Wie is de mol?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Wie is de mol?

Bericht door Chauf21 »

:') Zelfs Google Streetview werkt er *O*
Dat andere verlaten park kan ik trouwens nog niet vinden. Het zou aan de andere kant van het water moeten liggen, maar waar :|
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door tsov »

Echt briljant! Je loopt bij de Dom een straatje door, staat ineens op de Markt in Gouda en loopt ervan af over de Leidse Koornbrug :lol: Verderop loop je langs het Scheepvaartmuseum en een Amersfoortse stadspoort richting het Concertgebouw en langs de Haagse Passage weer terug naar de Dom *O*
Ik wil daarheen!
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Wie is de mol?

Bericht door --Stefan-- »

Hmmm, weet je zeker dat je dat niet in Nederland wilt zien? Dat kost niet zo veel *O*
Maar het is wel echt supervet gemaakt :mrgreen:
3 0 7 9
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de mol?

Bericht door Wubbo »

Gezien de acties bij de opdracht met het autorijden ga ik nu maar eens voor Arjen.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Geert »

Ik ga voor Sanne! Vooral dat schalkse lachje op het einde (bij de executie) deed het 'm, hoewel ik haar vorige aflevering toch ook wel verdacht vond :)
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Wie is de mol?

Bericht door Chauf21 »

Lastige aflevering deze keer.. :|
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Geert »

Wel sneu voor Manuel trouwens, om op deze manier er uit te gaan :?
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Wie is de mol?

Bericht door Freek »

Ik blijf bij Barbara. Het is immers de manier om een executie te doen en niemand weg te hoeven sturen en bovendien de verdenking niet op De Mol te leggen. Je kan met zendertjes en alles Barbara heel gemakkelijk het juiste bakje laten kiezen waardoor zij in de game blijft.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Suus »

Je weet inderdaad niet zeker of Barbera een rood scherm zou hebben gekregen. Aan de andere kant: De ziekte van Manuel is niet iets waar je van tevoren van uit kan gaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Wie is de mol?

Bericht door Gekko123 »

Om eerlijk te zijn verdenk ik Frits wel een beetje. Hij reageerde heel koel toen hij een groen scherm kreeg... Iets te koel als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Geert »

Bee schreef:Je weet inderdaad niet zeker of Barbera een rood scherm zou hebben gekregen. Aan de andere kant: De ziekte van Manuel is niet iets waar je van tevoren van uit kan gaan.
Maar de makers hebben natuurlijk wel een hele dag gehad om na te denken over hoe ze dit op zouden lossen. Pieter-Jan kiest ook zelf de volgorde van de kandidaten bij de executie en kon dus perfect Barabara als laatste kiezen zonder haar scherm te kiezen. Natuurlijk is het ook nog een mooie mollenstreek om haar in het spel te laten; dat kostte wel 2000 euro :twisted:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Suus »

Ik herinner mij overigens een vergelijkbare situatie in Thailand (2007) met Paul Rabbering, die wel een rood scherm kreeg, daarna een opdracht kreeg die mislukte, en vervolgens bij een veiling werd teruggekocht. Dat seizoen was ook bijzonder omdat er in de finale vier deelnemers waren, en Paul Rabbering alsnog won!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Wie is de mol?

Bericht door Daan »

Dit zaakje stinkt, als je het mij vraagt... Zou me ook niet verbazen als Manuel over een of twee afleveringen weer opduikt.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Wie is de mol?

Bericht door --Stefan-- »

Het is denk ik Hind.
Vind het ook heel opvallend dat ze ALTIJD iets roods aan heeft. Zou daar ook iets achter zitten?
3 0 7 9
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Etienne »

Barbara er nu toch uit :lol: Ik ga voor Erik of Frits als mol
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Suus »

En dan nu toch Barbera eruit. Die kwam even binnen zeg :?

En Frits, die gedraagt zich steeds vreemder.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Wie is de mol?

Bericht door Freek »

Mijn mol ligt er dus uit. Tja en Frits. WEl terrecht overigens dat hij z'n kleren niet terug koopt. Als je er een nacht voor in een bos hebt gelegen, dan geef je een vrijstelling niet zomaar weg.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door tsov »

Ik vind Hind ook steeds verdachter worden. Door Frits de kans te geven de vrijstelling te pakken kon zij natuurlijk mooi de verdenking op hem schuiven en toch geld uit de pot houden... In die opdracht in het bos had de mol natuurlijk geen vrijstelling nodig, de mol gaat toch altijd door ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Suus »

Ja, maar als de mol wel de vrijstelling heeft, dan heeft hij en een tegenstander minder, en is hij zelf minder als mol verdacht omdat hij/zij knokt om in het spel te blijven.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de mol?

Bericht door Wubbo »

Ik blijf bij Arjen. Die spellingsvraag heb je zo fout gedaan natuurlijk, en toen bleef hij achter. Een paar stokken opeens gebroken, dus maar 3 zandzakken. Dan lekker doorlopen bij de 500.000, en in het bos zo snel mogelijk aan de barbecue omdat je geen vrijstelling nodig hebt.

Arjen blijft mijn mol :).
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Geert »

Nee Eric dan, expres een vraag fout beantwoorden :neg: en daarna ook nog eens klungelen met de zandzakjes (hoewel Frits zich daar ook wel erg verdacht gedroeg).
Bee schreef:Ja, maar als de mol wel de vrijstelling heeft, dan heeft hij en een tegenstander minder, en is hij zelf minder als mol verdacht omdat hij/zij knokt om in het spel te blijven.
Check ook het dagboek van de mol van vandaag (http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wi ... /mol4.aspx):
Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen. Jammer Barbara. Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.
Hmm. Ik ben wel in ieder geval een stuk minder zeker van Sanne als mol (wat ik eerst dacht)...
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Daantje »

Wow, wat een gave aflevering was dat 8-) (net gekeken op uitzendinggemist). Ik heb eigenlijk geen idee wie de mol is maar ik geloof niet dat het Frits, Sanne of Erik is. Ik ga voorlopig ook voor Arjen of misschien toch nog steeds Hind.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Wie is de mol?

Bericht door --Stefan-- »

Hind, Hind, Hind :P
Frits staat veels te veel op de voorgrond, terwijl de mol dat meestal helemaal niet staat...
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Suus »

--Stefan-- schreef:Hind, Hind, Hind :P
Frits staat veels te veel op de voorgrond, terwijl de mol dat meestal helemaal niet staat...
Hoeveel hints je ook probeerde te geven, Hind is de mol niet.

Al had ik haar na de karaoke wel in gedachte, ze was alleen maar bezig met zingen, terwijl de anderen niets horen.

Sanne deed ook een beetje vreemd, met proberen dingen omhoog te takelen :N
Laatst gewijzigd door Suus op do 04 feb 2010, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door tsov »

Die karaoke-opdracht was echt tof :lol:
Ik begin Sanne en Arjen steeds verdachter te vinden. Arjen kon natuurlijk mooi die planning van de eilandenopdracht vernaggelen, zoals ook Erik al zei. Sanne zat mooi te mollen door te suggereren dat je die Japanse tekens ook andersom kon lezen.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten