tas is zowel in Enkhuizen als Heerlen geweest, maar lag nog steeds op dezelfde plek in de trein als waar ik hem had laten liggen. :') Ik heb hem dus weer terug. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door AppleMoose »

Vanmiddag volautomatisch op station Nijmegen naar spoor 3 gelopen voor de IC naar Zwolle, blijkt deze ineens standaard vanaf spoor 1 te vertrekken :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Cora »

Ik was gister tijdens het open maken van de oven iets te onvoorzichtig met het openen van de ovendeur... Gevolg:Ik kreeg een lucht van 220 graden op mijn hand. AU!

Vorige week zat vol blunders...

Maandag nog niks...

Dinsdag:Falikant mijn vaste uitstapstation voorbij gereden... Ik was maar NET op tijd op school...

Woensdag:Het andere uiterste... Haast te vroeg uitgestapt :roll:

Donderdag:Ik maakte mijn theebeker open en kwam het lepeltje tegen waarmee ik de vorige dag mijn suiker geroerd had :X

Vrijdag:Geen blunder van mij maar wel een van de knip en plakker van de Lidl omroeper:Er werd omgeroepen dat kassa 4 open ging en het bandje van dit is een pinkassa. Juist ja kassa 4 is bij ons geen pinkassa :')

Zaterdag:Ik zat een spelletje te doen waarbij sommige winkels niet open zijn tussen bepaalde speltijden. Ik wilde net wat kopen en toen sloot de winkel. En ik had de hele tijd voor die winkel lopen klooien met vrienden. :') :')

Zondag:Gelukkig geen blunders
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Milco »

Met je wijsvinger van je rechterhand tussen de autodeur komen is niet heel prettig heb ik net mogen ervaren -o-
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Alargule

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Alargule »

Ik mag aannemen dat je de deur hierna wel de middelvinger van je linkerhand hebt laten zien?
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13114
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Z2N »

Die heb ik al ervaren, 9¾ vingers is genoeg. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Er kwam gisteren geen warm water uit de kraan. Dus ik de boiler checken en alles volgens de handleiding doen (waar overigens niets over een resetknop in staat), maar niets opgelost. Dus ik de storingslijn bellen, maar die is dicht op zondag, dus vanochtend opnieuw.

Vier uur later.

Monteur komt binnen, schroeft de plaat onderaan de boiler eraf, drukt de resetknop in, en na een kwartier heb ik weer warm water :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door umbusko »

Bij gebrek aan een klein blundertopicje plaats ik het maar hier.
Vergeten om mijn verlengde abonnement op te halen, waardoor ik €0,27 te veel betaalde in de bus. -o- Daar staat weer tegenover dat ik dat gelukkig direct opmerkte én me realiseerde wat er aan de hand was.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Ach, ik was begin van de maand vergeten een nieuwe jaarkaart te kopen, kostte me 4,70 :p
Had het namelijk wel door en kon nog een nieuwe bestellen 's ochtends vroeg, maar ophalen bij een automaat lukte niet voor mijn bus ging.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

umbusko schreef:Bij gebrek aan een klein blundertopicje plaats ik het maar hier.
Vergeten om mijn verlengde abonnement op te halen, waardoor ik €0,27 te veel betaalde in de bus. -o- Daar staat weer tegenover dat ik dat gelukkig direct opmerkte én me realiseerde wat er aan de hand was.
€0,27 te veel? :|
Je reisde één halte binnen je geldigheidsgebied ofzo? :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door umbusko »

Nee, is een dalabonnement voor 20% korting. Heb nu €1,36 betaald in plaats van €1,09. :wink:
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Cora »

Ik ben moe en toe aan vakantie... Dat merkte ik net. Ik was op een ander forum opzoek naar de meldknop om een topic te rapporteren. Ik dat halve forum afzoeken en vervolgens kijk ik even rechtsboven. Je raadt het al ik was niet ingelogd :')
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 41 gasten