Mag ik even kwijt #31

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Justin »

€0.95 voor 1 liter Spa Blauw bij de Togo he ;). Alleen moet je wel een grote tas bij je hebben dan ;).

Overigens voor de ict'ers onder u: ik geloof dat mijn website destijds geïnfecteerd is geraakt, denk dat het aan de webcounter lag, dus heb die uit de code geflikkerd. Sowieso moet ik dat ding helemaal een keer afbouwen, want doe er al niks mee eigenlijk. Wat kan ik het beste doen, google kenmerkt hem iig nog steeds als onveilig aan :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Geert »

Google indexeert websites niet elke dag, dus het kan best zijn dat Google dat nog steeds niet heeft opgemerkt. Dat kan ook best wel een week duren.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Een paar bouwvakkers waren bezig tapijt aan te leggen in het winkelcentrum :shock: Waarna ik terecht kwam in een supermarkt volledig zonder aanbiedingen, die waren om kwart voor twaalf nog niet eens opgehangen :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door deadlock »

Bee schreef:En daarom koop ik zelf wel flesjes water die ik meeneem, 85 cent voor zes flesjes met water lekkerder dan dat smerige Spa.
Maar tenzij je in een grote stad woont met oude leidingen is het nog steeds niet zo lekker als kraanwater.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Woepje »

Ik wil even wat kwijt:

Hoi.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

deadlock schreef:
Bee schreef:En daarom koop ik zelf wel flesjes water die ik meeneem, 85 cent voor zes flesjes met water lekkerder dan dat smerige Spa.
Maar tenzij je in een grote stad woont met oude leidingen is het nog steeds niet zo lekker als kraanwater.
Er komt hier duinwater uit de kraan als ik mij niet vergis, maar op de gebouwen van de UvA waar ik "vertoef" zal een deel van de leidingen zeker niet nieuw zijn :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

Hoe ver zou tsov ondertussen zijn met de auto terugduwen van Groningen naar Amsterdam? Knooppunt Heerenveen ongeveer? :mrgreen:
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door tsov »

Gelukkig hebben ze hier in Nederland al autotrailers uitgevonden, zodat de auto al sinds zaterdagavond hier voor de deur staat. Vandaag even bij Citroën langs geweest: de auto is al uit het systeem geknikkerd, dus het onderdeel is niet meer nieuw leverbaar. Omdat de auto niet meer in het systeem zit, kunnen ze ook niet zien of het betreffende onderdeel op latere modellen is gebruikt :neg: Dat wordt dus sloperijen afstruinen...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Is er niet een Citroën hobbyclub die onderdelen heeft opgekocht en verkoopt? Er staat mij bij dat er voor sommige automerken zo'n hobbyclub bestaat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door tsov »

Die is er wel ja, op die website staat mijn onderdeel alleen niet in de lijst met beschikbare dingen (en het is redelijk universeel, dus kan het ook wel van een heel ander merk op de sloop afhalen hopelijk)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Wout87 »

Vanavond weer gratis koffie op station Deventer. Voor de zoveelste keer :) vanwege de aanrijding bij olst
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Ardan »

Jammer dat ik geen koffie lust.
(ben waarschijnlijk één van de weinigen hier maja)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Ik lust het ook niet en heb vandaag nog een kilozak Nescafé in de vuilnisbak gestort, omdat hij al 23 maanden over datum was.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Fles »

Woepje schreef:Ik wil even wat kwijt:

Hoi.

Tijd niet gezien? :o

Hoi :)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Vinny »

Ardan schreef:Jammer dat ik geen koffie lust.
(ben waarschijnlijk één van de weinigen hier maja)
Maar meestal kun je dan ook gratis thee krijgen. Althans als je van die leuke Kiosk-bonnetjes krijgt...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

De eerste keer dat ik koffie dronk was op me eerste stagedag, de laatste keer dat ik koffie dronk was op me laatste stagedag...
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Oud forumgebruiker »

Heerlij, koffie! Vooral in deze tijd van het jaar... brrr.. maar niet overtreft nog mijn ochtendritueel: krantje, koffie, sigaretje, broodje. Dat is elke ochtend weer een traktatie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

Waarom vinden ze storingslampjes uit, die geen storing aangeven als die er wel is? :?
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Stefan »

ziggy schreef:Heerlij, koffie! Vooral in deze tijd van het jaar... brrr.. maar niet overtreft nog mijn ochtendritueel: krantje, koffie, sigaretje, broodje. Dat is elke ochtend weer een traktatie.
Inderdaad, same here. Alleen dan zonder de sigaret, ik ben een brave niet-roker. :P Verder ziet mijn ochtendritueel er vaak 't zelfde uit. :pos:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Wubbo »

STF schreef:Waarom vinden ze storingslampjes uit, die geen storing aangeven als die er wel is? :?
Dais het storingslampje met de betekenis 'storingslampje defect' :pos: ;-)
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Stefan »

Gezellig zooitje hier op m'n school.. :neg:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Ik heb gisteren in Westzaan bij iemand een vijf oude spoorkaarten van Frankrijk voor een mooi bedrag overgenomen:
- Replica uit 1978 van een spoorkaart uit 1930 op zeer groot formaat
- Vierdelige netwerkkaart uit 1978 van Frankrijk, verdeeld in Noordwest, Noordoost, Zuidwest en Zuidoost.

Op de kaart van 1930 staan naast een grote kaart van het land ook een kaartje van Corsica, detailkaarten van de regio Parijs en Lille en kleine detailkaartjes van:
- Metz, Strasbourg, Colmar, Mulhouse, Dunkerque, Calais, Lille, Rouen, Arras, Cambrai, Argenteuil, Soissons, Nancy, Juvisy, Sens, St. Florentin, Dijon, Dôle, Lyon, Sète, Montpellier, Marseille, Nanten, Angers, Saumur, Tours, Bordeaùx, Angloulême, Limoges, Orléans, Bayonne, Montauban, Toulouse en Albi. Een paar foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door tsov »

Mooi! Altijd tof, oude kaarten :D :pos:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

Staat de HSL er ook op? :wink:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Daan »

@Tsov, wat heb je stuk dan?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 81 gasten