Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Geen idee wat er precies tussen de overheid en jij is gebeurd in het verleden, maar ik heb het nu over adviezen over Corona.
Beul van de blindegeleidelijn
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Een hele hoop. En laten die adviezen over corona nou ook vanuit de overheid komen, al dan niet via stromannen/buikspreekpoppetjes.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Je zit toch niet in het buitenland hoop ik?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Is het belangrijk waar ik zit?
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Kom op, het kan toch wat beter dan wat ontwijkende antwoorden?
Beul van de blindegeleidelijn
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Je wil weten wat er tussen mij en de overheid is gebeurd? Kom maar een keer langs dan, of koop ter zijner tijd mijn (auto)biografie. Ik zie geen enkele goeie reden om dat allemaal hier op het forum te plempen namelijk :Y
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Daar vroeg ik ook niet om. Zie mijn vraag op de vorige bladzijde. ;)
Beul van de blindegeleidelijn
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Insinueer je nu dat ik dat niet gedaan heb? :shock: En zolang ik op dezelfde dag terug ben of daar niet overnacht hoeft het niet trouwens *O*
VIRM schreef:Daar vroeg ik ook niet om. Zie mijn vraag op de vorige bladzijde. ;)
Daar had ik antwoord op gegeven toch?
Aking schreef:En het kan heel goed zijn dat die adviezen er niet voor niets zijn, maar dan nog steeds zijn het adviezen. En rechtvaardigen die nog steeds geen heksenjacht.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Of je nou wel of geen goede ervaringen hebt met de overheid (en als ik me niet vergis heb je zelf (bewust) ook niet altijd binnen de lijntjes gekleurd, dus niet enkel en alleen naar een ander wijzen...), deze adviezen hebben betrekking op de gezondheid van ons allemaal en zijn wereldwijd wetenschappelijk onderbouwd. Dus nogmaals, hou je aan deze adviezen en ga nu even niet de eigenwijze Hollander uithangen met een mentaliteit van "Ik maak zelf wel uit wat ik doe want ik weet het altijd beter en de (r)overheid zuigt!!!1!" Hoe beter we allemaal aan deze adviezen houden, hoe eerder we van deze ellende af zijn. Het is nu niet de tijd om 'wraak' (of iets dergelijks) te nemen op de overheid. Doe dat maar weer als deze ellende voorbij is.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dus de andere kant op moet ik het allemaal maar lekker zelf uitzoeken en jammer dan (ook als dat betekent dat je nog 365 dagen hechtenis cadeau krijgt), maar nou moet ik vadertje staat ineens helpen om te zorgen dat hullie (of jullie) straks met de gebakken peren zitten? :')

Want destijds heb ik jullie en of hullie (de brieven aan kamerleden en kabinetsleden heb ik nog liggen) ook niet met spandoeken voor het ministerie zien staan vanwege nogal krom en rigide overheidsbeleid, geef me één goeie reden om dat nu wel voor jullie/hullie terug te doen? _O-
PHS schreef:
Hainje schreef:
PHS schreef:Dat is nergens voor nodig: als je computer kapot is, kun je een aanvraag voor bijzondere bijstand doen. En dan betalen we het alsnog met z'n allen :')
Zal ik je uit de droom helpen of moet Aking dat doen?
Ach, toen ik vrijwilligerswerk deed, heb ik voor de gekste dingen bijzondere bijstand aangevraagd of tegen een afwijzing daarvan bezwaar gemaakt voor de cliënten, en verrassend vaak lukte dat nog ook. Hoe het met computers precies zit, weet ik niet (en dat hangt ook van de gemeente af waar je zit), maar als je met een goed verhaal komt, dan kom je vaak een heel eind.
Das war einmal kan ik je vertellen :Y
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Helaasch, u gaat niet door voor de koelkast -o-
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Misschien helpt het om eens een keer uit je slachtofferrol te kruipen? Pak de mensen die jou iets aan hebben gedaan, niet de mensen die NIKS met jouw zaken te maken hebben... En ik weet niet wat er speelt tussen jou en de overheid en ik wil het ook niet weten, maar niets, maar dan ook echt helemaal niets rechtvaardigt het bewust besmetten van anderen met mogelijk dodelijke afloop.

Maar goed, ik kan het wel 100x zeggen, je luistert er toch niet naar...
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ronaldussen schreef:Misschien helpt het om eens een keer uit je slachtofferrol te kruipen? Pak de mensen die jou iets aan hebben gedaan,
If only I knew wie dat waren, maar van m'n tientallen voogden weet ik echt alle namen niet meer, en het nadeel van politieagenten is dat ze allemaal hetzelfde apenpakkie aan hebben. Dus wie het nou precies was? Geen idee. En als je denkt dat ze je helpen om aangifte tegen hun/hun collega's te doen, wor ff wakker :X
Ronaldussen schreef:Maar goed, ik kan het wel 100x zeggen, je luistert er toch niet naar...
Laat ik het anders verwoorden, ik doe er niet heel veel mee op het moment. Ik heb namelijk geen idee wat ik nog meer kan doen gelet op het feit dat ik al in mijn woonkamer zit _O-
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Je kan ook proberen om naar de toekomst te kijken in plaats van op dat verleden te blijven leunen? Levenlanglerenkrediet aanvragen, werken, en stoppen met zeiken. Kom je heel wat verder mee. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Welke reizen exact? En heb je daar exacte data en locatie bij? En ben je daarnaast op de hoogte van de afspraken tussen mij en de sociale dienst?
Maar ja, je mag bellen. Er is geen wet- of regelgeving die dat verbied *O*
Z2N schreef:Je kan ook proberen om naar de toekomst te kijken in plaats van op dat verleden te blijven leunen?
Dat gaat me steeds beter af kan ik je vertellen, maar naar de toekomst kijken verkleint mijn intense haat richting autoritiet en de staat geenszins, maar wie weet ooit, op een dag. *O*
Levenlanglerenkrediet aanvragen, werken, en stoppen met zeiken. Kom je heel wat verder mee. (A)
het eerste zal ik eens naar kijken, het tweede schiet ik geen reet mee op vanwege dat verleden (daarnaast heb ik op medische gronden een advies voor 6-10 uur per week, en daar kom ik regelmatig een end bij in de buurt), maar het derde schijnt in onze koeltoer te zitten. En zeiken over het weer vinnik saai, dan zeik ik liever over dingen die er, voor mij, een stuk meer toe doen :Y
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik heb geen idee wat er nu precies aan de hand is, maar ik lees dat je een boek wil schrijven. Dat kan natuurlijk ook zonder computer, met pen en papier. Dat heb je vast nog wel ergens en is prima te doen terwijl je binnen zit (misschien zelfs wel praktisch, waait het papier niet weg enzo). Als het af is verneem ik graag het ISBN-nummer, tegen die tijd mogen we vast weer naar buiten en dan kan ik het bij de boekhandel kopen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Suus schreef:maar ik lees dat je een boek wil schrijven.
Volgens mij kun je dat niet zo zwart-wit stellen, dus stuur maar gewoon geld :Y
PHS schreef:En je zet meer op het forum dan je misschien denkt :P
Ik maak mij nog steeds geen zorgen :wink:
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Ronaldussen schreef: (..) maar niets, maar dan ook echt helemaal niets rechtvaardigt het bewust besmetten van anderen met mogelijk dodelijke afloop. (..).
Is Aking positief op Corona getest dan?
Zo niet, dan kan je dit niet zo schrijven, vind ik.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Niemand weet of Aking besmettelijk is op dit moment, maar zelfs als hij geen symptomen heeft en dus geen enkele reden heeft om aan te nemen dat hij ziek is kan hij anderen besmetten en daarmee doden.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Durashift schreef:
Ronaldussen schreef: (..) maar niets, maar dan ook echt helemaal niets rechtvaardigt het bewust besmetten van anderen met mogelijk dodelijke afloop. (..).
Is Aking positief op Corona getest dan?
Zo niet, dan kan je dit niet zo schrijven, vind ik.
Wanneer je bewust de adviezen negeert, neem je mijns inziens ook bewust het risico op het besmetten van anderen. Zoals gezegd, niet iedereen merkt dat hij/zij het virus heeft opgelopen, maar in die tijd kan die persoon wel anderen besmetten. Maar goed, dit is een eindeloze discussie. Sommige mensen blijven liever in hun eigen bubbel en wijzen naar anderen in plaats van te kijken naar hun eigen aandeel in het geheel en daar de juiste lessen uit te halen.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Z2N schreef:(..) maar zelfs als hij geen symptomen heeft en dus geen enkele reden heeft om aan te nemen dat hij ziek is kan hij anderen besmetten en daarmee doden.
Dat lees ik niet zo, bij het RIVM.
Althans, het is nog geen bewezen feit..
Kan iemand zonder symptomen het nieuwe coronavirus (COVID-19) overdragen?

Het nieuwe coronavirus wordt overgedragen door hoesten en niezen. Via kleine druppeltjes komt het virus zo in de lucht. Als andere mensen die druppeltjes inademen, of bijvoorbeeld via de handen in de mond, neus of ogen krijgen, kunnen zij besmet raken met het virus. Hoe zieker iemand is, hoe meer hij hoest en/of niest en hoe meer virus hij kan verspreiden. Er zijn aanwijzingen die suggereren dat iemand zonder symptomen besmettelijk is. Maar het is onduidelijk of zij ook bijdragen aan de verspreiding van het virus. Onderzoek moet dit verder uitwijzen.
https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-1 ... antwoorden
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten