Mag ik even kwijt #32

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Volgens mij is dat wat NS wilt wat je zoekt.
Iedereen zoekt nu natuurlijk naar ''dienstregeling'', ''sneeuw'' of ''uitvallende treinen''
3 0 7 9
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Fles »

ik heb me gisteren nog de tandjes gezocht op "actuele vertrektijden" :?

Krijg je ook die domme kut van "Bedoelde u "gevonden voorwerpen"?" rot toch op man, informeer mensen gewoon. :neg: Is al kut genoeg dat er de helft niet rijdt, maar ZEG dan wat er wel en niet rijdt.

Nee, ik bedoelde niet "gevonden voorwerpen".
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door webguy »

http://www.waarisdetrein.nl/mobiel :D
Overigens gaat het niet in alle gevallen goed, maar de meeste dingen pakt 'ie geloof ik inmiddels goed. Bugs mag je altijd melden :) Helemaal als je een screenshot van m.ns.nl meelevert :)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:ik heb me gisteren nog de tandjes gezocht op "actuele vertrektijden" :?
Dat deed ik ook, maar dan op de site van de RET :?. Vandaag staat de gezochte info er ineens wel heel duidelijk op, en nogwel op de voorpagina :wink: :pos:.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door ODRAIL »

@Fles:
Dit staat heden ( 22 - 12 - 2009 11:29) op de site van de NS:

Aangepaste dienstregeling
OptiesPrinten Lees voor . Uitgebreide informatie Toon extra tekstSamenvattingDoor de weersomstandigheden is er vandaag zeer beperkt treinverkeer mogelijk. Er rijden met name stoptreinen. Houdt u rekening met vertraging en extra overstappen.


Internationaal
De Intercity Amsterdam - Brussel rijdt niet.
ICE 124,128, 226 en 328 (allen Frankfurt- Amsterdam) rijden tot Arnhem.

Advies: Maak, indien mogelijk, vandaag geen gebruik van de trein.

Excuses voor het ongemak.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Justin »

@webguy: enige wat je soms mist is de nieuwe nummers bij nieuw ingelegde treinen, zoals de 29700. Overigens wordt de 9300 ook nooit weergegeven.

Kan jij ook wat invoegen wanneer diensten niet meer verder gaan dan een bepaald punt (of wanneer ze doorrijden)
bijvoorbeeld "Rijdt tot Eindhoven" of "Rijdt verder naar Tilburg"?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Stefan »

Ik heb heel de middag geleefd op Kiosk-koffie. Had een klein rondritje met de trein gemaakt, zodoende kwam het uit dat ik op Tb, Ht, Ut én Rtd koffie kon halen bij de Kiosk. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Ruben »

De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Fles »

Wat een aap joh :lol:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Caspar »

Zojuist voor 30 januari een kaartje Parijs- Nice ville à 40€ in de 1e klas gekocht. Ik vertrek uit parijs om 13.46. Zou 3 uur speling in Parijs genoeg moeten zijn met de huidige Thalys toestanden?
En wat ik niet kan vinden, in Thalys is catering gratis in de 1e klas, is dat met TGV ook zo? ook als je van Prem's kaartje gebruikt maakt?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door STF »

Wat komt de sneeuwschuiver voor de regionale wegen frequent (2x per uur) langs, het sneeuwt geen eens op dit moment en het vriest ook niet. Het geschraap van de sneeuwschep kun je al vanaf ongeveer twee kilometer afstand horen aankomen. De sneeuwschuivers voor de kleinere wegen, fietspaden en stoepen kennen overigens geen nachtdienst.

Mijn hemel wat nam de chauffeur van een Simon bus vanavond de bocht met hoge snelheid, terwijl de weg toen wel vol sneeuw lag. Personenauto's zag ik in die bocht met de achteras al wegslippen bij een snelheid van 25 km/u maar die bus kwam zonder slippen met een snelheid van 40 km/u door de bocht.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Wubbo »

De Gemeente Utrecht is goed bezig. Er is een sneeuwschuiver langsgeweest bij mij in de wijk. De parkeerplaatsen zijn nu dus zo goed en zo kwaad als het ging sneeuwvrij gemaakt, op de straat ligt nog hetzelfde pakket als gisteren dus daar zijn ze kennelijk niet geweest... :?
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Stefan »

Arriva is hier ook goed bezig.. er staat nog steeds op de website dat het 'onduidelijk is of er morgen gestart wordt met een normale dienstregeling' en 'reizigers moeten tot 07.00 uur rekening houden met minimale of geen reismogelijkheden'. En aangezien ik graag over een uur en een kwartier de bus wil hebben, ben ik wel benieuwd of ze rijden.. Zal zo wel een belletje plegen, met de hoop op dat ze iets weten (Gelukkig heb ik wel 't 0800-nummer in m'n telefoon staan :lol: )..
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Fles »

Het busstation op Ede-Wageningen is nog altijd niet geveegd of wat ook. :?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Justin »

Beuh, het herschrijven van een paper en het uitvoeren van opdrachten zo vlak voor kerst voor school is deprimerend :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door tsov »

3FM Serious Request: Gerard Ekdom die Pino d'Angio - Ma Quale Idea playbackt. BRIL-JANT :pos:
Sowieso briljant foute plaat 8-)

Ho, wacht ff, verkeerde topic ;)
Morgen naar Grunn de uitslag bekijken!
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

Justin schreef:@webguy: enige wat je soms mist is de nieuwe nummers bij nieuw ingelegde treinen, zoals de 29700. Overigens wordt de 9300 ook nooit weergegeven
Ja dat dus :P. Bij gwirken geeft ie wel altijd treinnrs van de extra treinen. Verder top dat je dit doet, maken dagelijks veel mensen gebruik van!
Laatst gewijzigd door Cookie op do 24 dec 2009, 02:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote hersteld
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door STF »

Bee schreef:Bewijs dat ik er gisteren echt ben geweest :wink:
Doet me denken aan die keer op de middelbare school dat de docent aan een jongen uit onze klas vroeg waar hij gisteren was; "ik lag ziek in bed". Die jongen kreeg echter de schrik van zijn leven toen hij zichzelf die avond in het journaal zag (helemaal vooraan in het publiek bij een concert in Ahoy). De docent heeft er nooit iets over gezegd maar je kon aan haar houding merken dat ze hem in het journaal gezien had. :mrgreen:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ohh, je werkt bij de beveiliging? :wink:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

Wat een heerlijke mensen...
Afbeelding
I WISH I HAD A PIZZA AND A BOTTLE OF WINE, OH I WISH I HAD A BEACH HOUSE SO WE CAN MAKE A BIG FIRE EVERY NIGHT.


er staat weer een fijn concertje in de agenda in maart :)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Justin »

Hmmm, ik droomde dat ik forens was op het traject Zwijndrecht-Sydney.

Ik weet dat ik gek op reizen ben, ik weet dat ik van zon en warmte houd, maar dit slaat toch echt alles :lol: En zulke goede luchtbenen heb ik ook weer niet.

Anyways, lekker nu op weg naar wageningen, even half dagje aan de arbeid, dan naar Amsterdam om m'n lief op te halen, en vervolgens naar Almelo om kerst te vieren voor 1 dag. Dan naar Eendhoven voor een dag om daat kerst met de schoonfamilie te vieren :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

ziggy schreef:Wat een heerlijke mensen...
Afbeelding
I WISH I HAD A PIZZA AND A BOTTLE OF WINE, OH I WISH I HAD A BEACH HOUSE SO WE CAN MAKE A BIG FIRE EVERY NIGHT.


er staat weer een fijn concertje in de agenda in maart :)
Moet ik die kennen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Mikos »

The Kelly Family?





:mrgreen:
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Reiziger Delft »

Gister in Duitsland (Dusseldorf & Keulen) geweest, waarom :?:

:arrow: Rijden de treinen daar wel gewoon zonder problemem?
:arrow: Zijn de wegen, fietspaden en voetpaden daar wel netjes geveegd?
:arrow: Zijn de looproutes vanuit de stations niet spekglad, zoals bij station Arnhem gisteravond.

:cry: :roll:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten