Wat kijken we vandaag?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13114
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Z2N »

Suus schreef: Heb je überhaupt gekeken? Het is legendarisch.
Het had even wat opbouw nodig, maar na gisteren zie ik echt enorm veel potentie in Promenade. Een absurdistische actualiteitenshow, hoe kom je hierop? :D
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Suus »

Het is een talkshow. Alleen zonder tafel :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Milco »

Snooker op Eurosport! :)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Suus »

Als je nu zin had om aanstaande maandag Proefkonijnen te kijken, helaas. Het programma is per direct geschrapt omdat presentator Kan zich niet kon gedragen op het internet. Op Twitter gonsde het al een paar dagen van de vunzige verhalen over hem. Toen kwam op vrijdag Peter R. de Vries met de chats op de proppen. Vandaag gooide BNNVARA hem dan ook op straat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13114
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Z2N »

Gelukkig was ik maandag al niet van plan om NPO te kijken. Tenzij dat ineens in het boordinformatiesysteem van Eurostar ingebouwd zit. :P
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Chrysa »

Vorige week nog de mist in rondom het Nikkietutorials nieuws, en nu dit. Wat een lul is die Kaj. :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Suus »

Dit is een direct gevolg van de coming out van Nikkie.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jeroen78
Berichten: 61
Lid geworden op: di 23 jan 2018, 21:26

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Jeroen78 »

Vreemd genoeg wordt dat vanmiddag Rugby op France 2. Stade Toulouse speelt tegen Glouchester.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Chrysa »

In je laatste link staat: "BNNVARA stopt per direct met het radio- en tv-programma van Kaj van der Ree nu hij onder vuur ligt vanwege seksueel overschrijdend gedrag bij minderjarige meisjes."

Dat is geen gevolg van de coming-out van Nikkie lijkt me?
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Tom024 »

Er wordt gesuggereerd dat hij haar ook zou hebben afgepersd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Wat kijken we vandaag?

Bericht door Suus »

Chrysa schreef:In je laatste link staat: "BNNVARA stopt per direct met het radio- en tv-programma van Kaj van der Ree nu hij onder vuur ligt vanwege seksueel overschrijdend gedrag bij minderjarige meisjes."

Dat is geen gevolg van de coming-out van Nikkie lijkt me?
Jawel. Alice Oltshoorn maakte een YouTube-video over Kaj en vervolgens kwamen er op Twitter allemaal reacties over vieze chats. Die chats zijn bij Peter R. terecht gekomen en voila.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door ArrivaBas »

Ze moeten die vent op één manier (minimaal) wekelijks in RTL Boulevard krijgen... :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Meltrain »

Suus schreef:
Chrysa schreef:In je laatste link staat: "BNNVARA stopt per direct met het radio- en tv-programma van Kaj van der Ree nu hij onder vuur ligt vanwege seksueel overschrijdend gedrag bij minderjarige meisjes."

Dat is geen gevolg van de coming-out van Nikkie lijkt me?
Jawel. Alice Oltshoorn maakte een YouTube-video over Kaj en vervolgens kwamen er op Twitter allemaal reacties over vieze chats. Die chats zijn bij Peter R. terecht gekomen en voila.
Voor iedereen die, net als ik, het verband nog steeds niet ziet: die Alice blijkt ook een YouTuber te zijn en die heeft dus een video gemaakt waarin ze beweert* dat Kaj degene was die Nikkie probeerde af te persen.
* ik heb de video niet verder bekeken, dus ik heb geen idee welke bewijzen ze heeft.

Iets anders: vanavond begint om 20:15 op NPO 3 het vijfde en laatste seizoen van Smeris.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Suus »

Vanavond is Promenade op NPO3 om 21:10, de beste talkshow van de week!
Meltrain schreef:
Suus schreef:
Chrysa schreef:In je laatste link staat: "BNNVARA stopt per direct met het radio- en tv-programma van Kaj van der Ree nu hij onder vuur ligt vanwege seksueel overschrijdend gedrag bij minderjarige meisjes."

Dat is geen gevolg van de coming-out van Nikkie lijkt me?
Jawel. Alice Oltshoorn maakte een YouTube-video over Kaj en vervolgens kwamen er op Twitter allemaal reacties over vieze chats. Die chats zijn bij Peter R. terecht gekomen en voila.
Voor iedereen die, net als ik, het verband nog steeds niet ziet: die Alice blijkt ook een YouTuber te zijn en die heeft dus een video gemaakt waarin ze beweert* dat Kaj degene was die Nikkie probeerde af te persen.
* ik heb de video niet verder bekeken, dus ik heb geen idee welke bewijzen ze heeft.
Alice maakte van de week een video dat Kaj vorig jaar op YouTube heeft geprobeerd Nikkie te outen. Kaj probeerde deze feiten te verbergen en zat op YouTube te kloten met de desbetreffende video. Er kwamen reacties op YouTube en Twitter over chats van Kaj met jonge tieners (13-16 jaar oud). Daar stuurde Kaj een advocaat op af. Toen was het al te laat en was Peter R. er ook ingedoken. Toen sloeg de stemming bij de advocaat van Kaj om en ging het van ontkennen naar excuseren. De omroepen BNNVARA en RTL waren er klaar mee. En nu zitten we in de fase "Wie wist hiervan of toch niet?".
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door AppleMoose »

Promenade vorige week 10 minuten gekeken en toen afgezet. Erg flauw, erg matig.

Nu maar eens beslissen of ik seizoen 2 van Trapped, seizoen 3 van The Last Kingdom of seizoen 4 van Gomorra ga kijken. #keuzestress :X (A)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door marvinkok »

Lekker paar afleveringen Rail away terugkijken :Y
Aflevering over de Inlandsbanan komen zelfs de prachtige Lintjes nog aan bod (zei het alleen bij naam genoemd door de voice-over...)
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Chrysa »

Ah, de Inlandsbanan, lekker adverteren met hop-on hop-off kaartjes op een treindienst die 1x/dag rijdt. :')
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Durashift »

Suus schreef:Vanavond is Promenade op NPO3 om 21:10,
(..).
Het is eigenlijk een parodie show?

Ik kan er mijn aandacht niet bijhouden.. Ik vroeg mij bij de intro van Diederik al af of hij nou wel of niet bewust 2x zijn naam noemde..
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door ODRAIL »

marvinkok schreef:Lekker paar afleveringen Rail away terugkijken :Y
Aflevering over de Inlandsbanan komen zelfs de prachtige Lintjes nog aan bod (zei het alleen bij naam genoemd door de voice-over...)
Chrysa schreef:Ah, de Inlandsbanan, lekker adverteren met hop-on hop-off kaartjes op een treindienst die 1x/dag rijdt. :')
Hmm ... als je naar de afleveringen van Rail Away kijkt krijg je toch de indruk dat de trein meerdere keren per dag rijdt :? .

Zojuist naar de zesde aflevering van Heel Holland Bakt gekeken.
Gebruikersnaam
Berichten: 627
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Gebruikersnaam »

Toren C *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Suus »

Durashift schreef:
Suus schreef:Vanavond is Promenade op NPO3 om 21:10,
(..).
Het is eigenlijk een parodie show?

Ik kan er mijn aandacht niet bijhouden.. Ik vroeg mij bij de intro van Diederik al af of hij nou wel of niet bewust 2x zijn naam noemde..
Ja, het is een parodie op show- en talkshows. Ik vond het vanavond weer geweldig.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Wubbo »

Ik heb het vorige week ook eens geprobeerd te kijken (na de goede reacties oa hier) maar ook mij kon het niet boeien.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Ferdinand »

Promenade gekeken.

Echt een geweldig programma en heb me weer kapotgelachen. Dat filmpje van dat hondje en die reacties erbij, zo ontzettend mooi.

En die kop van Ton aan het einde als ie helemaal verdiept is in die simulator. Dit programma verdient veel meer kijkers!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Suus »

Er zit zoveel in om uit te pakken, is het enorm gelaagd. Maar als je de media amper/niet volgt gaat veel subtiliteit verloren. Ik kan wel een hint geven: Kijk er eens naar alsof het Boulevard is (daar is de titel ook op gebaseerd).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door AppleMoose »

Ik zag die dingen heus wel, maar alsnog, ik kon er nog niet om glimlachen.
O, en het is gisteren een oude show van Bert Visscher geworden in plaats van de drie opties die ik eerder in dit topic vermeldde :X
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten