Mag ik even kwijt #35

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Etienne »

Morgen t/m woensdag ook tentamens :( :? Donderdag een interview over deze projectperiode :? en vrijdag vrij *O*
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Stefan »

Ik heb nog 1 weekje les, alleen vrijdag hebben we een 'sportmiddag'. -O- De week er op heb ik een 'tentamenweek'. Maandag 1, dinsdag 2 en woensdag 2. Donderdag en vrijdag zijn we vrij. Dat zijn m'n laatste dagen op het Scheepvaart en Transport College (Godzijdank.....). Dan in de week van 1 februari beginnen met mijn stage. En mijn school regelt zelf de stageplaatsen, dus omdat het á la STC gaat, heb ik nog geen idee waar ik stage ga lopen. Het wordt waarschijnlijk in Spijkenisse (Bij De Rijke of Hoyer) of op de Moerdijk. Dus dat wordt 5 maanden pendelen met de auto. Want om elke dag via Rotterdam naar Spijkenisse te gaan, daar heb ik ook geen zin in.

Als het goed is weten die gasten morgen meer, ik hoop het.. Want ik wil zo langzaam aan wel eens weten waar ik terecht ga komen.. :roll:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door ODRAIL »

Pijnackerbus schreef:Morgen t/m woensdag ook tentamens :( :? Donderdag een interview over deze projectperiode :? en vrijdag vrij
Stefan schreef:Ik heb nog 1 weekje les, alleen vrijdag hebben we een 'sportmiddag'. -O- De week er op heb ik een 'tentamenweek'. Maandag 1, dinsdag 2 en woensdag 2. Donderdag en vrijdag zijn we vrij. Dat zijn m'n laatste dagen op het Scheepvaart en Transport College (Godzijdank.....). Dan in de week van 1 februari beginnen met mijn stage. En mijn school regelt zelf de stageplaatsen, dus omdat het á la STC gaat, heb ik nog geen idee waar ik stage ga lopen. Het wordt waarschijnlijk in Spijkenisse (Bij De Rijke of Hoyer) of op de Moerdijk. Dus dat wordt 5 maanden pendelen met de auto. Want om elke dag via Rotterdam naar Spijkenisse te gaan, daar heb ik ook geen zin in.

Als het goed is weten die gasten morgen meer, ik hoop het.. Want ik wil zo langzaam aan wel eens weten waar ik terecht ga komen.. :roll:
Hoor ik hier een paar studenten klagen :wink:?
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Etienne »

:X :X
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Stefan »

@KM46: De tentamens vind ik niet zo erg hoor, dat komt wel goed. :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door ODRAIL »

Veel succes met de tentamens allen :).
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Veel succes met de tentamens allen :).
Dat jullie alles maar snel mogen halen inderdaad :pos:

Zijn we hier des te sneller van dat verwende geklaag af :mrgreen:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Stefan »

Dat geklaag gaat bij mij nog minimaal 3 jaar duren hoor! :lol: Na de zomervakantie start ik met een nieuwe opleiding. 8-)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Etienne »

Fles schreef:
KM46 schreef:Veel succes met de tentamens allen :).
Dat jullie alles maar snel mogen halen inderdaad :pos:

Zijn we hier des te sneller van dat verwende geklaag af :mrgreen:
En ik moet nog 3 jaar en dan een daarna nog een vervolgopleiding van 3 jaar :wink:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Gekko123 »

Ach, ik zit komende week met mijn schoolexamens (VWO-6, vandaar). Volgend jaar dus vervolgopleiding... Duurt nog minimaal 5 jaar voordat ik kan stoppen met dat zeuren :6
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Etienne »

K kwam gisteren met een gekneusde enkel thuis na het werk (Medewerker Verkoopklaar AH1081). Ik liep met een kar achteruit het magazijn in en net achter de klapdeuren een lege rolly neer had gezet. En dat komt vrij hard aan :|
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Justin »

Hoop eind juni al mn vakken gehaald te hebben. September-Februari 2010/2011 stage, Maart-Augustus 2011 m'n thesis en dan is het afgelopen met het studeren als het goed is :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door webguy »

Pfft, net klaar met stage 1 :P Nu nog een semester op de HAN + Wiskunde op de TU Eindhoven, na de zomer een doorstroomminor op de TUe en dan waarschijnlijk een Master daar na m'n afstudeerstage. Schade? tot 2013 zoet...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Ardan »

Gisternacht hadden we een regio-nieuwjaarsborrel bij Scouting Aalten. Dus wij met de groep vanuit Winterswijk erheen gefietst. Langs de grote weg was het prima te doen, maar de laatste kilometer moesten we over een zandweg die echt spiegelglad was, er zijn er twee van de fiets gedonderd en toen hadden we nog geen druppel alcohol op :lol: Tegen 2 uur was er een jongen van ons zo stomdronken dat hij alle fietsen omknalde en er zelf tussen ging liggen. Hij wilde naar huis en ik ben maar met hem meegegaan. Niet dat ik nog nuchter was, maar ik kon nog wel helder denken. Op de zandweg twee keer gevallen, ondanks dat hij de fiets aan de hand had omdat ik hem verbood te fietsen. Halverwege Winterswijk is hij van de fiets gelazerd en in de greppel terecht gekomen. Hij bleef liggen, verrekte het om verder te gaan, en kon amper nog praten. Ik heb zijn vader maar opgebeld om hem met de auto op te halen, terwijl ik hem zo goed mogelijk probeerde warm te houden door hem mijn handschoenen aan te trekken en er tegenaan te gaan liggen. Was geen pretje, maar uiteindelijk zijn we wel thuisgekomen.
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Justin »

@Ardan: Gelukkig is het goed afgelopen dus :). Good work!

@Webguy: Ik dacht dat je na dit jaar al klaar was :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Oud forumgebruiker »

tsov schreef:Zo uit mijn hoofd in het centrum: Super De Boer (Westerstraat), Spar (Nieuwe Kerkstraat), ALDI (vlakbij Vijzelgracht)... Buiten het centrum zit nog wel wat meer, maar niet veel.
Er zit ook nog een Lidl achter de 1e Const. Huygensstraat ergens, in de tweede helmersstraat ofzo. En een Vomar in de Kinkerstraat. En een Dirk in de Bilderdijkstraat, hoewel die er-rug slecht is, oja, ook nog een Dirk in de v. Limburgstirumstraat (zal Vinny ook wel alles van weten ;)). Sowieso binnen de centrum-ring ben je zo goed als aangewezen op Albert Heijn, in de buitenwijken eigenlijk ook wel redelijk (behalve Noord, blijkbaar :P) hoewel de concentratie al wel veel minder is als binnen de centrumring. Vandaar dat de omzetten bij AH in Amsterdam ach-ter-lijk hoog zijn, klanten kunnen in veel gevallen simpelweg vrijwel niet naar een andere supermarkt zonder er een pokke-end voor te rijden. Alleen die op de Prins Hendrikkade valt momenteel dus nog tegen, kwestie van tijd, denk ik.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21334
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Meltrain »

B'vo Ardan. 8-)
PS.: Check je PB. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Suus »

ziggy schreef:
tsov schreef:Zo uit mijn hoofd in het centrum: Super De Boer (Westerstraat), Spar (Nieuwe Kerkstraat), ALDI (vlakbij Vijzelgracht)... Buiten het centrum zit nog wel wat meer, maar niet veel.
Er zit ook nog een Lidl achter de 1e Const. Huygensstraat ergens, in de tweede helmersstraat ofzo. En een Vomar in de Kinkerstraat. En een Dirk in de Bilderdijkstraat, hoewel die er-rug slecht is, oja, ook nog een Dirk in de v. Limburgstirumstraat (zal Vinny ook wel alles van weten ;)). Sowieso binnen de centrum-ring ben je zo goed als aangewezen op Albert Heijn, in de buitenwijken eigenlijk ook wel redelijk (behalve Noord, blijkbaar :P) hoewel de concentratie al wel veel minder is als binnen de centrumring. Vandaar dat de omzetten bij AH in Amsterdam ach-ter-lijk hoog zijn, klanten kunnen in veel gevallen simpelweg vrijwel niet naar een andere supermarkt zonder er een pokke-end voor te rijden. Alleen die op de Prins Hendrikkade valt momenteel dus nog tegen, kwestie van tijd, denk ik.
Ja, als we zo gaan doen: Er zit nog een Vomar op de Middenweg, een Aldi in de Pijnackerstraat en een C1000 in winkelcentrum Brazilië. Maar het is echt zoeken naar een speld in een hooiberg.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Maik »

Het zal je maar gebeuren :( . Godzijdank had ik vannacht een bob van Radstake -> huis :pos: .
Pommes.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Justin »

Ik geloof dat het tijd is voor een supermarkten topic? :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Ardan »

Super de Boer bij de Van Boshuizenstraat (nog nét Amsterdam), en een C1000 weet ik ook nog, bij Gein. En dat was het wel zo'n beetje wat betreft 'andere' supermarkten. Zelf kom ik vrij vaak in de AH aan de Wibautstraat, was tot vorig jaar een C1000. Geweldige mandjeskassa's hebben ze daar. Ding in de stapel neerzetten en ze pakt alles er zelf uit.
@Meltrain: PB gecheckt, teruggestuurd, weer gecheckt, en weer teruggestuurd.
(en ik zie ineens dat ik een complete pagina was vergeten te lezen)
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ja dan ken je alle buitenwijken wel af :P er zit ook een deka op de slotermeerlaan en een spar op de osdorperban van en... en.. en...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Wubbo »

Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Suus »

<www.supermarktzoeker.nl>

Voor deze website is een andereGoogle Maps API-sleutel vereist. U kunt een nieuwe sleutel maken op http://code.google.com/apis/maps/.

:mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Wubbo »

Ja, de kaart is een beetje stuk en de gegevens zullen dus wel wat gedateerd zijn, maar je krijgt ook een lijstje ;-)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten