Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8871
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

KM46 schreef:Zo'n Gästekarte krijg ook vaak in toeristische gebieden in Oostenrijk en Zwitserland. Het is niet iets typisch Duits.
Bedankt dat je nog even bevestigt wat ik daarboven heb gezegd. *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50929
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik heb vanmiddag een Thalys naar Parijs en ik ben in jaren niet meer zo zenuwachtig geweest voor een internationale reis...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Ik mag weer terugkomen naar mijn werk op nulurenbasis. *O* Echter zal ik waarschijnlijk mijn airline-versatiliteit verliezen omdat ik in het dedicated-groepje voor de Russische airline blijf.

Dag dag oranje prijsvechter en vliegende tampon, het waren oprecht leuke vluchten om op te werken en de afwisseling tijdens elke shift qua product is top. :|
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10606
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Evengoed gefeliciteerd. Vroeg me al af hoe het er ondertussen voor je voorstond.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
VIRM
Berichten: 7653
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Hij zal op de eerste dag terug wel een vliegende start maken. :mrgreen:
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15363
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

@Visgraatmodel: Gefeliciteerd :pos: :wink: .

@Suus: Je kunt ook gewoon thuis blijven hoor.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50929
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Visgraatmodel schreef:Ik mag weer terugkomen naar mijn werk op nulurenbasis. *O* Echter zal ik waarschijnlijk mijn airline-versatiliteit verliezen omdat ik in het dedicated-groepje voor de Russische airline blijf.
Als de Russen gaan dan is het met jouw hulp :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Je bedoelt die vier?
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13218
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Nu mijn longen nog steeds stuk zijn, nadat ik in maart Covid-bingo had, ben ik vorige week doorverwezen door mijn huisarts naar de longarts van het UMC Utrecht. Vandaag viel er post in de bus: het ziekenhuis had al een datum geprikt. En nou vind ik het niet alleen al erg dat ik daarvoor maar liefst vijf A4'tjes bij kreeg, op de betreffende tijdstip sta ik ergens op een Zwitserse berg. De post kan integraal naar het oud papier. :')
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50929
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Je denkt dat je bovenop een Zwitserse berg kan komen met kapotte longen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa
Berichten: 8007
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Nou, ik heb gisteren een Zwitserse berg proberen te beklimmen, maar met mijn coronalongen is dat geen succes. :') Halverwege toch maar weer omgedraait.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Trein/kabelbaan + zuurstofmasker?
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13218
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Dat laatste in geval van nood, maar sowieso heb ik mijn astmamedicatie en nummer van de reisverzekering altijd binnen handbereik. (A)

Oh, en ik ga zeker geen moeite doen ofzo, en neem de Gornergratbahn. Kan ik daar wel bekijken hoe ver ik kom.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Chrysa
Berichten: 8007
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Doe maar duur.

Ik hou het wel bij de Stelvio, dat kan gewoon per auto.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Doe maar planeetvervuilend.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12836
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Niffo, je weet hoe die meisje is.
🍉
Chrysa
Berichten: 8007
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Als ik moet kiezen tussen zo'n toeristentrein van 110 euro of diesel van 78 cent per liter is die keuze snel gemaakt. *O*
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3479
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Rode diesel?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50929
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik zit nu 40 minuten in Thalys en ondertussen zijn het bagagerek, de coupédeuren en het toilet al twee keer schoongemaakt met desinfectiedoekjes. Ik ben onder de indruk, bij NS mag je blij zijn als de prullenbakken geleegd zijn na een kering van 32 minuten in Maastricht :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

PHS schreef:Vertel eens Chrysa waar ik voor 78 eurocent per liter diesel kan tanken, want zelfs in Luxemburg betaal je momenteel 97 eurocent :shock:
Volgens mij lengt Chrysa haar diesel stiekum met alcohol aan...
umbusko
Donateur
Berichten: 5338
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Beter zo dan andersom. :')
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

trolly schreef:Evengoed gefeliciteerd. Vroeg me al af hoe het er ondertussen voor je voorstond.
Ik had een tijdelijke baan als klantenservicemedewerker bij een foto- en filmwinkel en heb tijdens het selectiegesprek duidelijk aangegeven dat ik geen connectie heb met dat vak. Op mijn laatste proefdag is besloten mij te laten gaan omdat de basics en de interesse van en in het vak niet kwam dagen bij mij. Een week daarna vond ik weer werk: tijdelijke documentenscanner bij een data-archiveringsbedrijf. Oersaai maar ik heb in ieder geval werk.
VIRM schreef:Hij zal op de eerste dag terug wel een vliegende start maken. :mrgreen:
Ik heb het echt gemist om op Schiphol te zijn. Ik heb sinds mijn 17e verschillend werk gedaan op de luchthaven maar nooit vertrokken. De laatste keer dat ik daar was is in maart.
KM46 schreef:@Visgraatmodel: Gefeliciteerd :pos: :wink: .
Dankjewel!
Suus schreef:
Visgraatmodel schreef:Ik mag weer terugkomen naar mijn werk op nulurenbasis. *O* Echter zal ik waarschijnlijk mijn airline-versatiliteit verliezen omdat ik in het dedicated-groepje voor de Russische airline blijf.
Als de Russen gaan dan is het met jouw hulp :mrgreen:
Jazeker, ik kan niet wachten om mijn uniform weer aan te trekken. Ik pas er gelukkig nog in.
teun
Berichten: 1512
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door teun »

Dat de beste mevrouw van de Bravoflex haar busje net eventjes aan de kant had gezet om mij te vragen waarom ik er in godsnaam foto's aan van het nemen was :@
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6474
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik kreeg vandaag een briefje in de bus van iemand die mijn huis wil kopen, maar ik heb een huurhuis :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 173 gasten