In ieder geval, de promotie-'vlinders' van Hispeed zijn wel heel leuk om naar te kijken...

Naja das heel simpel, die reizigers ben je hierdoor dan meteen à la minute kwijt.Caspar schreef:Wat anders, gister was ik met ICE naar Keulen gegaan om 08.04 vanuit Amsterdam, en in Emmerich werd er gestopt om een lading blauwbekkende reizigers in te laden van een defecte ICE, die om 07.04 uit Amsterdam was vertrokken, maar die defect was geraakt. Aangezien de ICE naar Basel min of meer was volgeboekt, konden een stuk of 100 reizigers staan. Ik hoorde van een paar dat ze een kaartje van 190 euro hadden gekocht, en dat ze een uur in de kou hadden staan blauwbekken, en dat ze dan in de vervangende trein weer moesten staan tot aan Frankfurt. Hiep hoi
NS-Reiziger schreef:Thalys is van SNCF, NMBS en DB.
NS-Reiziger schreef:NS heeft wel wat Thalys stellen in eigendom, van ICE heeft NS er 4. De nummertjes laat ik over aan een ander.
Caspar schreef:Ik vind het wel grappig dat er meer Belgische dan Nederlandse machinisten bevoegd zijn voor het rijden over de Nederlandse HSL met Thalys. Kans is dus groter dat Thalys door een Belg wordt gereden.
Terug naar “OV in Geheel Nederland”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten