Foto van het Jaar 2020 [Winter]

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Foto van het Jaar 2020 [Winter]

Bericht door ODRAIL »

Ik ook :wink: .
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2020 [Winter]

Bericht door Mikos »

Alleen vandaag kan er nog gestemd worden op de twee foto's die evenveel stemmen kregen. Heeft u nog niet gestemd voor de tweede keer? Dan kan dat vandaag nog hier.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2020 [Winter]

Bericht door Mikos »

De winnaar is bekend!
Dank voor uw geduld en het nogmaals stemmen op de twee foto's die na de eerste stemronde met een gelijke hoeveelheid stemmen bovenaan stond. Hoe dat eruit zag? Als volgt:

Het aantal stemmen voor alle foto's is gelijk gebleven, behalve voor de twee foto's waarop in een tweede ronde gestemd kon worden. Hieronder de eindstand na de eerste ronde, waarin liefst 57 stemmen zijn uitgebracht:
Afbeelding

En in procenten ziet dat er zo uit:
Afbeelding

U ziet: Er waren twee foto's met een gelijk aantal stemmen, "Artist's impression" en "Op weg naar de schemering". Daarop mocht u tijdens de tweede, ingelaste stemronde stemmen. En daaruit is een winnaar gekomen. Na liefst 49 stemmen is de uitslag als volgt:
Afbeelding

De winnaar van de Winterronde is daarmee "Op weg naar de schemering" van Mikos, gefeliciteerd! Deze foto gaat door naar de finaleronde aan het einde van dit jaar en zal meestrijden om de eretitel 'Foto van het Jaar 2020'.

Hoe de volgende rondes er uit komen te zien, kunnen alleen de golven je in je oor kabbelen, ik weet het zelf ook niet. Maar we gaan van het beste uit en ik wil dan ook graag iedereen bedanken voor het insturen van de vele foto's en voor het geduldig tweemaal stemmen. Hieronder staan nog de namen van alle auteurs van de foto's. In dit topic is verder ruimte om uw mening over de foto's te geven.

Graag tot de volgende ronde!

Alle inzendingen met hun rechthebbende eigenaar:
Artist's impression, van PHS.
Bus naar Blaak, van Milco.
Lijn 22 komt eraan!, van Meltrain.
ICE met opkomende zon, van rooddolfijn.
Kletsnatte schemering, van Daniel.
Op weg naar de schemering, van Mikos.
Donkere dagen voor de DD-AR, van mb90.
Wintergrens, van umbusko.
Een DD-AR verdwijnt in de mist op Helmond Brouwhuis op zijn laatste dag als sprinter 's-Hertogenbosch - Deurne, van teun.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Foto van het Jaar 2020 [Winter]

Bericht door Aking »

En welk prijzenpakket heb je met je winnende inzending bemachtigd? *O*
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Foto van het Jaar 2020 [Winter]

Bericht door trolly »

Een weekeindje naar Milaan voor twee personen *O* Geldig tot 31 maart.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
teun
Berichten: 1493
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Foto van het Jaar 2020 [Winter]

Bericht door teun »

Ik vind mijn ellenlange titel er nu eigenlijk wel een beetje lullig tussen staan. -o-

Maar met een derde plekje ben ik zeker heel blij, veel beter dan ik verwacht had! *O*
Ik ben wel benieuwd naar de beweegreden van de mensen die op mijn plaatje gestemd hebben...

Tevens alle felicitaties aan Mikos en PHS, allebei verdiend zo goed gedaan, en dat laten de uitslagen ook wel zien!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Foto van het Jaar 2020 [Winter]

Bericht door Meltrain »

Ik had al zo'n vermoeden dat "Op weg naar de schemering" van Mikos was, maar ik vond het ook echt de mooiste foto. :D
Dus mijn felicitaties aan Mikos.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Foto van het Jaar 2020 [Winter]

Bericht door AppleMoose »

Mijn voorkeur ging naar de foto van PHS, vanaf het begin :Y De foto van Mikos vind ik te donker en een ondergaande zon vind ik ook niet echt origineel meer...
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Foto van het Jaar 2020 [Winter]

Bericht door Ardan »

Toen ik de foto van PHS voor het eerst zag, vroeg ik me echt af of het wel een echte foto was tot ik het onderschrift las.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2020 [Winter]

Bericht door Suus »

Ik kan bevestigen dat station Alkmaar er echt zo uit ziet :P

Mijn favoriet was niet door naar de finaleronde en tussen beide foto's kon ik niet kiezen, dus ik heb daar niet gestemd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PHS

Re: Foto van het Jaar 2020 [Winter]

Bericht door PHS »

Dank voor alle lovende reacties op mijn foto :)

Al is de foto van Mikos ook erg fraai, zelf vond ik de foto van teun het meest geslaagd. De tweede ronde heb ik uiteraard niet gestemd :')
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten