ProRail veroorzaakte problemen spoor

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: ProRail veroorzaakte problemen spoor

Bericht door Wubbo »

Fouten toegeven is stap 1, ze oplossen is 2. Er loopt op het moment een onafhankelijk onderzoek naar de chaos (TwynstraGudde doet dat), ik verwacht dat daarin cq daarna concrete maatregelen naar buiten komen.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: ProRail veroorzaakte problemen spoor

Bericht door Chauf21 »

Dexter schreef:Vindt je dat echt? Ik vind het een makkelijke en ondermaatse reactie. Hij kan beter eens met concrete maatregelen en oplossingen komen i.p.v. telkens z'n schouders op te halen. We hebben hem nog geen drie weken geleden al horen roepen dat ie 'baalt' en 'dit niet meer wil zien gebeuren', om vervolgens een paar dagen later doodleuk te verkondigen dat er best nog eens zo'n chaos kan ontstaan. Hij verwoord met deze reactie eerder de gedachten van zijn medewerkers in het veld, zoals op de posten e.d. want die zaten midden in de chaos en die zullen pas echt met recht hebben gebaald.
Ik heb liever dat 'ie dit zegt, dan dat 'ie zou zeggen dat het Nederlandse spoor druk bereden is, al het mogelijke gedaan is, maar deze "uitzonderlijke" situatie slechts zelden voorkomt etc, etc. Want dan steek je je kop in het zand en stel je je niet open voor kritiek, verbeteringen en suggesties. In die zin heb ik liever de reactie die hij gisteren heeft gedaan :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: ProRail veroorzaakte problemen spoor

Bericht door Dexter »

Ja daar heb je wel weer gelijk in. Dit antwoord was nog altijd beter dan dat van Balkenellende de afgelopen dagen.
Vallend blad maakt rails glad.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten