Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ja, daar heb ik geen problemen mee, maar gezien ik de gemiddelde leeftijd op het ROCOV flink naar beneden haal, vraag ik mij af of de rest daar ook geen problemen mee heeft. En al kan de rest dat wel, ik ben niet degene die dat regelt.
Maar er werd contact gezocht met de betreffende vervoerskundige, dus ben benieuwd wat daaruit komt.
Maar er werd contact gezocht met de betreffende vervoerskundige, dus ben benieuwd wat daaruit komt.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik doe de laatste dagen al niets anders dan (video)bellen via Mircosoft Teams om de colleges te kunnen volgen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8602
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Vandaag zijn vier BYD's uit Almere tijdelijk verdeeld onder Apeldoorn en Zwolle ten behoeve van instructie voor de chauffeurs als voorbereiding op de aankomende concessie.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
^^ hebben ze daar dan al laadinfra op de stallingen?
Of wordt er dagelijks heen en weer gereden naar Almere?
Of wordt er dagelijks heen en weer gereden naar Almere?
-
- Berichten: 3637
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amstelveen
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
https://meppelercourant.nl/artikel/1094 ... staan.html
Busvervoerder Keolis is niet van plan om de wensen van de gemeenteraad van Staphorst in te willigen om buslijn 40 te verbeteren. Dat heeft de vervoeder laten weten.
De raad verzoekt om de route aan te passen waardoor ook het bedrijventerrein De Baarge en woonwijk de Slagen worden bediend.
Niet veel wijzigingen aan lijn 40 blijkbaar, maar wel een uitbreiding van 674?Mogelijk komen er wel extra ritten richting Hasselt/Kampen ter hoogte van de Lichtmis, maar deze wijziging wordt pas doorgevoerd op het moment dat de concessie IJsselmond onderdeel wordt van de concessie IJssel-Vecht en dat is in december 2023.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Volgens mij zou er zowel in Apeldoorn en Zwolle een compleet nieuwe stalling komen voor de elektrische bussen, maar misschien hebben ze iets tijdelijks voor die uit Almere.Durashift schreef:^^ hebben ze daar dan al laadinfra op de stallingen?
Of wordt er dagelijks heen en weer gereden naar Almere?
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Weet iemand of de instructieritten al begonnen zijn in de BYDs? Of is dit uitgesteld door corona?
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Komen er wel eens instructieritten? Ik kan mij niet herinneren dat wij uitleg hebben gehad over de BYD in Utrecht.
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Heb wel een aantal foto's gezien dat er nu een paar in Apeldoorn en Zwolle staan. Wellicht voor de chauffeurs hier wel.
Hoorde ook al dat in Amersfoort nauwelijks instructie was gegeven.
Hoorde ook al dat in Amersfoort nauwelijks instructie was gegeven.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Staan er nu voor een maandje 2 in Zwolle en 2 in Apeldoorn als het goed is tbv voor instructie elektrisch rijden(icm code95 gok ik).
Grt. Stefan
-
- Berichten: 3637
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amstelveen
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
https://www.rtvfocuszwolle.nl/lijn-1-st ... hagen/amp/
2 lijnen, hmmmm. Lijn 1 zal dan wel weer een ringlijn worden door Stadshagen, alleen nu misschien in twee richtingen.De bushalte bij woonzorgcentrum ‘t Hoge Huis in Stadshagen wordt weer in gebruik genomen. Vanaf eind van dit jaar zal in Stadshagen rijden weer twee buslijnen langs de halte. Dat blijkt uit het nieuwe concept vervoersplan dat vanaf december moet ingaan.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Wellicht dat ze hetzelfde gaan doen als de M1 in Almere, die wisselt nu ook dagelijks van rijrichting.
Of lijn 10 moet vaker en verder in stadshagen gaan rijden en niet alleen dienen als scholierenlijn.
Of lijn 10 moet vaker en verder in stadshagen gaan rijden en niet alleen dienen als scholierenlijn.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Nee (En meer dan dat zeg ik nu even niet)sirvinniei schreef:Lijn 1 zal dan wel weer een ringlijn worden door Stadshagen, alleen nu misschien in twee richtingen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 3637
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amstelveen
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
En hoe kom jij aan het concept vervoerplan?
Ik heb geen onderschrift
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Tja... (En verder vragen wat er in staat heeft natuurlijk ook geen zin, want dat mag ik helemaal niet delen)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 4176
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Daar zat ik ook aan te denken. Andere optie zou lijn 71 kunnen zijn, maar dan wordt die wel langzamer natuurlijk. Of wellicht een nieuwe buurtbuslijn Stadshagen - 's-Heerenbroek - Wilsum - KampenovVeluwe schreef:Wellicht dat ze hetzelfde gaan doen als de M1 in Almere, die wisselt nu ook dagelijks van rijrichting.
Of lijn 10 moet vaker en verder in stadshagen gaan rijden en niet alleen dienen als scholierenlijn.
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8602
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
In december wijzigt alleen Overijssel en Veluwe he, IJsselmond blijft nog intact omdat daar nog geen andere vervoeder komt. ;)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
-
- Berichten: 4176
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ook in bestaande concessie kunnen zich wel eens wijzigingen in de dienstregeling voordoen
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8602
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Dat zeker, maar in de concessie IJsselmond is de afgelopen jaren al nauwelijks iets gewijzigd en daarom ga ik er niet vanuit dat OV Regio IJsselmond lijn 71 al per december 2020 een andere en mogelijk langere route door Zwolle geeft.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
-
- Berichten: 4176
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik zei dan ook niet dat het een grote kans was ;-)
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9139
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
In IJsselmond is wel ruimte voor verbetering van de dienstregeling. In vergelijking met de Veluwe vind ik de dienstregeling daar behoorlijk uitgekleed. Hopelijk komt daar in 2023 wel wat verandering in.Milco schreef:Dat zeker, maar in de concessie IJsselmond is de afgelopen jaren al nauwelijks iets gewijzigd...
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
-
- Berichten: 3637
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amstelveen
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het probleem van ijsselmond is vooral het gebrek aan maatwerk. In de nieuwe concessie wordt maatwerk ook niet bepaald aangemoedigd: het valt niet onder de bedieningseisen en een grote bus op een drukke lijn trekt waarschijnlijk meer reizigers.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het is makkelijk om commentaar te geven maar de provincie Flevoland heeft altijd al een karig budget van Den Haag gekregen. Per hoofd van de bevolking een van de laagste van heel Nederland en dan ook nog meer dan normaal zelf verantwoordelijk voor provinciegrensoverschrijdend vervoer.
Maatwerk klinkt leuk maar dan moet het ook daadwerkelijk voordeel hebben.
Maatwerk klinkt leuk maar dan moet het ook daadwerkelijk voordeel hebben.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9139
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik denk dat als je een Kolibrie/Vlinder-achtig systeem opzet vanuit Steenwijk om de omliggende dorpen tijdens de stille uren te bedienen dat je dan al een behoorlijke slag slaat qua dekking. In Flevoland zelf valt het nog wel mee met dorpen die verstoten zijn van openbaar vervoer in de rustige uren.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
-
- Berichten: 4176
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Omdat ze niet erg veel dorpen hebben?regenmaker schreef:In Flevoland zelf valt het nog wel mee met dorpen die verstoten zijn van openbaar vervoer in de rustige uren.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten