Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Mikos schreef:Omdat de lucht van de deur af is, of omdat de klink niet reageert?
Dat is zo'n knopdeur (de enige in ICM, die vanaf het balkon de eerste klas-gang met de coupétjes ingaat). De knop stond uit, en er leek ook geen lucht te stromen bij het bewegen van de deur.
Ik zit in ICM 4017 en het is bloedheet, HC zei ook al dat ze niet weten wat er aan de hand is, wellicht een kapotte verwarming. Misschien dat het al doorgegeven is maar nogmaals kan geen kwaad lijkt mij.
De 2858 is op dinsdag in ieder geval gepland met 9 bakken, ik neem aan de rest van de week ook minimaal dat aantal.
Dat wat onderweg al door een HC wordt opgepikt ga ik niet nog eens doorgeven; voor hetzelfde geld is er al een regeling getroffen of is het probleem reeds verholpen. Dat is alleen maar dubbel werk, waarbij je het risico loopt dat iemand wordt aangestuurd iets op te lossen, terwijl er geen probleem meer is.
9567: de deur bij de bakovergang bij deur 17/18 sluit niet meer vanuit zichzelf. Hij opent zoals gebruikelijk (seconde opentrekken en hij gaat open), maar voor sluiten moet je zelf hard dicht trekken.
SLT 2639 geeft geen reizigersinformatie weer; schermen vanbinnen doen het niet en de bestemming displays buiten doen het ook bijna helemaal niet, alleen eentje aan de zijkant geeft alleen maar "via Breukelen" aan.
In stel 9516 staan nagenoeg alle OBIS-schermen op zwart; alleen bij deuren 23/24 heb ik er een aan zien staan. Heeft het zin om dit te melden? Of alleen als er zichtbaar iets mis mee is?
Jup, ook dat heeft zin. Ik heb direct contact met iemand die er over gaat, maar eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik het zelf al niet meer meld; er zijn momenteel veel te veel problemen met alle schermen in de treinen. En er is weinig verbetering zichtbaar. Ik zet het wel voor je door, de afdeling die erachter zit kan op die manier wel uitzoeken waar het probleem vandaan komt en het verhelpen.
De 8615 heeft in ieder geval in de beneden verdieping bij deur 21-22 een irritante piep bij het omroepen. Dit was bij meerdere omroepen van wat ik vermoed van de machinist in deze bak. Een latere omroep van de hc was zonder pieptoon