Mag ik even kwijt!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Fles »

Joop schreef:
Fles schreef:kuske joop :*
:shock: :?: :?:
Ow gewoon, ik troost je een beetje ;) Weet niet hoe dicht die pa bij die bal was en zo natuurlijk, maar om dan maar meteen de ouderlijke macht te ontzeggen en hem een klootzak te noemen.... Nou ja, je zal wel flink geschrokken zijn, vandaar :)
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Woepje »

Mark schreef:Werken bij Albert Heijn als Verkoper-A. Niet echt vakkenvullen, maar een wat meer coördinerende rol onder de teamleider zeg maar ;)
Moah, volgens mijn contract ben ik Verkoper B, waardoor mijn loon ook wat omhoog is gegaan destijds. Ik doe niks anders dan vullen eigenlijk.

Overigens zal ik in juni/juli wel de tent uitgeschopt worden omdat mijn contract dan verloopt. Mag nog wel verlengd worden, maar ik word al zooooo oud en duur he ;).
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Bastiaan »

Wubbo schreef:Ik wil niet heel veel zeggen, maar die wiskunde die Bastiaan beschrijft heb ik allemaal op de middelbare school ook nog gehad.
Ja, dus :?: Ik dus niet :wink:

EDIT: Ja ok, ik snap wat je bedoelt: haakjes wegwerken, factoren buiten haakjes brengen, rekenen met wortels, dat heb ik ook wel allemaal op de middelbare school geleerd. Maar dingen zoals rekenen onder elkaar en staartdelingen was ik al lang vergeten. Ook aangezien je rekenen met de rekenmachine gewend bent - rekenmachine is immer sneller, betrouwbaarder en nauwkeuriger - is zo'n toets waarbij je ineens geen rekenmachine meer mag gebruiken ineens een stuk moeilijker, en bovendien - naar mijn mening - nogal zinloos.
Laatst gewijzigd door Bastiaan op za 12 apr 2008, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Mark »

deadlock schreef:
air-bus schreef:Heerlijk lamme zaterdag, wat betekent dat ik vanavond bier kan zuipen tot ik erbij neerval!! :D :D
ik doe mee :bloos:
Ik niet ;) Hier gaan er erg weinig mensen de stad in, dus ik blijf ook eens thuis ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Geert »

Ik ga ook maar niet zuipen (normaal ook niet, overigens ;)): morgenochtend vroeg op om met vrienden naar de Efteling te gaan! :D
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Mark »

Geert schreef:(normaal ook niet, overigens ;))
Oh jee hebben we het stereotype treinspotter te pakken? :mrgreen:

Wat is dat toch, op het oude forum liep er ooit ook een topic waarin iedereen zei dat ie nooit uitging en zo ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Geert »

Nou, ik ga af en toe wel uit en drink heus wel bier, maar 'zuipen' is het niet ;-)
Misschien moet Wubbo zijn stelling maar eens in de groep gooien :lol:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Wubbo »

Bastiaan schreef:rekenmachine is immer sneller, betrouwbaarder en nauwkeuriger
Oneens! Diezelfde mensen die ik bijles heb gegeven, weten uit die rekenmachine als antwoord voor die som die ik net gaf rustig 81 te krijgen, en schrijven dat antwoord dan nog op ook...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Wubbo »

Geert schreef:Misschien moet Wubbo zijn stelling maar eens in de groep gooien :lol:
Daar zal ik wel eens een nieuw topic over openen ;-)

Btw: bier is smerig :neg:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Geert »

Wubbo schreef:
Bastiaan schreef:rekenmachine is immer sneller, betrouwbaarder en nauwkeuriger
Oneens! Diezelfde mensen die ik bijles heb gegeven, weten uit die rekenmachine als antwoord voor die som die ik net gaf rustig 81 te krijgen, en schrijven dat antwoord dan nog op ook...
Maar de rekenmachine is dan nog niet onbetrouwbaar, hooguit degene die hem bedient! :P

Edit: voor sommige berekeningen is de GR niet betrouwbaarder, intersecties bereken is toch liever met de hand. :P
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Bastiaan »

Wat betreft uitgaan en bier drinken: Ik drink vrijwel iedere avond een lekker biertje of twee, maar van dat gezuip op feesten moet ik het niet zo hebben, hoewel ik daar een jaar geleden nog anders over dacht. Dat is echter een keer totaal fout gegaan en sindsdien heb ik een grote afkeer tegen 'bier drinken om het bier drinken'. Toch heb ik het idee dat dat nog steeds grotendeels de insteek is van 'het uitgaan'. Terwijl je ook gewoon gezellig met elkaar kan ouwehouren in de Ierse Pub ofzo, onder het genot van een biertje ;)
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Karl »

Wubbo schreef:Oneens! Diezelfde mensen die ik bijles heb gegeven, weten uit die rekenmachine als antwoord voor die som die ik net gaf rustig 81 te krijgen, en schrijven dat antwoord dan nog op ook...
Qft, volgens mij krijg je door hoofdrekenen veel meer inzicht in de mogelijke uitkomsten.

Laatst hoorde ik ook: "Dan geef ik een moeilijke som, zoals 19/ (1/3) ofzo, toen had ik echt zoiets van, eh.... :|"
Het is een spectrum.
Joop

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Joop »

Fles schreef:
Joop schreef:
Fles schreef:kuske joop :*
:shock: :?: :?:
Ow gewoon, ik troost je een beetje ;) Weet niet hoe dicht die pa bij die bal was en zo natuurlijk, maar om dan maar meteen de ouderlijke macht te ontzeggen en hem een klootzak te noemen.... Nou ja, je zal wel flink geschrokken zijn, vandaar :)
Mja,het is in mijn ogen een klootzak omdat je als vader figuur een voorbeeld functie hebt.
Je gaat niet samen met je zoontje een bal uit de wissels halen als er een trein aan komt denderen met 140 km/h.
Maar ik zal zo iets niet meer schrijven hoor,beschouw dit bericht maar als laatste bijdrage.Als je al niet snapt dat je zo'n actie
als wat die vader deed ontzettend dom en gevaarlijk is :shock: dan snap je er echt helemaal niks van. :(
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Wubbo »

Volgens mij worden hier woorden van Fles niet zo begrepen als ze bedoeld zijn. Maar Fles kan daar zelf vast beter op reageren :)

[Ik post dit trouwens als gebruiker, niet als beheerder, voor de zekerheid]
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Vinny »

Mja,het is in mijn ogen een klootzak omdat je als vader figuur een voorbeeld functie hebt.
Je gaat niet samen met je zoontje een bal uit de wissels halen als er een trein aan komt denderen met 140 km/h.
Maar ik zal zo iets niet meer schrijven hoor,beschouw dit bericht maar als laatste bijdrage.Als je al niet snapt dat je zo'n actie
Hij stond binnen PVR van het spoor waar je aan kwam rijden? :shock:

Goeiemorgen zeg. Die heeft net zoveel hersencellen als mijn bord spaghetti... :?
Komen er ineens uit de tunnel 2 honden kwispelend de tunnel uit wandelen
Er zijn heel veel aanrijdingen met dieren. Dat kun je niet tegenhouden. Er wordt wel eens een lastgeving ' 40 km/h' gegeven wanneer er levende have langs het spoor loopt. En de spoorlijn Breukelen - Woerden stond vroeger al bekend vanwege het feit dat er bij regelmaat het treinverkeer hinder ondervond vanwege 'koeien op de rails' ...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Bastiaan »

Vinny schreef:Goeiemorgen zeg. Die heeft net zoveel hersencellen als mijn bord spaghetti... :?
Nou, nou, nou, dat vind ik nogal een belediging! :evil:


... voor dat bord spaghetti :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door deadlock »

Bastiaan schreef:Wat betreft uitgaan en bier drinken: Ik drink vrijwel iedere avond een lekker biertje of twee, maar van dat gezuip op feesten moet ik het niet zo hebben, hoewel ik daar een jaar geleden nog anders over dacht. Dat is echter een keer totaal fout gegaan en sindsdien heb ik een grote afkeer tegen 'bier drinken om het bier drinken'. Toch heb ik het idee dat dat nog steeds grotendeels de insteek is van 'het uitgaan'. Terwijl je ook gewoon gezellig met elkaar kan ouwehouren in de Ierse Pub ofzo, onder het genot van een biertje ;)
Dat klopt. Ik drink regelmatig een biertje. En ook wel eens eentje teveel maar drinken om het drinken heb ik nooit gedaan :)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door deadlock »

Oh en er staat in Goor trouwens iets enorms te fikken op een nieuwbouwterrein. Een terrein waar Eternit vroeger ook het een en ander heeft gedaan ^^. Maar er is geen gevaar voor de volksgezondheid natuurlijk :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Justin »

Ik houd ook niet van bier, Wub :P. So, you are not the only one :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Dubbele P »

Me3 :P Bier is smerig, ik drink en rook sowieso niet...
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door JeePee »

*Biertje opentrekt* Best lekker hoor een biertje en wat chips erbij :).
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Aking »

8-) Hertog Jan 8-)
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door BR628 »

Bastiaan schreef:Terwijl je ook gewoon gezellig met elkaar kan ouwehouren in de Ierse Pub ofzo, onder het genot van een biertje ;)
Ja dat. Maar dan ook hooguit met zn 3en. Ik heb het niet zo op grote groepen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door deadlock »

Zitten er hier eigenlijk nog festivalgangers? Ik hou echt van die enorme mensenmassa's op evenementen als Lowlands. Helemaal met die sfeer erbij.

Ennuh Keleti; Je weet, Grolsch pwnt Hertog Jan duizend!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Aking »

Grolsch is rotzooi :twisted:

Ennuh over festivals gesproken... ik heb mn Szigetkaartje alweer een paar maanden liggen 8-)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten