Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik heb persoonlijk toch liever Пичка :Y
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Ferdinand schreef:Nadat ik het vervoersplan van U-OV voor 2020 gelezen had, kwam ik op het idee om eens het aantal busritten dat langs de voor mij dichtsbijzijnde halte, Dijnselburg, komt in een tabelletje te zetten. ik kon helaas niet zo snel dienstregelingen dan ouder dan 2015 vinden, maar volgens mij gebeurde er voor 2015 ook niet zo veel spannends bij deze halte.

Hier dus het aantal busritten per week bij halte Dijnselburg (2 richtingen, standaarddienstregeling, ook het weekend)
Spoiler: show
Afbeelding
428% meer busritten in 2020 t.o.v 2015. Een extreme stijging geloof ik, of valt dat wel mee? Zijn er andere bushaltes in Nederland die zo'n stijging hebben meegemaakt in 5 jaar tijd? Natuurlijk heb ik het dan over een reeds bestaande bushalte en niet een nieuwe.

Edit: met dank aan https://lijnfolders.jouwweb.nl/

Mijn halte, Seringenstraat doet het precies omgekeerd, van 58 ritten per dag aan het begin van de concessie naar 10. Voor dat Syntus kwam was het nog ietsje meer, conimex reed de hele dag door een halfuursdienst.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
cassie127
Berichten: 6584
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Ferdinand schreef: Edit: met dank aan https://lijnfolders.jouwweb.nl/
Ik heb ze van dienstregeling 2014 ook wel liggen maar alleen op papier, dus wellicht kan ik je er nog aan helpen.

Ik moet sowieso nog die hele cloud eens een keer beter gaan ordenen want het staat nu nogal door elkaar heen. Maar als iemand nog PDFjes of scans heeft van dingen die er nu nog niet op te vinden zijn is dat altijd welkom.

Heb zelf ook al wel wat oude busboekje ingescand maar dat is slechts een klein deel van wat ik heb liggen en het kost nogal wat tijd
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik weet waarover alle extra lange journaals op de Franse televisie vanavond over zullen gaan!




Spoiler: show
Jacques Chirac, want die is dood.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13183
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

"Vanavond" zegt ze, ik dacht dat je Frankrijk wel beter zou kennen Suus. Zowel TF1, France 2, France 3, M6, Canal+ alsmede de vier 24 uurs-nieuwszenders zijn momenteel bezig met een Edition Speciale. Terecht, want dit is vrij droevig nieuws.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Negen televisiezenders om een president die niets deed te eren :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13183
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Sowieso wel een boeiende nieuwsdag in Frankrijk: voor 11:58 stonden veel nieuwszenders op rood vanwege een brand in een chemisch bedrijf in Rouen, waardoor bijvoorbeeld de scholen in 13 plaatsen rond Rouen nu dicht zijn. Maar 11:58 precies fluisterde iemand op de studio van Franceinfo "Chirac", en pats-boem: er is geen ander nieuws meer. :X
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Durashift
Berichten: 5642
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Gecondoleerd ermee, @ Z2N.
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5260
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Lijn 45 »

Ardan schreef:Gebruiker bys1 is vanaf heden verbannen wegens het herhaaldelijk overtreden van de gedragsregels.
Tijdelijk of permanent?
Laatst gewijzigd door Lijn 45 op do 26 sep 2019, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13183
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

In het kader van de vreemdere plottwisten van de dag: Ik ga op Maandag 7 oktober naar Zondag met Lubach. :mrgreen: :mrgreen:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Lijn 45 schreef:
Ardan schreef:Gebruiker bys1 is vanaf heden verbannen wegens het herhaaldelijk overtreden van de gedragsregels.
Tijdelijk of permanent?
Dit komt zeker niet uit de lucht vallen?

(Ja voor buitenstaanders wel).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Persoonlijk vind ik niet dat dit uit de lucht komt vallen, maar als je niet alle discussies op dit forum volgt kan je het inderdaad gemist hebben. De gebruiker gaf zelf al in een bericht aan door het beheer aangesproken te zijn en ook is de gebruiker in één topic meermaals met een Modbreak aangesproken op zijn taalgebruik.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Z2N schreef:"Vanavond" zegt ze, ik dacht dat je Frankrijk wel beter zou kennen Suus. Zowel TF1, France 2, France 3, M6, Canal+ alsmede de vier 24 uurs-nieuwszenders zijn momenteel bezig met een Edition Speciale. Terecht, want dit is vrij droevig nieuws.
Toespraak van de president om 20:00!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Suus schreef:Persoonlijk vind ik niet dat dit uit de lucht komt vallen, maar als je niet alle discussies op dit forum volgt kan je het inderdaad gemist hebben. De gebruiker gaf zelf al in een bericht aan door het beheer aangesproken te zijn en ook is de gebruiker in één topic meermaals met een Modbreak aangesproken op zijn taalgebruik.
Je kon het inderdaad aan zien komen, maar ik meen dat de procedure was dat men eerst je postrechten ontnam waarna je dus nog een kans had op terugkeer op het forum. (mits je het beheer kan/kon? overtuigen dat je je gedrag zou verbeteren), dus ik ben best benieuwd naar de motivatie waarom gelijk voor een permanente ban is gekozen in plaats van de 'normale' procedure.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13183
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Volgens mij is het zo dat je bij een tijdelijke ban alleen je postrechten ontnomen worden, maar je bijvoorbeeld wel nog PM's kan sturen. Als dat ook niet meer de bedoeling is (om wat voor reden dan ook) resteert volgens mij alleen een permaban.
Suus schreef: Toespraak van de president om 20:00!
Ik zit er klaar voor! :)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Z2N schreef:In het kader van de vreemdere plottwisten van de dag: Ik ga op Maandag 7 oktober naar Zondag met Lubach. :mrgreen: :mrgreen:
De vreemdste plottwist is nog wel dat het op maandag is. :shock:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13183
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Op je Studenten-OV naar Zondag met Lubach toe, die had ik nog niet eerder gezien nee. Maar er zijn nog tickets beschikbaar zes uur na publicatie, gezien de populariteit van de gewone showtickets verbaast mij dat nog veel meer. :o
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef:
Z2N schreef:"Vanavond" zegt ze, ik dacht dat je Frankrijk wel beter zou kennen Suus. Zowel TF1, France 2, France 3, M6, Canal+ alsmede de vier 24 uurs-nieuwszenders zijn momenteel bezig met een Edition Speciale. Terecht, want dit is vrij droevig nieuws.
Toespraak van de president om 20:00!
In het 20:00 uur journaal van de NOS werd aan dit onderwerp slechts 40 seconden aandacht aan besteed.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Terecht. Want zoals ik al zei, die man heeft in 12 jaar presidentschap vooral heel erg weinig gedaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Wat ik vooral van hem herinner is dat hij altijd praatte alsof hij net een glas wijn teveel op had :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Ik had nog nooit van hem gehoord. :')
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8839
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Qua Franse presidenten waar ik van gehoord heb kom ik niet verder dan De Gaulle, Sarkozy, Hollande en Macron. :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Sjak Sjirak kinders! Le important veri! :Y
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Pompidou had ook nog zo'n geinig weggetje in Parijs. :Y
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

ArrivaBas schreef:Qua Franse presidenten waar ik van gehoord heb kom ik niet verder dan De Gaulle, Sarkozy, Hollande en Macron. :')
Ik kende ook nog Jacques Chirac (maar ik heb hem daan ook nog bewust als president meegemaakt) en François Mitterand.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten