Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Nightwish *O*
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

M'n meisje was teleurgesteld in Tarja afgelopen zomer...
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Ik lees vaker van mensen dat Tarja live teleurstellend is. Ik heb geen idee, heb haar nooit live gezien. Ze zit niet meer bij Nightwish dus dat zal ook niet snel gebeuren want ik hou niet zo van haar solonummers. Floor Jansen doet het erg goed en ook de nummers van voor haar tijd lukken haar steeds beter :pos:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Een paar straten bij mij vandaan heeft zich een enorm treurig familiedrama voorgedaan :cry: :
https://www.nu.nl/binnenland/5990166/dr ... recht.html
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

Ik wil vandaag zo snel mogelijk vergeten :X Een en al drama vandaag :6
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Nou ja, elke dag als deze betekent dat we meer dagen hebben waarop er geen moorden worden gepleegd. Gemiddeld zijn er zo'n 110 moorden per jaar in Nederland, dagen als dit waarop vier mensen vermoord worden brengen dat gemiddelde niet ineens omhoog. Hecht er niet teveel waarde aan, van het incident in Rotterdam zit momenteel de verdachte ondertussen vast, en aan familiedrama's kan je natuurlijk niet veel doen.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door htm_tram »

Het word er zeker allemaal niet gezelliger op. 2 weken geleden getuige geweest van een steekpartij bij mij in het hofje waar ik woon. Niet gezien maar wel als enige alles gehoord. Was als enige toevallig wakker om 04:45 uur omdat ik naar de wc was geweest. Maar geen recht op slachtoffer hulp want ik heb niks gezien ofzo. -o- Maar als je dan leest hoe vaak het weer mis gaat komt het elke keer weer naar boven. Ook als mensen schreeuwen of als je een ambulance hoort. -o-
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik wens Omroep Rijnmond wat minder werk toe. Nu weer een volledige nabootsing van Grand Theft Auto in de Alexanderpolder :'(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

htm_tram schreef:Het word er zeker allemaal niet gezelliger op. 2 weken geleden getuige geweest van een steekpartij bij mij in het hofje waar ik woon. Niet gezien maar wel als enige alles gehoord. Was als enige toevallig wakker om 04:45 uur omdat ik naar de wc was geweest. Maar geen recht op slachtoffer hulp want ik heb niks gezien ofzo. -o- Maar als je dan leest hoe vaak het weer mis gaat komt het elke keer weer naar boven. Ook als mensen schreeuwen of als je een ambulance hoort. -o-
Misschien kijken of je via de huisarts wat af kunt dwingen. Ga er in ieder geval wel hulp voor zoeken als je merkt dat je er last van blijft houden.
Laatst gewijzigd door Hainje op wo 11 sep 2019, 23:17, 2 keer totaal gewijzigd.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Om 23:15 eindelijk met de Stena Vision uit Gdynia vertrokken. Dat had 21:00 moeten zijn, maar toen stonden we nog met zijn allen in de vertrekhal want het schip had op de weg naar Gdynia enkele uren stilgelegen vanwege onstuimig weer nabij schiereiland Hel.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Dat moet een hel geweest zijn dan
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door webguy »

Ik zat gisteren in een bus in Ede die een jongetje van een jaar of 10-13 aanreed/tikte. Vol in de remmen en hij viel gillend van z'n fiets, maar leek niks te hebben. Dan zit de schrik er goed in. Busbaan doorkruist de wijk en heeft voorrang, maar dat vergeten veel mensen...
cassie127
Berichten: 6585
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Mag ik even kwijt dat ik voor school over 2 weken een excursie/rondleiding heb door stationsgebied van Utecht :lol:

En dat terwijl ik het afgelopen half jaar dagelijks vanwege stage bij die ene spoorbeheerder in Utrecht te vinden was....

Dus of het voor mij nog echt toegevoegde waarde gaat hebben is maar de vraag :')
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13547
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Het is al jaren gebruikelijk dat het Utrechtse stationsgebied er elke twee weken anders uit ziet, dus je loopt alweer zo'n 6 veranderingen achter ;-)
cassie127
Berichten: 6585
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Haha dat is wel waar ja, al viel het afgelopen zondag toen ik in Utrecht was nogal mee met de veranderingen vergeleken met 4 weken daarvoor
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Hopelijk keert die tijd binnenkort bij Rotterdam Centraal ook weer terug en gaan ze snel van start met de twee wolkenkrabbers links en rechts van de bak kapsalon.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10555
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

:oops:

Sorry, ik ben niet zo thuis die Rotterdamse terminologie, maar twee wolkenkrabbers naast een bak kapsalon is toch een waterfiets?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Een waterfiets is toch met frikandellen en niet met kebabsalon?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13547
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Wubbo gaat lunchen met een collega:

Collega: "Zullen we naar de Vietnamees gaan?"
Wubbo: "Waar zit die dan?"
Collega: "Op de hoek van het plein."
Wubbo: "O, is dat die tent waar een A4tje op de deur hangt met dat ze tussen 16.00 en 16.30 pauze hebben?"

Ja, die tent was het dus inderdaad en die tijd klopte ook precies. Welkom in mijn hoofd :')

Best lekker gegeten trouwens.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5823
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Aking schreef:Een waterfiets is toch met frikandellen en niet met kebabsalon?
https://www.youtube.com/watch?v=qtFirjrsg4c
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Voor de administratie: trein 8871, 19:17, treinstel 7542. Voor de eerste keer een reclame op de schermen in de trein gezien. Een spotje van Pathé Thuis, over films kijken in de trein. Ik ben tot dusver geen fan van het concept. :|
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Mag ik even kwijt dat ik morgen nog een dagje thuis ben en woensdag weer richting Oekraïne ga? :mrgreen: Met de ICE naar Frankfurt en per vliegmasjien richting Kiev, paar dagen Kiev, dan Odessa, Kharkov en via Krakau weer richting huis. :D
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

Zoals Aking het noemt een vliegketter :evil:
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Dat je überhaupt eens een dagje thuis bent verbaast me nog het meest eigenlijk. Heb je soms ook een Foekie daar? Svetlana aut Oekraïna?
Ik doe ook maar wat
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Lincoln schreef:Zoals Aking het noemt een vliegketter :evil:
Gewoon "ketter" volstaat hoor :Y Is korter dus scheelt typen, en makkelijker dus multi-inzetbaar (ook voor busdingen enzo) *O*
Stefan schreef:Mag ik even kwijt dat ik morgen nog een dagje thuis ben en woensdag weer richting Oekraïne ga? :mrgreen: Met de ICE naar Frankfurt en per vliegmasjien richting Kiev, paar dagen Kiev, dan Odessa, Kharkov en via Krakau weer richting huis. :D
KETTER :evil:

(zie je wel :mrgreen: )

Vanaf Frankfurt kun je natuurlijk prima de trein pakken naar Wenen (al gaat die overstap niet altijd helemaal lekker) waarvandaan je dan de rechtstreekse nachttrein naar Kiev kan pakken. Of je doet avontuurlijk en pakt in Wenen de Dacia naar Boekarest en gaat dan via Chisinau en Tiraspol naar Odessa. Aanrader :Y
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 gasten