Mag ik even kwijt #31

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door tsov »

Het schakelstangetje (de verbinding tussen de pook en de versnellingsbak) is afgesleten. Voor technische info is dit forum beter geschikt denk ik ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

Wat een luiwammes die postbode, niet even aanbellen, nee we leggen het pakje wel op de stoep.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door ODRAIL »

Woepje schreef:Ik wil even wat kwijt:

Hoi.
Hoe gaat het met je?

Alles goed?
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Woepje »

Wil je ook twee keer antwoord? :P

Met mij is alles goed hoor :P
Ja, alles goed hier :P

@ Fles

Ja, ik leef nog hoor ;). Zal zo nu en dan een berichtje plaatsen her en der :)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

Ik had daarnet een Lada Niva voor me rijden, eigenlijk lijkt dat model wel erg veel op tsov zijn auto. Alleen de kans dat het schakelstangetje hetzelfde is, lijkt me klein.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door tsov »

Jij vindt dit
Afbeelding
Afbeelding
op dit
Afbeelding
Afbeelding
lijken?

Die Niva is 2000x zo groot! :shock:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

Ik heb het niet over het formaat, maar kijk eens naar de gelijkenissen in de voor en achterzijde.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door tsov »

Mwah, het is een vrij typisch low-cost jaren '70-design, zoals er veel meer waren in die tijd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

Alleen de Niva is de enige die nog altijd nieuw uit de fabriek rolt in (ongeveer) die uitvoering. :lol:
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door tsov »

Da's absoluut waar, bij mij in de buurt zit een Lada-dealer en daar staat nog wel eens zo'n Niva met een splinternieuw kenteken, dat ziet er toch ietwat vreemd uit :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

Van de zomer kwam hier een ehm lelijke eend was het geloof ik, de camping oprijden met een zo'n nieuw kenteken (alleen dan wel een blauwe plaat met witte letters) dan kijk je ook wel even gek op. Zeker de kentekenpapieren kwijt geraakt ofzo.

Wat ging er vanmiddag trouwens raar veel diesel in de auto bij het tanken, ik begon echt te twijfelen of die meter op de pomp wel klopte... :?
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Woepje »

Ook goedemorgen. Je wordt net wakker, zet de TV aan en checkt even wat op teletekst. Onderhand hoor je wat dingen voorbijgaan over het 'Sinterklaas-journaal'. Zo ook dit:

10 minuten bespreking over Zielepiet:

Sint: Nou, Zielepiet, 's nachts lig je te huilen in bed, het strooien van pepernoten vind je moeilijk en het lachen en zwaaien naar de kinderen gaat nog niet geweldig. Gelukkig ga het klimmen op daken wel vooruit.

Zielepiet: Echt waar?! :D

Sint: Ja nou ja, maar je moet juist omhoog gaan... :?

Woep moet deze logica even verwerken zo 's ochtends vroeg :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Waarom zet je dan ook de TV op Nederland 3 :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Woepje »

Nou zou ik eerlijk zeggen. Nederland 1 + 2 doen het bij mij soms niet (vooral niet als ik de TV aanzet). Als ik wat heen en waar ga zappen, dan doen ze het soms wel. En ik had hem dus op Nederland 3 gezet en teletekst bekeken. Het signaal is volgens mij niet altijd even zuiver, dus tijd voor digitale TV :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Fles »

STF schreef:Ik had daarnet een Lada Niva voor me rijden, eigenlijk lijkt dat model wel erg veel op tsov zijn auto.
Ben jij een vrouw of zo? :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

Ja zoiets. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Meltrain »

Ik zit nu op de faculteit CiTG (Civiele Techniek & Geowetenschappen) van de TU Delft en achter me is nu een Sinterklaasfeest aan de gang voor (klein)kinderen van de medewerkers van CiTG. Ik mag dus meegenieten van alle liedjes. :lol:
Zelf heb ik zometeen trouwens ook een Sinterklaas-feest met de studievereniging. Ik ben benieuwd wat ik krijg. :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Daniel »

Gistermorgen had ik er via de website van de gemeente Utrecht melding van gemaakt dat ik de wegwerkzaamheden aan de Beneluxlaan/het Europaplein t.h.v. Max (volledige rijbaan wordt herbestraat en is nu dus een zandbak) niet fatsoenlijk over de stoep kon passeren: daar lag namelijk een enorme berg grofvuil/bouwafval.
Wordt ik vanmiddag op 't werk gebeld door de receptie dat er mensen van de gemeente voor me waren... de afdeling Toezicht en Handhaving bleek met twee man sterk te zijn uitgerukt om mij persoonlijk te melden dat ze contact gehad hadden met de aannemer en dat die daar z'n troep zou gaan opruimen, ze moesten echter wel eerst de herbestrating afronden want eerder kon er geen wagen bij komen om het op te halen :roll: Dat hadden ze ook wel mogen mailen hoor :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Daan »

Da's pas service :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door deadlock »

meltrain schreef:Ik zit nu op de faculteit CiTG (Civiele Techniek & Geowetenschappen) van de TU Delft en achter me is nu een Sinterklaasfeest aan de gang voor (klein)kinderen van de medewerkers van CiTG. Ik mag dus meegenieten van alle liedjes. :lol:
Zelf heb ik zometeen trouwens ook een Sinterklaas-feest met de studievereniging. Ik ben benieuwd wat ik krijg. :mrgreen:
Haha :D Daar mocht ik vroeger ook altijd heen met opa! :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Caspar »

Waarschijnlijk is het al vaak besproken, maar ik verbaasde me over de materieel inzet van de aankomende dienstregeling, slechts 2 Virmen op de t1900 en 5x loc- 11bakken ICL- loc, en de rest ICRm? En ook 5x ICRm in de t3500? Ik dacht dat men juist op Hoofddorp opstel geen ICRm meer wilde hebben.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

ICL :shock: Gaan we nu alles op de Dijksgracht weer afstoffen :o
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Caspar »

Daar kan dan weer mooi Mat 64 staan denk ik, als de SLT ook in de t4000 gaat rijden. Maar dat zou betekenen dat er 55 bakken ICL in dienst zijn opgenomen, de rest zal er wel blijven staan? Hoeveel is er eigenlijk nog in Nederland?
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Mark »

Caspar schreef:Waarschijnlijk is het al vaak besproken, maar ik verbaasde me over de materieel inzet van de aankomende dienstregeling, slechts 2 Virmen op de t1900 en 5x loc- 11bakken ICL- loc, en de rest ICRm? En ook 5x ICRm in de t3500? Ik dacht dat men juist op Hoofddorp opstel geen ICRm meer wilde hebben.
Hoe kom je daarbij? In de s3500 zijn slechts drie treinen (t3528, t3557 en t3566) met ICRm gepland, de rest rijdt met IRM. Ook de s1900 is een mix van ICRm en IRM, geen ICL.
Laatst gewijzigd door Mark op wo 02 dec 2009, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Caspar »

Ow in de matbalans voor de komende dienstregeling die ik eens had uitgeplozen op het werk gister :)
Kan natuurlijk zijn dat het achterhaald is, was half november opgestelt.
Van de t1900 stond er nadrukkelijk dat er slechts 2x 2stellen IRM zullen gaan rijden om de drukste ritten op te vangen.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten