Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Zo...

Het boeltje is weer gepakt, en we zijn er weer klaar voor! 8-)

Eens kijken of ik morgenavond weer in mijn favoriete hotel slaap *O* of dat ik er alleen naar kan kijken vanuit de trein -o-
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

Had ik maar een favoriete hotel -o- Ik heb wel een favoriete bus maar slapen kan ik daar niet in :evil:
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Aking schreef:Zo...

Het boeltje is weer gepakt, en we zijn er weer klaar voor! 8-)

Eens kijken of ik morgenavond weer in mijn favoriete hotel slaap *O* of dat ik er alleen naar kan kijken vanuit de trein -o-
Ga je weer het land uit?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Lincoln schreef:Had ik maar een favoriete hotel -o- Ik heb wel een favoriete bus maar slapen kan ik daar niet in :evil:
Ik kan ook alleen maar in dat hotel slapen met dank aan de spoorwegen en hun vertraging hoor, ik heb heul geen geld om 152,10 per nacht af te tikken voor een hotelkamer :')
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13193
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

In theorie zou je dat hotel nu al kunnen bellen om een extra kussentje: de 105 rijdt volgens een andere dienstregeling dan op de meeste vervoersbewijzen staat (V Utrecht om 08:08 en niet 08:16). Op basis van 1371/2007 kan je dan om 08:10 het station oplopen, je treinbinding laten opheffen, en in Wenen overnachten. *O*
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Aking schreef:
Lincoln schreef:Had ik maar een favoriete hotel -o- Ik heb wel een favoriete bus maar slapen kan ik daar niet in :evil:
Ik kan ook alleen maar in dat hotel slapen met dank aan de spoorwegen en hun vertraging hoor, ik heb heul geen geld om 152,10 per nacht af te tikken voor een hotelkamer :')
Zoveel kan dat hotel niet waard zijn, de foto’s geven in ieder geval niet die indruk. Ik vermoed dat als ik nu even goed ga zoeken ik een kamer voor circa € 85 bij dat hotel kan vinden :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dat is de prijs die ik de vorige keer te horen kreeg toen ze m'n voucher nog niet gezien hadden, ik verzin hem niet zelf :') en op booking kom ik hem nu tegen voor 101,- voor vannacht. Maar doe vooral je best en zoek even goed :Y
Z2N schreef:In theorie zou je dat hotel nu al kunnen bellen om een extra kussentje: de 105 rijdt volgens een andere dienstregeling dan op de meeste vervoersbewijzen staat (V Utrecht om 08:08 en niet 08:16). Op basis van 1371/2007 kan je dan om 08:10 het station oplopen, je treinbinding laten opheffen, en in Wenen overnachten. *O*
En dat wist ik dus oprecht niet. :') Op mijn reservering die ik gister heb gemaakt staat namelijk inderdaad 08:16, met wel als voetnoot "train is running 10 min early", maar normaal vertrekt 't ding om 08:37 dus hij is al early ten opzichte van z'n normale tijd :X
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ha, verwachtingen van mijzelf overtroffen *O*
Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik ben bijna trots op je :Y
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10579
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Da's mooi, maar zit je nou ondertussen al in die boemel?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

Mag ik kwijt dat:Mijn vakantie in België weer voorbij is en dat we in de komende 2 uren de rit naar huis gaan aanvangen. Ben wel blij weer naar NL te gaan. Ben klaar met frans sprekende belgen.
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

trolly schreef:Da's mooi, maar zit je nou ondertussen al in die boemel?
Nope, Ik sta naast de binnenrijdende 153
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

Lincoln schreef:Mag ik kwijt dat:Mijn vakantie in België weer voorbij is en dat we in de komende 2 uren de rit naar huis gaan aanvangen. Ben wel blij weer naar NL te gaan. Ben klaar met frans sprekende belgen.
Ik begin er steeds meer aan te wennen *O*
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

Ik spreek geen cent frans dus ik ben wel blij weer fatsoenlijk te kunnen communiceren :')
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

Ik ook niet, maar ik communiceer er niet mee. Ik vind het wel een grappig taaltje, dat Frans :mrgreen:
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Het Frans. Een grappig taaltje.

Met die attitude dragen ze je binnen vijf seconden met pek en veren het land uit.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik kan het basis-Frans nog wel volhouden, maar als ze flink de diepte in gaan moet ik toch ook afhaken.

En wie heeft bedacht dat 97 vier keer twintig plus tien plus zeven is mogen ze ook aan een paal nagelen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

Alargule schreef:Het Frans. Een grappig taaltje.

Met die attitude dragen ze je binnen vijf seconden met pek en veren het land uit.
Zal in België dan niet zo'n probleem zijn. Hooguit soderflikkeren ze je over de taalgrens heen. (A)
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3470
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Zolang de spreker een beetje rustig praat, kan ik Frans nog best aardig volgen. Maar als ze snel praten of het heel inhoudelijk wordt, haak ik ook af, ja.

Tevens: omelet du fromage!
umbusko
Donateur
Berichten: 5319
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Suus schreef: En wie heeft bedacht dat 97 vier keer twintig plus tien plus zeven is mogen ze ook aan een paal nagelen.
In Wallonië niet hoor, daar is het gewoon nonante-sept. :P
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Tom024 schreef:Tevens: omelet du fromage!
Jam appèl een baguette fromage enzo :Y
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

zOMGWTFBBQ Aking! Ghy cultuurbarbaar!!1! -o-
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

*O* opheuen met die wijnslobberaars! :Y
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

🍉
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Suus schreef:[...]
En wie heeft bedacht dat 97 vier keer twintig plus tien plus zeven is mogen ze ook aan een paal nagelen.
Dan zul je waarschijnlijk een Kelt aan een paal moeten nagelen. De getallen 70, 80 en 90 komen uit het twintigtallig systeem, waarin ze ineens veel voor de hand liggender zijn. Waarom 60 dan weer soixante is en niet trois vingts, en waarom het systeem niet op de lagere tientallen cq twintigtallen is toegepast, geen idee, maar waarschijnlijk omdat Fransen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten