Weerberichten-gekwek #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door STF »

Voor Luxemburgse begrippen waait het best stevig, het dak kraakt er van. En lange regenbuien, het is niet erg veel droog geweest vandaag.
Stefan
Berichten: 4305
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Stefan »

ik hoor 't hier al een tijdje regelen (alle rolluiken enzo zitten nog dicht :P ) en dat beloofd weer veel goed. Ik mag waarschijnlijk weer van Coolhaven naar de Lloydpier door de regen lopen. :|
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Daniel »

Regelen? :P Vanmorgen mooie timing om 'n kwartier later de bus te nemen: toen was 't droog in tegenstelling tot 'n kwartier daarvoor :P
Hier in Utrecht is 't nu ook weer kletsnat, maar was net voor het echt door begon te regenen binnen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Suus »

Sinds gisterenavond, toen hij bijzonder heftig onweerde, heeft het de hele nacht doorgeregend. Maar vanochtend is het al de hele dag droog. Mooie rode gloed boven de de Gaasperdammerweg Aansluiting ook :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door mb90 »

Stefan schreef:Ik mag waarschijnlijk weer van Coolhaven naar de Lloydpier door de regen lopen. :|
Was de altijd rustige Tramlijn 8 vanaf de Leuvehaven dan geen optie? :P

In Rotterdam gingen overigens tussen kwart voor 9 en kwart over 9 de sluizen in de lucht open. De regen kwam met bakken uit de lucht en er stond veel wind. Ik was gelukkig net op tijd binnen, maar ik zag buiten genoeg mensen zwoegen. Bij mij thuis is daardoor bijna 15 mm regen afgetapt.
Stefan
Berichten: 4305
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Stefan »

mb90 schreef:Was de altijd rustige Tramlijn 8 vanaf de Leuvehaven dan geen optie? :P
Ik wou dat ik op trammetje 8 zou kunnen vertrouwen qua dienstregeling, maar dat is geen doen. En tsja, de kans dat de metro 'gewoon' rijdt is in ieder geval iets groter. :lol:

Overigens, van mij mag het in ieder geval weer snel beter weer worden. Ik ben gisteren compleet verzopen in de regen. :(
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Gekko123 »

Moest ik vanochtend op weg naar school nog door de regen fietsen, had ik op de terugweg een zonnetje in mijn gezicht. Niet echt prettig zo'n laagstaand najaarszonnetje recht in je ogen schijnend als je op de fiets zit...
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Daantje »

Hier was het precies andersom. Vanmorgen was het nog prachtig weer, vanmiddag wilde ik eigenlijk met de fiets naar de Gamma maar heb toch maar voor de tram gekozen omdat buienradar er niet zo gunstig uit zag en was uiteindelijk nog doorweekt. Maar heb wel een accuboormachine voor 55 euro ipv 90 euro :mrgreen: :pos:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Geert »

Het was erg afwisselend weer in Rotterdam, afwisselend hevige regen - zonnetje - bewolkt - regen... Later op de dag vooral regen en wind trouwens.

Ben blij dat ik met mijn baas mee mocht rijden, het is dan wel niet sneller (integendeel) maar beter in een droge auto naar de metro gebracht worden dan in de regen en wind op de bus wachten :mrgreen:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Fles »

Ik kon vanmiddag in een min of meer strakblauwe lucht droog van kantoor naar de bushalte lopen 8-)

Gelukkig kwam ik daar om 17:00 aan terwijl mijn bus om 17:12 zou moeten komen, dus ik was dik op tijd :pos:

Gelukkig begon het net om 17:12 te ijzelregenen en wisten die miskramen van Veolia tot 17:29 weg te blijven :pos: Goed gedaan boys! Verkeersdrukte zeker? Op vrijdagmiddag? Ik begrijp het! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Daniel »

Toen ik vanmiddag op 't werk naar buiten stapte miezerde het een beetje in Utrecht, maar was amper de hoek om of 't was alweer zo goed als droog. Bij de bushalte aangekomen had ik een wachttijd van exact 0 minuten op de bus, waarbij het onderweg weer begon te regenen :P

Maarja, vanmorgen was het iets minder mooi weer :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door STF »

Ik zie op de grafiek van de verwachte waterstand hier in de rivier een enorme stijging voor morgen staan, vreemd want het heeft vandaag maar weinig geregend en morgen zou het ook best meevallen met de hoeveelheid neerslag. Als die verwachte waterstand inderdaad uitkomt, staat morgenmiddag de camping onder water...
Daantje schreef:Maar heb wel een accuboormachine voor 55 euro ipv 90 euro :mrgreen: :pos:
Controleer wel of de accu('s) in goede toestand is / zijn, anders gelijk terugbrengen. Ik heb hier namelijk ook zo'n leuke aanbieding staan, waar ik niks mee kan omdat de ene accu volledig stuk is en de andere accu hooguit vijf minuten spanning levert. Ik dacht kort na aankoop dat de accu's nog een beetje "op gang" moesten komen door ze een aantal keer te laden en ontladen, tegen de tijd dat ik erachter was dat de accu's halfstuk waren kon ik de boormachine niet meer terugbrengen naar de winkel...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Fles »

Vanochtend was het grijs, maar droog, en in de verte leek het op blauwe lucht. However, inmiddels is de grote grijze nattigheid weer aangebroken, en ik moet nog de deur uit. Maar voor 12 uur heeft dat geen zin want eerder is de Spar niet open...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Ardan »

Het eerste wat mij opviel toen ik vanmorgen naar buiten liep was:
Waar is die wind ineens gebleven?
Ik doe ook maar wat
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Mark »

En het is droog! :shock: :)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Woepje »

Ja. Hier ook. Maar ik wil eigenlijk de winter overslaan, sneeuw komt immers toch amper meer tegenwoordig, en dan meteen beginnen aan de lente. Zon en warmte, dank u!!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Daantje »

Hier waaide het vandaag toch nog best wel door. Het was alleen wel voornamelijk droog waardoor ik heen en terug op de fiets ben geweest en droog over gekomen ben :D
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Daan »

Heerlijk weer vandaag hier :-) Stralend blauwe lucht, lekker zonnetje 8-)
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Woepje »

Ja, inderdaad. In het zonnetje en uit de wind is het lekker.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Suus »

Het is nu echt aan het vriezen :shock: Gelukkig heb ik lekker warme schoenen, zodat ik van koude tenen geen last had :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door STF »

Hier vijf graden boven nul, maar toch voelt het vandaag steenkoud aan.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Ardan »

Ik heb uit voorzorg maar weer stokjes tussen de kleppen van de containers gedaan, zodat ze niet dichtvriezen..
(en een briefje op tafel gelegd of mijn huisgenoten die willen laten zitten ;))
Ik doe ook maar wat
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Woepje »

Ja inderdaad vorst gehad vannacht. Ach ja, het is ook weer december.
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door Woepje »

Het zonnetje scheen vandaag.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Weerberichten-gekwek #4

Bericht door --Stefan-- »

Hier niet :P
Was echt zooo vreselijk koud :O
3 0 7 9
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 161 gasten