Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8687
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Milco »

De afgelopen week deden mijn vader en ik - samen met in totaal 128 teams - mee aan de Rammelbakken Reis editie 7: Breda - Boedapest. In zeven dagen reden we vanuit Nederland via Duitsland, Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Slovenië, Oostenrijk en wederom Duitsland weer naar Nederland. Tijdens de reis heb ik diverse foto’s gemaakt, voldoende voor een leuk verslag. Wel heb ik een groot aantal foto’s met mijn mobiel gemaakt, dus de kwaliteit is hier en daar wat minder goed. Hopelijk is dit desondanks een leuk verslag! :D

Op zaterdagavond 14 september vertrokken mijn vader en ik alvast vanuit huis. We hadden een hotelovernachting in Breda, zodat we niet heel veel hoefden te rijden alvorens het vertrek van alle Rammelbakken. We zouden op zondag immers genoeg kilometers maken, maar daarover straks meer.

Zondag 15 september was het dan zo ver: de Rammelbakken Reis ging van start! Voor mijn vader en mij was dit de tweede keer, want in april 2018 deden we met onze Citroën Visa 11 RE uit 1985 mee aan de editie Breda - Praag waarvan nog ergens een verslag rondzwerft op het forum. Ditmaal deden we met dezelfde auto mee aan de editie Breda - Boedapest. We eindigden echter niet in Breda in tegenstelling tot de volgende keer, maar meer hierover lees je later in dit verslag.

Zondagochtend, normaal een dag om uit te slapen, maar al rond een uurtje of acht verzamelden alle Rammelbakken zich op het Breepark in Breda:
Afbeelding

Op de eerste dag hadden we gelijk een pittige rit: waar op de andere dagen maximaal 550 kilometer werd afgelegd, reden we op de eerste dag vanuit Breda naar Šluknov in Tsjechië, goed voor een rit van circa 800 kilometer. Deze dag reden voornamelijk over de snelwegen in Duitsland.

Vlak voor Dortmund hielden we even een korte pauze en daar kwamen we meer Rammelbakken tegen:
Afbeelding
Afbeelding

En ja, onderweg in Duitsland kom je genoeg tegen _O-
Afbeelding
Afbeelding

De rest van de rit zijn er verder geen foto’s meer gemaakt.

Dan naar dag 2. Op deze dag reden we wel vrijwel binnendoor. We vertrokken vanuit Tsjechië en eindigden deze dag in Nitrianske Rudno, Slowakije. Onderweg kon ik nabij het Tsjechische dorpje Dolní Podluží een foto maken van dit korte treintje:
Afbeelding

Hoewel er elke dag een route klaar lag voor ons, weken wij op deze dag al gelijk van de route af. We reden even langs de testspoorbaan ten oosten van Praag :D Aldaar was het gelijk raak en kon ik foto’s maken van Duitse dubbeldekker rijtuigen en een ICNG die bestemd is voor de Nederlandse Spoorwegen :D
Afbeelding

Op de spoorbaan zelf reed een dubbeldekker testritten, ik vermoed dat dit een Hongaarse trein is:
Afbeelding

In de Tsjechische stad Kolín kon ik even later deze bus op de foto zetten:
Afbeelding

Nadat we weer een stuk hadden gereden, stopten we net voor de plaats Dzbel in Tsjechië om even uit te rusten, toen deze bus een rondje kwam draaien over de uit stenen en zand bestaande parkeerplaats / keerlus, geef het maar een naam :P
Afbeelding
Afbeelding

De reis liep vrijwel geheel binnendoor en voerde over prachtige routes, dwars door het bos:
Afbeelding

Hierna reden we verder naar Nitrianske Rudno, Slowakije.

De derde dag hadden we aanzienlijk kortere rit. We reden naar Pap-Sziget, net ten noorden van Boedapest. Tijdens deze korte rit heb ik vrijwel geen foto’s gemaakt, maar omdat we halverwege de middag al bij de camping waren, had ik wel de tijd om langs de doorgaande weg nabij de camping enkele foto’s te maken. Zo kwam al snel deze MAN langs die afkomstig is uit Amstelland-Meerlanden:
Afbeelding

In de andere richting volgde even later deze Volvo 7700A, waarvan ik ernstig twijfel of deze niet toevallig in Brabant heeft gereden… Er is vast wel iemand hier dit dat weet! :D
Afbeelding

De korte rit met een aankomst al in de middag op de camping had een reden: we gingen naar Boedapest! Met een touringcar zonder beenruimte (of zijn Hongaarse mensen niet zo groot?) reden we naar de hoofdstad en wel naar bus- en metrostation Batthyámny. Vanaf daar heb ik, al lopend door de stad, een groot aantal foto’s gemaakt van de bussen en de trams. Zo trof ik langs de Donau deze vrij oude tram:
Afbeelding

Op de Margit híd brug kwam dan weer een vrij nieuwe Combino langs, die langer is dan de broertjes in Amsterdam:
Afbeelding

Op de brug reed ook buslijn 9 die met gelede Connecto's werd uitgevoerd:
Afbeelding

Even later kwam echter deze Volvo 7700 voorbij:
Afbeelding

Ook reden er gelede Volvo 7700’s rond in de stad, ook op lijn 9:
Afbeelding

Hierna volgde ik een deel van tramlijn 2, die met enkele en gelede trams reed en een frequentie heeft van iedere vier minuten in de spits. Genoeg te spotten dus :D
Afbeelding
Afbeelding

En zo liepen we dus aan de andere kant van de Donau dan waar de touringcar ons had afgezet vanaf de camping:
Afbeelding

Hier een tram van lijn 2 bij de halte met op de achtergrond de Donau:
Afbeelding

Weer terug aan de andere zijde van de Donau volgden weer diverse trams, waaronder deze Urbos die met deze kleurencombinatie best wel op U-OV lijkt :p
Afbeelding

De andere kant op gekeken reed er juist een vrij oude tram de tunnel uit:
Afbeelding

Niet veel later waren we terug bij het busstation waar we begonnen:
Afbeelding

Maar ook kwam er een vrij oude gelede bus langs, die veelal op lijn 109 rijden:
Afbeelding

Tijdens de avondschemering kon ik een leuke foto maken van de stad en de Donau:
Afbeelding

Hierna liepen we weer naar het centrum voor het diner. Daarna werd het wachten geblazen en tijdens het wachten kon ik een leuke avondfoto maken:
Afbeelding

Uiteindelijk vertrokken we om 22:30 uur met een boot, al varend over de Donau, terug naar de camping.

Dan naar dag 4: we gingen naar Oostenrijk! Dit ging niet over de snelste route, maar via een stukje Kroatië en een groter stuk door Slovenië. In de ochtend stopten we eerst nog even bij het station van Szentendre. Hier kon ik weer een foto maken van een voormalig Connexxionbus:
Afbeelding

Aan de rand van het busstation kwam even later deze Volvo 7700A aanrijden:
Afbeelding

Hierna zag ik dezelfde ex-Connexxion MAN als hierboven, maar nu zowaar met een werkende bestemmingsfilm:
Afbeelding

De overige bussen heb ik enkel zien rijden met een stuk karton achter het raam :')
Afbeelding

Ook trof ik nog deze vrij oude metrotrein van het netwerk van Boedapest:
Afbeelding

Hierna reden we naar Kroatië. Hier heb ik echter geen foto’s gemaakt. Eenmaal in Slovenië stopten we nabij het kleine stationnetje van Velika Nedelja, alwaar deze Intouro langs kwam rijden van Arriva:
Afbeelding

Eenmaal in Slovenië trof ik nabij het plaatsje Brezovica deze Mercedes-Benz Integro aan:
Afbeelding

Grotendeels binnendoor kwamen we op een hele mooie route te rijden nabij de Oostenrijkse grens. De route voerde via veelal smalle weggetjes met vele haarspeldbochten en stijgingen. Een hellingspercentage van 12 tot 18 procent was hier eerder regel dan uitzondering:
Afbeelding

Eenmaal op de top bereikten we, in de mist, de grens met Oostenrijk:
Afbeelding

En eenmaal over de grens kon juist het afdalen beginnen! Zonder verdere foto’s reden we naar de camping in Saint Kanzian.

Dag 5. Deze dag reden we volledig in Oostenrijk en wel naar Rauris. Onderweg reden we via een adembenemende mooie route en wel over de Großglockner! :D Hoe verder we op deze bergpas reden, hoe indrukwekkender en hoe leger het landschap werd. :D
Afbeelding
Afbeelding

En hoewel het over het algemeen prima weer was, begon het hier behoorlijk koud te worden met 5,5 graad... Brrr :( :
Afbeelding

Dat betekende echter niet dat het uitzicht minder werd, integendeel zelfs :D
Afbeelding
Afbeelding

Hierna werd er op een leuke locatie bij een groepsfoto gemaakt van alle Rammelbakken, waarna we doorreden naar de camping in Rauris. :)

Op dag 6 was het inmiddels vrijdag en vertrokken we uit Rauris. We gingen naar Kipfenberg in Duitsland. Voordat het zo ver was, volgde een mooie route door Oostenrijk :D
Afbeelding

Nabij Ötztal kon ik een leuke foto maken van deze Volvo 8700 met uiterst rechts een stukje van onze Rammelbak :D
Afbeelding

Nabij Karres, Tirol trof ik nog deze Citaro:
Afbeelding

Hierna reden we zonder verdere stops naar de laatste camping in Kipfenberg. Op de vrijdagavond werd hierbij op de camping het einde van deze editie van de Rammelbakken Reis gevierd met een heus Schlagerfest, georganiseerd door de organisatie van de reis. Hierbij beëindig ook het verslag, want de volgende dag reden we weer naar huis na een erg leuke week :D

Hopelijk was het een leuk verslag. Door de vele lange routes zijn er niet veel foto’s gemaakt van het openbaar vervoer, maar ik hoop desondanks dat het een mooi verslag is :D
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door isadora »

Mooie wereld hoor daar in Oostenrijk. Ook Boedapest is niet een straf om te bezoeken.
Stijgingspercentages van 18%, pfffff........kwamen al die rammelbakken daar een beetje ongeschonden tegen op?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1503
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door JordiBrabant »

Mooi verslag!
Ik las op die gelede Volvo 7700A Volansbusz, dat zou wel een flink anachronisme zijn, maar ik heb geen flauw idee of dit oude Brabantse Volvo's zijn.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8687
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Milco »

isadora schreef:Stijgingspercentages van 18%, pfffff........kwamen al die rammelbakken daar een beetje ongeschonden tegen op?
Het kostte wat moeite, maar er reden veel Volvo's mee en die reden sowieso al van tankstation naar tankstation _O-
Met onze Visa hadden we er wel wat moeite mee, zeker eerst het omhoog rijden wat veel moeite kost in z'n twee... Het daarna naar beneden rijden kost je ook weer je remmen, want de remschijven van die Visa zijn zo vreselijk dun dat ze al snel kunnen verbranden. Regelmatig hebben we de auto dan ook naar beneden laten rollen en puur kort en krachtig geremd in plaats van lang en geleidelijk en we hebben ook soms even aan de kant gestaan om de remmen af te laten koelen.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Aking »

Leuk toertje hoor :Y
Milco schreef: bus- en metrostation Batthyámny.
Bijna goed, Batthány Tér :mrgreen:
Op de Margit híd brug
híd is Hongaars voor brug, dus daar mag je híd of brug weglaten (A)
Ook trof ik nog deze vrij oude metrotrein van het netwerk van Boedapest:
Dit is geen metrotrein, maar een HÉV of Helyiérdekű Vasút, het Boedapester equivalent van Randstadrail (of gewoon voorstadstrein (waarbij deze lijn toevallig vanaf Batthány tér komt :Y ))

Maar de Gyermekvasut heb je dus niet gered? :(
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8687
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Milco »

Bedankt voor de tips, mijn Hongaars is niet wat het ooit is geweest (lees: niets) :mrgreen:

Nee, we hadden vrij kort de tijd om de stad te verkennen...
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
umbusko
Donateur
Berichten: 5319
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door umbusko »

Leuk verslag en mooie foto's! Budapest is altijd leuk! :D
Aking schreef:
Milco schreef: bus- en metrostation Batthyámny.
Bijna goed, Batthány Tér :mrgreen:

(...)

(waarbij deze lijn toevallig vanaf Batthány tér komt :Y )
Bijna goed, Batthyány tér. :mrgreen:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Aking »

mijn Hongaars is niet wat het ooit is geweest :mrgreen:
waldo79
Berichten: 7642
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door waldo79 »

Interessant weer :D
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5267
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Lijn 45 »

Leuk verslag! :)

Ik heb een paar aanvullingen/correcties op de informatie die bij de foto's van de verschillende bussen en trams staat.
Onderweg kon ik nabij het Tsjechische dorpje Dolní Podluží een foto maken van dit korte treintje:
Dat is een Stadler RegioShuttle RS1.
Op de spoorbaan zelf reed een dubbeldekker testritten, ik vermoed dat dit een Hongaarse trein is
Klopt, dat is de kleurstelling van de MAV.
Nadat we weer een stuk hadden gereden, stopten we net voor de plaats Dzbel in Tsjechië om even uit te rusten, toen deze bus een rondje kwam draaien over de uit stenen en zand bestaande parkeerplaats / keerlus
Dat is een SOR CN 12.

De ex-Connexxion MAN's zijn achtereenvolgens 3820, 3941 (2 keer), 3899
In de andere richting volgde even later deze Volvo 7700A, waarvan ik ernstig twijfel of deze niet toevallig in Brabant heeft gereden
Voor zover ik kan zien is deze aangeschaft door Volanszbus in 2007. Hij heeft trouwens gele stangen aan de binnenkant, terwijl de Brabanders rode hadden.
vrij oude tram
Tatra T5C5 in beide gevallen.
Op de brug reed ook buslijn 9 die met gelede Citaro’s werd uitgevoerd:
De bus op je foto is anders een Conecto. :wink:
Niet veel later waren we terug bij het busstation waar we begonnen. Hier was het een komen en gaan van Apeldoornse bussen
Die Volvo van de foto daaronder komt niet uit Apeldoorn.
De overige bussen heb ik enkel zien rijden met een stuk karton achter het raam :’)’
De bus links is een door Raba in licentie gebouwde Berkhof Premier.
Gebruikersnaam
Berichten: 629
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Gebruikersnaam »

Leuk verslag :D
Milco schreef:En ja, onderweg in Duitsland kom je genoeg tegen _O-
Afbeelding
In dezelfde categorie kwam ik laatst het kenteken GE LUK tegen op een fraaie, dure bolide in Kranenburg :lol:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Aking »

Met een beetje geluk was dat gewoon een Olländer :Y
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1503
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door JordiBrabant »

Aking schreef:Met een beetje geluk was dat gewoon een Olländer :Y
De L van Leipzig is toch wel ver voor de doorsnee belastingvluchteling, maar een gewone expat zou natuurlijk kunnen.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Aking »

Ik doelde dan ook op de opmerking van Gebruikersnaam, GE is volgens mij Gelsenkirchen en das best in de buurt van de grens :Y
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1503
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door JordiBrabant »

Kijk zo ontstaan nou spraakverwarringen.
Gelsenkirchen zou zomaar kunnen.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Aking »

Stukkie tekst stond precies boven mijn stukkie tekst :wink: en #laatstepostnietquoten! enzo *O*
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Durashift »

Leuk verslag. Lijkt mij erg leuk om samen met je vader te doen. De Visa rammelt dan misschien wel.. een rammelbak is het toch zeker niet (meer). Eerder aan de klassieke kant, tegenwoordig. Wees er zuinig op. :wink:
Milco schreef: We eindigden echter niet in Breda in tegenstelling tot de volgende keer, maar meer hierover lees je later in dit verslag.

Hierbij beëindig ook het verslag, want de volgende dag reden we weer naar huis na een erg leuke week :D

(...)
Volgens mij heb ik dus niet in het verslag gelezen waar jullie dit jaar eindigden. Toch geen pech met de Visa?
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8687
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Milco »

Hierna reden we zonder verdere stops naar de laatste camping in Kipfenberg. Op de vrijdagavond werd hierbij op de camping het einde van deze editie van de Rammelbakken Reis gevierd met een heus Schlagerfest, georganiseerd door de organisatie van de reis. Hierbij beëindig ook het verslag, want de volgende dag reden we weer naar huis na een erg leuke week :D
;)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Durashift »

Aha, op die manier. :D
ZO6176
Donateur
Berichten: 6038
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door ZO6176 »

Zoals hier boven reeds gemeld is de groen-witte trein geen metro maar een voorstadslijn van de particuliere vervoerder HEV. Er zijn er 4 die niet met elkaar verbonden zijn. De lijn naar szentendre is de bekendste. Het is wel gaaf om een ritje mee te maken. Szentendre is wel super toeristisch. Verder een leuk verslag met leuke, soms bekende plaatjes.
De oude trams waarover je sprak reden vroeger met zijn drieën gekoppeld. Onder ander op lijn 1. Was een machtig mooi gezicht. Geen ex-hannover gezien?
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8687
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Milco »

Geen idee, ben er niet heel erg mee bekend ;)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
ovVeluwe
Berichten: 1407
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door ovVeluwe »

Niet om te zeuren, maar zowel de Volvo's op het busstation als op de brug komen niet uit Apeldoorn :N Deze zijn namelijk te herkennen aan de rode stangen en de ronde stoelen. De bussen op de foto's hebben dit helaas niet. Verder uiteraard prachtige foto's!
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Post
Berichten: 814
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:33
Locatie: Uden

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Post »

MarkHul schreef:Niet om te zeuren, maar
Maar?
Stefan
Berichten: 4305
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Stefan »

Ja maar is nee. :mrgreen:

Wel mooie foto's Milco!
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8687
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Rammelbakken Reis: Breda - Boedapest (46 foto's)

Bericht door Milco »

Bedankt voor de tips, heb het aangepast. Dacht dat alle 12m Volvo 7700's uit Apeldoorn kwamen.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten