Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Daniel schreef:Wel een andere melding: in SNG 2720 loopt de klok 8 uur achter (of 16 uur voor), de reisinformatie is verder wel actueel. Foto is van rond 12.55 uur... http://daniel3.home.xs4all.nl/diverse/I ... 238351.jpg
Dit stond een paar berichten hierboven, maar wellicht heb je dat over het hoofd gezien door de lap tekst over de treinaanwijzers.
Mikos schreef:Alles doorgegeven; achterlopende klokken en de omroep in SNG hoeven trouwens niet gemeld te worden, daar wordt achter de schermen aan gewerkt en gaat op korte termijn geen oplossing opleveren.
In rijtuig 20150 van treinstam 16507 is op het balkon met de voormalige wc, thans noodladderhok, een van de drie tl-buizen kapot.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Mag ik hier ook treinen 'beter' melden? In het toilet van de 7631 bij deur 2 hangt een defectsticker boven het slotknopje met als datum vandaag en de vermelding 'SLOT', maar het slot functioneerde voortreffelijk. Aangezien dit treinstel wonderbaarlijk genoeg twee deuren '2' (voor '4' geldt hetzelfde) kent: het betreft de deur 2 die aan de mBk grenst :')
Ik weet niet of deze hier ook past: in Maastricht werkt al geruime tijd de KPN Wifi niet meer. Je ziet het netwerk wel, maar de telefoon krijgt geen IP toegewezen.
Gisteren (woensdag) reed 8858 met 6 bakken ICM. Dat is veel te krap, gangpaden stonden vol inclusief 1e klas. In de NS-app stond deze trein niet als ''te kort'' aangegeven, terwijl dat bij de trein van een half uur later wel stond. Blijkbaar is dit dus gepland.
8858 rijdt planmatig met DDZ8, en zelfs dat is krap (maar kan door de beperkingen van de lijn niet anders). De avondspits was gisteren echter een grote zooi, waardoor het mat van de 8858 uit de 8861 kwam ipv de 2063.
Gelukje voor de drukte was echter dat 8856 een kwartier te laat vertrok, waardoor die een deel van de reizigers mee heeft kunnen nemen.
Stam 16506, rijtuig 20131, bij deur 3/4 zijn 2 van de 3 tl-buizen op het balkon defect.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Z2N schreef:8858 rijdt planmatig met DDZ8, en zelfs dat is krap (maar kan door de beperkingen van de lijn niet anders). De avondspits was gisteren echter een grote zooi, waardoor het mat van de 8858 uit de 8861 kwam ipv de 2063.
Waarom stond deze trein dan niet in de app als "te kort?" :?
Scherm 30034 toont "Geen reisinformatie beschikbaar". Dit scherm is deel van de TB21 die in de stationshal van Utrecht Centraal tussen spoor 14/15a en 18/19a hangt.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Rijtuig 20156, stam 16512 bij deur 3/4 is de tussendeur met een vuilniszak vastgezet. Ik hoop dat hier al een melding van gemaakt is voor een of ander defect.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
2 van de 3 toiletten van stel 8641 moeten het stellen zonder toiletpapier, het zijn het rolstoel toegankelijk toilet en het toilet bij deur 5/6.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.