Mag ik even kwijt #33

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Ardan »

ziggy schreef:(...) of allemaal vragen te stellen over een muts, in het engels (...).
Je gaat me nou toch niet vertellen dat jij er ook al als een Britse toerist bijloopt met zo'n stomme muts, met oorkleppen eraan, soms zelfs met touwtjes, een pluimpje erop en 'AMSTERDAM' groot er rondomheen? :shock:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Geert »

Precies. Zulke mutsen moet je in Noorwegen kopen, niet in Amsterdam.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik heb wel zo'n muts, maar niet met Amsterdam erop :D, want dat haat ik. En ik heb hem ook niet uit de Kalverstraat of omstreken, want dat haat ik ook. En ik draag hem tegenwoordig ook niet veel meer, want di dingen zijn zóóó 2007, en dat haat ik ook. :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Suus »

Ardan schreef:
ziggy schreef:(...) of allemaal vragen te stellen over een muts, in het engels (...).
Je gaat me nou toch niet vertellen dat jij er ook al als een Britse toerist bijloopt met zo'n stomme muts, met oorkleppen eraan, soms zelfs met touwtjes, een pluimpje erop en 'AMSTERDAM' groot er rondomheen? :shock:
Het zijn meestal trouwens Italianen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik moet nog eten en drinken halen... maar de dichstbijzijnde AH die nog open is is 20-25 minuten met de tram :neg: :neg: :neg: Kutdorp :neg: :neg: :neg:.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Joshua »

Ardan schreef:
ziggy schreef:(...) of allemaal vragen te stellen over een muts, in het engels (...).
Je gaat me nou toch niet vertellen dat jij er ook al als een Britse toerist bijloopt met zo'n stomme muts, met oorkleppen eraan, soms zelfs met touwtjes, een pluimpje erop en 'AMSTERDAM' groot er rondomheen? :shock:
Nou het zijn toch heel erg leuke mutjes. Alleen komt die van mij dan gewoon uit de H&M zonder Amsterdam er op en heb ik de pluim en de bovenkant er zelf afgeknipt.
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door |Pim| »

ziggy schreef:Ik moet nog eten en drinken halen... maar de dichstbijzijnde AH die nog open is is 20-25 minuten met de tram :neg: :neg: :neg: Kutdorp :neg: :neg: :neg:.
Zegt ie kutdorp terwijl hij in de grootste stad van nederland woont :N .
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Joshua »

Ach ja toen ik nog in Mill woonde was er op zondag niet eens een supermarkt open. Volgensmij is daar nu wel verandering in gekomen.

Maar idd, ook hier in Nijmegen sluiten de supermarkten op zondag al om 8 uur met uitzondering van de AH to Go op het station.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Oud forumgebruiker »

|Pim| schreef:Zegt ie kutdorp terwijl hij in de grootste stad van nederland woont :N .
In Berlijn of Parijs hoe fje niet met dit soort fratsen aan te komen, daar is alles gewoon open, ook in de buitenwijken.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Maik »

Supermarkt is hier ook niet open op zondag, dankzij de gemeenteraad enzo :neg: .
Pommes.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Suus »

ziggy schreef:
|Pim| schreef:Zegt ie kutdorp terwijl hij in de grootste stad van nederland woont :N .
In Berlijn of Parijs hoe fje niet met dit soort fratsen aan te komen, daar is alles gewoon open, ook in de buitenwijken.
Nou, die mensen in Berlijn hebben geluk, want in München kon ik twee jaar geleden op zondag geen winkel vinden die ook maar vijf minuutjes open was op zondag in de GEHELE stad :shock:

Oja, en München heeft 1,3 miljoen inwoners, maar dat is slechts een detail :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Suus op zo 03 jan 2010, 20:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door |Pim| »

Albert heijn hier is zondags 3 uurtjes ofzo op Joshua.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Geert »

Op Munchen Hbf - toch wel een erg groot station - valt het ook erg tegen hoeveel winkels er 's ochtends vroeg open zijn. De meesten gaan pas rond half 7 open, dat vind ik toch wel wat laat...
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Chauf21 »

ziggy schreef:
|Pim| schreef:Zegt ie kutdorp terwijl hij in de grootste stad van nederland woont :N .
In Berlijn of Parijs hoe fje niet met dit soort fratsen aan te komen, daar is alles gewoon open, ook in de buitenwijken.
Je hebt toch wel een avondwinkel of andere toko waar je nog even langs kan?
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Oud forumgebruiker »

Er zit hier inderdaad een avondwinkel, nu je het zegt, ik weet alleen niet of die op zondag ook open is. Het zaakje is dan ook wel weer van een dergelijk twijfelachtig allooi dat er op internet niks van openingstijden staan - laat staan dat het Uüberhaupt een site heeft :(
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Ardan »

Maik schreef:Supermarkt is hier ook niet open op zondag, dankzij de gemeenteraad enzo :neg: .
Moet je maar naar Winterswijk komen, twee winkels open (y) de Appie en de Plus van 16 tot 19 uur.
Ideaal een zondagssupermarkt. Zondag is trouwens ook de enige dag in de week dat ik bij Dirk of Jumbo kom, de rest ga ik altijd naar de Appie die een stuk dichterbij zit.
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Oud forumgebruiker »

Chauf21 schreef:Je hebt toch wel een avondwinkel of andere toko waar je nog even langs kan?
Het probleem is opgelost. Ik ben met een ex-collega van me (die tevens twee straten verderop woont) dat er ook nog een snackbar open is op loopafstand, in de buurt van de avondwinkel :pos:. Bedankt voor de tip!
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door |Pim| »

Wow toen ik net keek waren er 33 mensen online. *O*

Trouwens Joshua. Volgens mij woont er 1 iemand in Eindhoven. En als ik op de camping zit is eindhoven mijn thuisbasis en thuis is het Nijmegen.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Maik »

Ardan schreef:
Maik schreef:Supermarkt is hier ook niet open op zondag, dankzij de gemeenteraad enzo :neg: .
Moet je maar naar Winterswijk komen, twee winkels open (y) de Appie en de Plus van 16 tot 19 uur.
Ideaal een zondagssupermarkt. Zondag is trouwens ook de enige dag in de week dat ik bij Dirk of Jumbo kom, de rest ga ik altijd naar de Appie die een stuk dichterbij zit.
Ik weet het ja, en het is er nog best druk ook. Helaas werd het hier afgedaan met "De zondagsrust is belangrijker" -O-
Pommes.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Joshua »

Maik schreef:
Ardan schreef:
Maik schreef:Supermarkt is hier ook niet open op zondag, dankzij de gemeenteraad enzo :neg: .
Moet je maar naar Winterswijk komen, twee winkels open (y) de Appie en de Plus van 16 tot 19 uur.
Ideaal een zondagssupermarkt. Zondag is trouwens ook de enige dag in de week dat ik bij Dirk of Jumbo kom, de rest ga ik altijd naar de Appie die een stuk dichterbij zit.
Ik weet het ja, en het is er nog best druk ook. Helaas werd het hier afgedaan met "De zondagsrust is belangrijker" -O-
Wat voor gat is dat dan?
Ik vind het juist heerlijk dat als ik zondag iets nodig heb juist even snel naar de supermarkt kan. Dit is juist al de dag dat er geen hol te doen is.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Ardan »

Ik vind Aalten sowieso altijd dood, wanneer je er ook komt. De Bredevoortsestraat, de Haartsestraat, de Landstraat, de Hogestraat, de Kerkstraat, de markt, allemaal leeg..
Maar Leuven en Schiller zijn wel leuk :pos:
En ja, in Winterswijk barst het ook gewoon van de Duitsers... en als je ook in die Duitse rotdorpjes kijkt dan kan ik me ook goed voorstellen waarom ze massaal daar 'ein stadtbummel machen'....
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Moet je maar naar Winterswijk komen, twee winkels open (y) de Appie en de Plus van 16 tot 19 uur.
Ideaal een zondagssupermarkt. Zondag is trouwens ook de enige dag in de week dat ik bij Dirk of Jumbo kom, de rest ga ik altijd naar de Appie die een stuk dichterbij zit.
Die werken dan met een avondwinkellicentie, daar is hier een lokale Spar ook mee bezig :pos:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Oud forumgebruiker »

Vergeet in Aalten de slachterij niet he!!!! Daar staan vaten buiten met koeienkoppen erin :D!! Naast het station!

Maar, is die gemeenteraad zo christelijk ofzo? Allemaal CU-stemmertjes in Aalten?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door deadlock »

Fuuuu, Top Gear is goed 8-)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #33

Bericht door Ruben »

ziggy schreef:In Berlijn of Parijs hoe fje niet met dit soort fratsen aan te komen, daar is alles gewoon open, ook in de buitenwijken.
Nou in Berlijn niet hoor. Meeste gewoon dicht. Mijn ervaring -tot nu toe- is dat Nederland sowieso veel toleranter is met zondagsopenstellingen dan welk Europees land dan ook. Wat in Duitsland nog zo'n ding is, is dat alle winkels tussen 17:00 en 18:00 sluiten, op de grote warenhuizen na.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten