Mag ik even kwijt #31

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Daantje »

@ Daniel: bij de gamma hadden/hebben ze kleine kerstboompjes :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Daniel »

Kunstboompjes of echte? Want heb meestal wel een echte :wink: En tja, de Gamma zit hier in Dordt nu niet op 'n erg handige plek om eventjes snel langs te gaan... eerst maar eens bij de twee tuincentra hier vlakbij kijken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Bij het GVB mogen er geen kerstbomen mee, zo kreeg ik vorig jaar te horen. Hoe ik hem dus bij een Gamma naar een studentenkeuken gesleept krijg weet ik nog niet :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Daniel »

Hmm, valt dat onder geuroverlast ofzo dan, die dennengeur... ik heb in ieder geval een paar jaar terug nog weleens een kerstboompje per bus naar huis vervoerd. Al komt er tegenwoordig zowiezo al geen bus meer dichtbij de Gamma hier in Dordt...
En vanaf het dichtstbijzijnde tuincentrum kan ik alleen via 't station. Nouja, ik kan wel naar lijn 3 lopen daarvandaan maar dan is 't zo'n kort stukje met de bus dat ik net zo goed door kan lopen... da's alleen een ontzettend eindeloze straat: lijkt eeuwen te duren als je dat helemaal uit moet lopen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Fles »

Afbeelding

566 down, 7 to go 8-)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Ardan »

Ik dacht dat je heel België al had gehad? Of zijn dit nieuwe stations?
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Ik dacht dat je heel België al had gehad? Of zijn dit nieuwe stations?
Nee hoor, nog niet :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Reiziger Ddrs schreef:Hmm, valt dat onder geuroverlast ofzo dan, die dennengeur... ik heb in ieder geval een paar jaar terug nog weleens een kerstboompje per bus naar huis vervoerd. Al komt er tegenwoordig zowiezo al geen bus meer dichtbij de Gamma hier in Dordt...
En vanaf het dichtstbijzijnde tuincentrum kan ik alleen via 't station. Nouja, ik kan wel naar lijn 3 lopen daarvandaan maar dan is 't zo'n kort stukje met de bus dat ik net zo goed door kan lopen... da's alleen een ontzettend eindeloze straat: lijkt eeuwen te duren als je dat helemaal uit moet lopen.
Nee, onder vervuiling. Drie studenten probeerden een kerstboom verpakt in een net mee te nemen in tram twee, maar werden er uitgezet door de conducteur omdat alles onder de naalden terecht zou komen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

Maf; de taakbalk inclusief klok en alles is vastgelopen terwijl de rest van de computer het gewoon doet, zolang je dus maar niks uit het startmenu nodig hebt. :wink:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Stefan »

Ja, dat heb ik ook wel eens. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Chauf21 »

Bee schreef:Nee, onder vervuiling. Drie studenten probeerden een kerstboom verpakt in een net mee te nemen in tram twee, maar werden er uitgezet door de conducteur omdat alles onder de naalden terecht zou komen.
Ik vond het anders wel lekker ruiken, en de reacties waren voor de verandering ook eens positief, haha :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Fles »

STF schreef:Maf; de taakbalk inclusief klok en alles is vastgelopen terwijl de rest van de computer het gewoon doet, zolang je dus maar niks uit het startmenu nodig hebt. :wink:

ff het proces "explorer.exe" afsluiten en opnieuw starten via task manager :)
Doc Zenith
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 12:14
Locatie: Gn

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Doc Zenith »

Kan je ook opstarten met ctrl + shift + esc, mocht je rechtsklikken op de taakbalk gewend zijn :wink:
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Woepje »

Wauw. :shock:

Ik heb een vervangende OV studenten chipkaart ontvangen, eindelijk. Had er namelijk al eentje, maar daar stond mijn oude achternaam nog op. Dus moest ik een nieuwe aanvragen en moest ik doen alsof mijn chipkaart gestolen of kwijt was (terwijl hij keurig voor me ligt :D). Er gebeurde echter niks, want mijn OV kaart moest eerst geblokkeerd worden, maar dat werd mij niet verteld.

Na veel geklooi uiteindelijk een nieuwe ontvangen en nu wel met de goede achternaam erop. Alleen las ik vanochtend een bericht (bij de buren) dat de IB Groep erover denkt om de OV studentenkaart WEL gewoon uit te geven volgend jaar. Lijkt me vaag hoor, maar vager is hoe een buschauffeur denkt te kunnen controleren of ik een week SOV of een weekend SOV op mijn chipkaart heb staan... 8-)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Caspar »

Ben je getrouwd?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

Ik kan mij niet voorstellen dat ze ongeveer 20 dagen voor het einde van het jaar nog even een distributie van papieren kaarten opstarten. Normaal hebben ze daar 3 maanden voor nodig :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door STF »

Wat gaat de tijd toch vlug, morgen komen me ouders alweer thuis na 4 weken in Indonesie te zijn geweest. Ik heb het gevoel dat ze pas 1,5 week weg zijn. :wink:
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Woepje »

@ Bee

Dat lijkt mij ook niet en als ik het allemaal zo lees is het gewoon onzin.

@ Caspar

Was die vraag aan mij gericht? Antwoord: Nee. En veel valt er ook niet te trouwen als je alleen bent.

Maar hoezo?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Geert »

Woepje schreef:Na veel geklooi uiteindelijk een nieuwe ontvangen en nu wel met de goede achternaam erop. Alleen las ik vanochtend een bericht (bij de buren) dat de IB Groep erover denkt om de OV studentenkaart WEL gewoon uit te geven volgend jaar.
Ik weet niet waar dat bericht vandaan komt, maar het is in ieder geval niet waar.
Overigens, waarom kun je pas vanaf eind december je kaart activeren? Het zou nu juist zo makkelijk zijn om het bijvoorbeeld nu al te doen. De logistieke rompslomp van de papieren kaart is nu voorbij, dus waarom zo lang wachten?
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Vinny »

Volgens mij kun je als je alleen bent, makkelijk één van de 1,5 miljoen andere singles die er rondlopen in Nederland trouwen. :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Geert »

Iemand dit spelletje van de Zweedse SJ al eens gespeeld? :D Het gaat er om dat je je trein zo zuinig mogelijk van Denemarken naar Zweden rijdt. Spelen is heel simpel, met spatie geef je tractie ;)
http://svenskaskogen.se/ecogame/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Suus »

13839 punten, kan vast nog beter :P
Ow, nu 26996 na level 2
40622 na level 3
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Woepje »

Vinny schreef:Volgens mij kun je als je alleen bent, makkelijk één van de 1,5 miljoen andere singles die er rondlopen in Nederland trouwen. :lol:
Ja, ik heb er vorige maand ook 5 gehad. Nu even rustig aan want die bruiloften zijn duur voor de portemonnee.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Vinny »

Kan natuurlijk altijd erger, als je een huwelijksaanzoek uit Kyrgizië in je mailbox vindt. :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #31

Bericht door Geert »

Dat is spam, Vinny. :mrgreen:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten