Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10555
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

Ik ben niet zo thuis in al die exotische keukens, dus ik dacht dat kapsalon een typisch Marokkaans gerecht was :oops:
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Nou, eigenlijk vond ik het een typisch Delfshavens gerecht, maar als het echt exotisch moet zijn zou ik toch Kaapverdië aanwijzen :mrgreen:

Sowieso, als je van bruine café's, romantische havens en eten uit alle delen van de wereld houdt moet je bij mij op bezoek komen *O*
Laatst gewijzigd door Suus op wo 15 jan 2020, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Want jij hebt dat allemaal in je slaapkamer? :o

Of je hebt de benodigde tripmiddelen in huis om je gasten dat idee te geven? *O*
Durashift
Berichten: 5644
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

Ik heb gisteren een fles volle melk uit de (koel)automatiek gekocht. :)

Ik kwam in Ede (Stadspoort) een nieuwe winkel(tje) tegen met allemaal 'luikjes' en een betaalterminal/scherm in het midden.
https://www.boerthijs.nl/

Nou is, bijvoorbeeld, eieren kopen uit een automatiek niet uniek (de eieren/fruit automaat bij de boerderij is -mij- niet onbekend) maar dit aanbod in een stadscentrum, tegenover de AH vind ik wel tof / gedurfd. Prijsniveau lijkt mij redelijk.. natuurlijk kan ik voor minder centen een liter volle melk bij de supermarkt kopen.. maar daar kost een 'premium' melk merk ongeveer net zoveel, volgens mij.

10 scharreleieren voor €1,99 kost net zoveel als dat ik bij de groentenboer koop.. alleen stond de maat van de eieren niet op het doosje bij boer Thijs.. Tegenwoordig heb ik graag L eieren in plaats van M.. namelijk. Nou zit daar ook nog verschil in, heb ik gemerkt. De L eieren bij de AH zijn beduidend groter dan de L eieren van de groenteboer.

De naamgeving vind ik wel wat verwarrend.. want uiteindelijk komen de producten van andere boeren die niet 'Thijs' heten. :roll: :wink:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Want bij de Appie komt alles nog steeds van Albert Heijn zeker? :')

Overigens hadden we in Utrecht een jaar of 15-20 geleden al een soort van noodautomaat in de gevel van de appie waar je als de Appie dicht was nog dingen uit kon halen. *O*
Durashift
Berichten: 5644
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

^^^ Ja, die aan de Oude Gracht. Heb ik ook een keer geprobeerd. *O*
Ik schrijf ook: het principe is niet uniek.. de toepassing/locatie vind ik wel gedurfd.
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door umbusko »

Oh, helemaal vergeten te melden dat ik gisteren al paaseitjes in de winkel zag. :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Gisteren pas? Ze liggen al een week in de winkel :D

Maar niet bij mijn Jumbo, want die is deze week voor de tweede week achtereen gesloten wegens een zeer grondige verbouwing (er was ook al niets meer aan die winkel gedaan sinds de opening in 2010). Gisteren, op de achtste dag van de sluiting, was de winkel nog steeds helemaal leeg.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

De Jumbo in Wierden is al sinds 2008 hetzelfde. Wel hebben ze daar bij twee kassa's (van de 5) een bordje met pinkassa neergehangen twee weken geleden.

Edit: De coop is volgens mij in 2012/2013 voor het laatst veranderd (kleiner geworden toen), de albert heijn was denk ik 2015/2016 en zijn in 2018 of begin 2019 nog dacht dicht geweest voor de zelfscanners. De lidl is 2016 of 2017 compleet vernieuwd geweest en de aldi had vorig jaar een verbouwing gehad zodat hun ook verse broodjes kregen.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

De Lidl bij mij achter is in de 6 jaar dat ik er woon al minimaal 5 keer verbouwd geloof ik :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik denk dat een supermarkt in Wierden iets minder snel aan renovatie toe is dan een supermarkt midden in een drukke stadswijk die elke dag van het jaar vijftien uur per dag geopend is.

De Ap to Go in de tunnel van Rotterdam Centraal wordt dit jaar ook verbouwd. De tegels zijn na circa zes jaar volledig versleten door alle reizigers (die winkel is elke dag van het jaar minstens achttien uur per dag geopend).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Durashift
Berichten: 5644
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

umbusko schreef:Oh, helemaal vergeten te melden dat ik gisteren al paaseitjes in de winkel zag. :shock:
Het viel mij zaterdag ook op. Het is toch van de gekke..
cassie127
Berichten: 6585
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Ach ik kijk er al niet meer van op... Sinds ik bij de HEMA hier in midden augustus de kruidnoten al zag liggen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10555
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

We zijn alweer een week of drie in het nieuwe jaar, dus hoogste tijd, lijkt me. De grootste vraag is wanneer Suus d'r paasei weer van zolder haalt.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Durashift schreef:
umbusko schreef:Oh, helemaal vergeten te melden dat ik gisteren al paaseitjes in de winkel zag. :shock:
Het viel mij zaterdag ook op. Het is toch van de gekke..
Wij bij de lidl kregen ze woensdag binnen dus officieel vanaf afgelopen donderdag stond het in het schap.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik hoorde het gerucht dat Jumbo speciaal voor de carnaval een “Frikandel Speciaal-salade” in het koelschap heeft (je weet wel, naast de Kip Kerrie-salade en de Kipsaté-salade). Ik hoop dat dit een grap is, maar zo nee, wie wil dit testen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Chrysa »

Ik wil mezelf best opofferen, maar weet niet of ik voorlopig bij een Jumbo kom.
Het kan nooit veel erger zijn dan de frikandellenvlaai van de Aldi.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10555
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

trolly schreef:De grootste vraag is wanneer Suus d'r paasei weer van zolder haalt.
Ik ben zeker niet ontevreden (A)
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1492
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door JordiBrabant »

Ik kom morgen naar alle waarschijnlijkheid bij de Jumbo. Dus als ze het 'in de provincie' ook hebben zullen we het eens uitproberen. Ik vrees zelfs dat er gezinsleden thuis het lekker gaan vinden. Ligt het in de voorverpakte koelschap, met de voorverpakte kazen etc. of op de verseilanden?
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tochjo »

Suus schreef:Ik hoorde het gerucht dat Jumbo speciaal voor de carnaval een “Frikandel Speciaal-salade” in het koelschap heeft
Jumbo Frikandel Speciaal 175g - Vleessalade
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ohnee, het is nog waar ook :'(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Dat is cultuur lieve schat, en als de klanten het willen zal de Jumbo het gaan verkopen. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Suus schreef:Ohnee, het is nog waar ook :'(
Die was er al eind 2019...
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3463
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Stond gisteren in de Volkskrant.

Al had ik, gezien het een Brabants familiebedrijf is, eerder een worstenbroodjessalade verwacht ofzoiets.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door marvinkok »

Ik kom eigenlijk niet meer bij de Jumbo...
De Jumbo komt bij ons (A)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 126 gasten