Mag ik even kwijt #32

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Ruben »

Daantje schreef:Zijn wij dan de enige werkplek waar we wel goede koffie hebben? Het is geen DE maar ik vind het wel erg lekker :)
Ik ben alleen nog te spreken over de koffie thuis. :neg:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daan »

Vanmiddag m'n laatste ritjes met Arriva... Best gek idee eigenlijk, ik ken Groningen eigenlijk niet anders dan met groene bussen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Fles »

Vanmiddag voor het laatst een god-onmeunig eind lopen naar de bushalte :P
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Fles schreef:Vanmiddag voor het laatst een god-onmeunig eind lopen naar de bushalte :P
Wat vind jij dan god-onmeunig ver? :-P
3 0 7 9
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Fles »

een kilometer ongeveer :)
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Hmmm, ja dat is wel een stukje :P
En ik maar klagen over mijn 500 meter (A)
3 0 7 9
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Caspar »

Bushalte op 100 à 200 meter van huis, station op ongeveer 1700 meter. Ga altijd op de fiets, maar met een lekke band is die 1,7km altijd een dillema, lopen of de bus? Dan is het meestal het weer wat de doorslag geeft. Zo'n stukje met de bus vind ik eigenlijk een beetje zinloos.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Ik heb een SOV dus zou wel de bus nemen xD
En misschien ben ik te lui om te lopen ofzo :oops:
3 0 7 9
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door deadlock »

Fles schreef:een kilometer ongeveer :)
ffs daar zou ik een fiets voor gebruiken :D

200 hoef ik maar. En het kutte is dat ik naast een bushalte woon, maar daar komt sinds een jaar of 3 geen bus meer door omdat hij van de provincie daarna niet onder de snelweg door mag. Gevaarlijke tunnel oid. Onzin uiteraard want er is nog nooit iets gebeurd.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Dat heb ik dus ook :P
Halte achter m'n huis (wat ook nog eens het eindpunt was), maar daar komt dus geen bus meer langs omdat de straten 'te krap' zouden zijn :S
3 0 7 9
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Stefan »

Ik woon vlak bij de begin/eindhalte van Numansdorp. Voor mij is het net 150 meter lopen. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door tsov »

Jeuj! M'n auto doet 't weer! Om 'm dan maar eens meteen te gebruiken (en omdat ik lui ben :P ) ben ik met de auto naar de supermarkt gegaan. Omdat de onlogica in mij zegt dat ik dan niet naar de gewone supermarkt moet gaan (want dan had ik ook kunnen gaan fietsen) ben ik maar naar de dichtstbijzijnde AH-XL gereden, die in Zaandam (dat was toch die van Ziggy?). Daar hadden ze een 'LU koekjesfabriek' waar allemaal zingende en dansende beren koekjes stonden te bakken... Dit uiteraard tot groot genoegen van de vakkenvullers :twisted:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door mb90 »

Vanmiddag hoorde ik Jan de Hoop van het RTL Nieuws een keer goedemiddag i.p.v. goedemorgen (zoals bij het ontbijtnieuws) zeggen. Ik zag hem namelijk toen ik voor school aan het landmeten was in de Rotterdamse wijk De Esch.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

tsov schreef:Omdat de onlogica in mij zegt dat ik dan niet naar de gewone supermarkt moet gaan (want dan had ik ook kunnen gaan fietsen) ben ik maar naar de dichtstbijzijnde AH-XL gereden, die in Zaandam (dat was toch die van Ziggy?). Daar hadden ze een 'LU koekjesfabriek' waar allemaal zingende en dansende beren koekjes stonden te bakken... Dit uiteraard tot groot genoegen van de vakkenvullers :twisted:
Ja, sinds het een XL is geworden a-ltijd van dat soort rommel in die winkel... nu weer dansende kerstmannen ook :(. Goddank staat die troep aan de andere kant van de winkel (ik sta doorgaans bij de groente, aan het begin van de winkel), en als ik er moet zijn trek ik doorgaans de stekker uit dat soort dingen, tot groot ongenoegen van de kinders :twisted:. Hoelaat was je er? :) Ik werkte vanaf ongeveer 15.30 tot en met een uur of elf. Overigens niet de eerste keer dat er mensen uit Amsterdam in die winkel komen, heel vaak als ik bij de kassa moet helpen en airmiles moet verzilveren kom ik postcodes tegen uit Amsterdam (voornamelijk van boven het IJ).

Die winkel wordt nog eens een bedevaartsoort :P, morgen komen forumgebruikers Mark en Maik ook al een bezoekje brengen aan het Zaanse filiaal. Nog twee weekjes, dan ben ik met de noorderzon vertrokken, en dan is dat filiaal uiteraard niets interessants meer :wink:
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door tsov »

Ik was er rond zeven uur gisteravond, dus we zullen elkaar gekruist hebben ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Caspar »

Ow bij de AH aan de Vrieschgroenstraat ben ik ook een stuk of 50 keer geweest, mijn oma woonde in de nabije omgeving 8-)
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1128
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Tochjo »

Fles schreef:Vanmiddag voor het laatst een god-onmeunig eind lopen naar de bushalte :P
Nieuwe dienstregeling of ontslagen na je weigering mee te werken met de elektronische kerstwens? :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Ik geloof dat Fles te vroeg aan het juichen was :mrgreen:

http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.p ... 806#p65806
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

En dan moet je de zaak afsluiten aan het einde van de dag en dan kom je gewoon 1300 euro tekort :x :neg:
3 0 7 9
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Chauf21 »

Pinbonnetje vergeten mee te rekenen? :?: 1.300 euro missen is wel erg veel :shock:
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Chauf21 schreef:Pinbonnetje vergeten mee te rekenen? :?: 1.300 euro missen is wel erg veel :shock:
Nee dat is het niet :P
Is ergens wat geld kwijtgeraakt.

Maar had vandaag een paar keer mensen die kontant betaalden met bedragen boven de 5000 euro en daar is denk ik een foutje gemaakt bij een cassiere ofzo :P
3 0 7 9
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door webguy »

:P Wat voor winkel is dat? :P Mja, dan zal je wel flink omzet draaien en 1300 euro zal wel klein percentage zijn. Nog, dat is bijna een maandsalaris...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Je bent toch niet verantwoordelijk hoop ik, want dan zou ik oppassen voor je hoofd is mijn ervaring.

Ik heb in mijn kassatijd bij de Mac wel eens een manager gehad die extra wisselgeld regelde maar geen geld terug wilde van mij. Toen had de kas een verschil, hebben ze de volledige safe overhoop gehaald, om vervolgens met sluit erachter te komen dat ik een groot positief kasverschil had dat precies het bedrag was wat ze niet konden vinden. De volgende ochtend was het eerste wat er gebeurde toen de manager binnenkwam een zeer boos gesprek op kantoor (niet voor mij trouwens 8-) )
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

webguy schreef::P Wat voor winkel is dat? :P Mja, dan zal je wel flink omzet draaien en 1300 euro zal wel klein percentage zijn. Nog, dat is bijna een maandsalaris...
Makro is het ;)
En de omzet op een drukke dag ligt boven de 200.000 :P

@ Bee: nee het is niet mijn verantwoordig, ik constateer het alleen. Maar het is wel vervelend want je bent weer heel erg lang bezig met het uitzoeken. Het kas van alles zijn.... verkeerd teruggeven, pinstoring, bon vergeten te corrigeren.
Maar dat was het allemaal niet...
Dus ik ben bang dat het nog vastzit in de buizenpost ofzo... dus dan kan er weer een monteur langskomen :roll:
3 0 7 9
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

En dan zit de helft van de stad zonder strooom..... Lees hier
Ik woon natuurlijk weer op de goede plek :P
3 0 7 9
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten