Korte Wiki vragen

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Daniel
OVNL-beheerder
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Berichtdoor Daniel » wo 20 mei 2020, 21:16

Er is er minstens nog eentje, namelijk deze: https://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Lijn ... BR_Stadion
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/

Meltrain

Berichtdoor Meltrain » do 21 mei 2020, 09:43

De mooiste oplossing lijkt me het toevoegen van de regel gepland=ja aan de InfoBox, zodat bovenaan de InfoBox "Voormalige geplande lijn", komt te staan.
Dit is dus hetzelfde als met tijdelijke lijnen.
Elke werkdag van Rlb naar Asa de slaapkamer naar de woonkamer en terug.

TLP

Berichtdoor TLP » vr 22 mei 2020, 13:09

Ik had eind oktober de particuliere nachtbuslijnen N1 t/m N4 tussen Alkmaar en Den Helder toegevoegd, die in de nacht van 2 op 3 november als proef hadden moeten rijden. Aangezien die lijnen nooit hebben gereden heb ik ze ter beoordeling gelegd voor verwijdering, wat uiteindelijk ook gebeurd is. Het verhaal achter die voortijdige afblazing is echter wel interessant, al zit het gelinkte artikel helaas achter een betaalmuur terwijl een gratis herpublicatie van het artikel inmiddels uit de lucht gehaald is. Mocht er desondanks vraag zijn naar de achtergrond van deze lijnen, zouden de pagina's dan teruggeplaatst kunnen worden (onder andere deze pagina?)

TLP

Berichtdoor TLP » vr 29 mei 2020, 14:22

Lijn 45 heeft terecht aangegeven dat deze en deze lijn 123 waarschijnlijk dezelfde zijn. Ik vermoed dat deze lijn 123 de juiste is van de twee, maar kan iemand met meer kennis van zaken ernaar kijken en de pagina's van correcte informatie voorzien?
Etienne schreef:Lokquote

Frank93 schreef:Lokquote

Frank93

Berichtdoor Frank93 » vr 29 mei 2020, 16:20

Ik weet zelf helaas weinig van die tijd, maar mij lijkt de laatste pagina ook wel de meest logische.

Terug naar “Vragen en discussies OVer de Wiki”