Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Stadsbus
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 19:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stadsbus »

Vandaag mijn eerste trein gereden :o
Een stukje op de Binckhorst met een SGM en later van de Binckhorst naar Gvc met een ICM.
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hendrik »

'Stadsbus rijdt trein' *bus* *trein*
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Past dat wel, een stadsbus in een trein?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Je kunt vast wel zo'n minibusje ergens op een breedspoorautowagondinges kwijt :Y
Stadsbus
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 19:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stadsbus »

Past makkelijk, de plek voor de fietsen is wel gelijk vol helaas.
teun
Berichten: 1505
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door teun »

Een twaalfmeterbus past net niet in 40-voet container maar op een platte goederenwagon blijft dat denk ik wel binnen profiel. :)
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Hoe zijn jullie ervaringen met de bezorgdienst van DHL? Zij zouden vandaag namelijk mijn Interrailpas bezorgen, maar die lijkt (vandaag) niet te komen. :X
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

1 dagje later heb ik bij elke bezorger wel meegemaakt, dus dat is niet echt bijzonder.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

ArrivaBas schreef:Hoe zijn jullie ervaringen met de bezorgdienst van DHL? Zij zouden vandaag namelijk mijn Interrailpas bezorgen, maar die lijkt (vandaag) niet te komen. :X
Wat zegt de Track & Trace?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Volgens DHL hebben ze een paar weken geleden mijn Ohnana bezorgd, terwijl ik niet thuis was

Vandaag kreeg ik dus een vervangende zending via Postnl, al ging dat ook niet helemaal 100...
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Suus schreef:
ArrivaBas schreef:Hoe zijn jullie ervaringen met de bezorgdienst van DHL? Zij zouden vandaag namelijk mijn Interrailpas bezorgen, maar die lijkt (vandaag) niet te komen. :X
Wat zegt de Track & Trace?
Zending bij koerier voor aflevering.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Nou, dan komt ie dus nog *O*
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

En het is net binnengekomen! *O* *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Durashift
Berichten: 5642
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Ik vind het droevig om te lezen dat Isadora afscheid van dit forum heeft genomen.

viewtopic.php?f=16&t=12880&p=670651#p670651
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Zo droevig dat je dat in 2 topics moet posten? _O-
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Voor een laatste post vind ik het wel een zwaktebod. Dagen wachten op een simpel antwoord, daarna een terreuraanslag en een genocide gebruiken als een argument om een bepaalde politieke voorkeur te hebben, en vervolgens geen weerwoord meer accepteren. Karig. -o-
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Z2N schreef:een terreuraanslag en een genocide gebruiken als een argument
Ik lees het niet als argument, maar slechts als (persoonlijke) beweegreden.
Durashift
Berichten: 5642
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Chrysa schreef:Zo droevig dat je dat in 2 topics moet posten? _O-
Probleem mee?

Ik zie het als 2 boodschappen, inhoudelijk reageer ik in de draad, hier deel ik het mede. Kennelijk boeit het niet zo,. want er is de hele dag nog niet op gereageerd.

.. en.. als ik het dan toch ook forum genoten heb: bys1 maakte van de week misschien een grote misstap.. maar dat had van mij niet tot een verwijdering hoeven leiden. Hopelijk is wel de volle 2 maanden van zijn terugkeer in ogenschouw genomen.
Tom98
Berichten: 668
Lid geworden op: do 08 mar 2018, 18:17
Locatie: Enschede/Almelo
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom98 »

Daar ben ik het nou volledig mee eens. Ik vind Bys1 wel meevallen hoor. Zijn grap was weliswaar niet grappig, maar ik vind dat hij dat wel gewoon moet kunnen zeggen. Zelfde geldt voor de coronavirus-grap. Veel mensen vonden dat niet grappig. Ik toevallig wel. Het beheer heeft die grap echter verwijderd. Ik merk dat mij dat erg irriteert en dat ik er geen begrip voor kan opbrengen. Je kan het leuk vinden of niet, maar het inperken van de vrijheid om zoiets te plaatsen gaat mij veel te ver. De laatste dagen heb ik even getwijfeld of ik dat zou aankaarten of niet. Bij deze dus toch maar even.
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Welkom op OVNL *O*

Netjes binnen de lijntjes kleuren (en ACHTER DE FOTOLIJN BLIJVEN!!!) en dan mag je blijven :Y
Tom98
Berichten: 668
Lid geworden op: do 08 mar 2018, 18:17
Locatie: Enschede/Almelo
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom98 »

Nou, ik heb mij in die 2? Jaar dat ik hierop actief ben nog niet eerder ergens over opgewonden, maar dit vond ik wel echt schandalig om eerlijk te zijn. :X
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

ArrivaBas schreef:Hoe zijn jullie ervaringen met de bezorgdienst van DHL?
Goed :pos: :wink: .

Vandaag zou er tussen 11:00 en 15:00 uur een pakje bezorgd worden. Om 12:54 is het pakje afgeleverd.
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Van Bys1 zijn er een paar berichten verwijderd, kan zijn dat jullie daar wat van gemist hebben.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik op het afscheid van Isadora moet reageren. Hij laat zich in het bericht wel erg kennen, dat ben ik toch niet van hem gewend. Hij was wel een vast onderdeel van het forum, dus dat zal ik wel missen.
Durashift schreef:.. en.. als ik het dan toch ook forum genoten heb: bys1 maakte van de week misschien een grote misstap.. maar dat had van mij niet tot een verwijdering hoeven leiden. Hopelijk is wel de volle 2 maanden van zijn terugkeer in ogenschouw genomen.
Volgens mij liep hij al bij terugkomt op heel dun ijs. De eerste verbanning was na een discussie waarbij zijn toonzetting toch af en toe wel zeer denigrerend, zelfs racistisch was. Dat denigrerende taalgebruik keerde de laatste tijd steeds vaker terug en maakte de sfeer in het Noord-Nederland forum er niet beter op.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3407
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Zugführer »

Ik moet zeggen dat ik dit als beheerder altijd lastige kwesties heb gevonden. Enerzijds wil je iemand oprecht een tweede kans geven en niet op alle slakken zout leggen, anderzijds merk je dat het de sfeer niet ten goede komt als iemand vervalt in zijn oude gedrag en niet geleerd lijkt te hebben van het verleden. Dat geldt niet alleen voor bys1 nu, maar is in het verleden wel vaker voor gekomen. We maken als beheerders altijd samen een afgewogen beslissing, het gaat nooit zomaar over een nacht ijs.

Groetjes vanaf Åland *O*
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 89 gasten