Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Lincoln schreef:Mag ik even kwijt dat: ik het idee heb dat er op Beurs perron ABC richting schiedam en DE richting Rotterdam CS perron verschil met de metro is. Het voelt alsof ik een afstap maak de metro uit.
Volgens mij is het op Beurs richting Schiedam een verschil van hooguit 1 centimeter. Het kan misschien soms meer lijken omdat sommige (H)SG3’s de neiging tot schommelen hebben. Op Beurs DE is er echt geen verschil.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ardan schreef:@marvinkok, wil je niet meer met 120 door Lochem scheuren? Mijn gasten op tafel 9 schrokken zich kapot toen je ze zowat van de stoel reed.
120? Max is 100 :Y Jr mag denk ik klagen bij Arriva, die rijden nogal eens leeg naar Zp voor onderhoud.
En ik mag de hele week alleen maar grensoverschrijdend, zondag mag ik je weer met aanwezigheid in Lochem verblijden :Y
cassie127 schreef:......... Bij mij op school zijn alle zakjes chips.........
Chips op school? :X
Bij mij op school hebben ze een 'gezonde automaat', we hebben er zelfs een heel certificaat voor gekregen waarbij de wethouder is langs geweest. In werkelijkheid houdt het in dat er een aantal producten, water en rijstwafels (met chocolade nog wel) die toch niemand koopt als 'gezond' zijn geclassificeerd. Voor de rest is het afgeladen met chips en chocoladerepen.
Tja hier in Zwolle bij Windesheim (hbo) hebben we ruime keuze uit gezond en ongezond (ook veel snoepautomaten)... de prijzen van ongezonde producten zijn laatst wel wat verder gestegen merk je dan weer.
En ze hebben laatst een of andere piramide bedacht die je moet beïnvloeden een gezonde keuze te maken
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Ardan schreef:@marvinkok, wil je niet meer met 120 door Lochem scheuren? Mijn gasten op tafel 9 schrokken zich kapot toen je ze zowat van de stoel reed.
Ehm.. schreef jij laatst niet dat (sommige) gasten het niet eens merkten dat zij op een station aan het dineren waren?
jelmerrr schreef:Zijn toch gewoon na de kerstvakantie gestegen? Of zijn ze nog een keer gestegen?
Ja na de kerstvakantie dacht ik wel ja...
Overigens was het met de open dag in november daar ineens een stuk goedkoper dan gebruikelijk... Of het kwam door de gratis saus ipv alle kleine zakjes, vrijdag loop ik er weer rond om te helpen tijdens de open dag... Ga ik maar weer eens opletten op de prijzen daar
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Ardan schreef:@marvinkok, wil je niet meer met 120 door Lochem scheuren? Mijn gasten op tafel 9 schrokken zich kapot toen je ze zowat van de stoel reed.
Ehm.. schreef jij laatst niet dat (sommige) gasten het niet eens merkten dat zij op een station aan het dineren waren?
Welnu, da's dus ook opgelost. :D
Mja inderdaad, totdat zogenaamd de Arriva-concullega ineens met een noodgang erdoorheen kwam denderen en het pand trilde op zijn grondvesten. :D
jelmerrr schreef:Zijn toch gewoon na de kerstvakantie gestegen? Of zijn ze nog een keer gestegen?
Ja na de kerstvakantie dacht ik wel ja...
Overigens was het met de open dag in november daar ineens een stuk goedkoper dan gebruikelijk... Of het kwam door de gratis saus ipv alle kleine zakjes, vrijdag loop ik er weer rond om te helpen tijdens de open dag... Ga ik maar weer eens opletten op de prijzen daar
Krijg je als vrijwilliger op de open dag niet eens een consumptiebon of een lunchpakket?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Verschilt per afdeling. De ene afdeling geeft iedereen een consumptiebon van als ik me niet vergis €7,50 de andere afdeling regelt een maaltijd zelf waarbij je keuze hebt uit iets van een pastagerecht en een salade (althans dat was de vorige keer)... Toen had ik nogal zin in vette hap uit de kantine
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
NS International voor dezelfde treinen op dezelfde datum:
Enkele reis Rotterdam - Hamburg met 100% korting NL en Railplus: € 44,90
Enkele reis Hengelo - Hamburg zonder enige kortingskaart: € 29,90
Ik geloof dat ik het concept kortingskaart toch wat anders interpreteer.
Oja, en Bad Bentheim - Hamburg is € 25,90, maar tegenwoordig vragen ze zelfs met 100% korting NL en Railplus een whopping € 5,50 (!) voor Hengelo - Bad Bentheim in de intercity, dus vanaf Hengelo kopen is goedkoper.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oh, voor Maastricht - Luik v.v. vroeg men een schandalige € 18,70 voor een retour met 100% korting in Nederland. De NMBS verkoopt weekendretours voor € 12,20 (zonder kortingspas).
waldo79 schreef:Oh, voor Maastricht - Luik v.v. vroeg men een schandalige € 18,70 voor een retour met 100% korting in Nederland. De NMBS verkoopt weekendretours voor € 12,20 (zonder kortingspas).
Zeker? Ik betaalde laatst €8,80 voor een weekendretour Randwyck-Luik uit de NMBS-automaat.
Mag ik even kwijt dat:Mijn klas het al 2 dagen op rij gepresteerd heeft het lesrooster voor 13:00 af te ronden :') Ik klaag niet ik zit lekker in de 903 die met 5300 rijdt. Weg met 5600 :6
(Dit bovenstaande speelt zich af in Rotterdam en niet op de HSL, trouwens als ik nu met NS naar huis gemoeten had zat ik in de problemen want er is wat loos op Roffa hbf)
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Als er iets is wat je leest vandaag, laat dat dan het beste paper zijn wat ik in tijden gelezen heb: Wie haat wie? Een onderzoekje naar meningen over andere provinciën. Een wetenschappelijke blik op banale interprovinciale haat, op basis van een internetpoll. Paper is hier, maar de conclusie is duidelijk:
Lincoln schreef:Mag ik even kwijt dat:Mijn klas het al 2 dagen op rij gepresteerd heeft het lesrooster voor 13:00 af te ronden :') Ik klaag niet ik zit lekker in de 903 die met 5300 rijdt. Weg met 5600 :6
(Dit bovenstaande speelt zich af in Rotterdam en niet op de HSL, trouwens als ik nu met NS naar huis gemoeten had zat ik in de problemen want er is wat loos op Roffa hbf)
Ik heb juist liever zo'n 5600 of 5700 :6
Er waren wat probleempjes in Delft overigens.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Z2N schreef:Als er iets is wat je leest vandaag, laat dat dan het beste paper zijn wat ik in tijden gelezen heb: Wie haat wie? Een onderzoekje naar meningen over andere provinciën. Een wetenschappelijke blik op banale interprovinciale haat, op basis van een internetpoll.
Het is geen LaTeX, dus het is niet waar.
Voor een beetje paper mis ik ook een beetje een stukje over bestaande literatuur, het kaartje en stukje over Amerika had minimaal uitgewerkt moeten worden.
Verder is het natuurlijk wel een leuk en controversieel onderwerp.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.