RET in crisisberaad over problemen RandstadRail

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

RET in crisisberaad over problemen RandstadRail

Bericht door AppleMoose »

RET in crisisberaad over problemen RandstadRail
Geplaatst op: dinsdag 15 december 2009 17:09
Laatst bijgewerkt: dinsdag 15 december 2009 17:21

De RET gaat spoedig in overleg met de leverancier van het materieel van RandstadRail. Ook houdt het vervoersbedrijf dinsdagmiddag crisisberaad over de problemen met het RET-deel van RandstadRail.

De snelle lijnverbinding tussen Hofplein en Den Haag kampt voor de tweede achtereenvolgende dag met problemen. De nieuwe voertuigen lijken niet bestand tegen de vrieskou. Het Haagse deel van HTM ondervindt vooralsnog geen problemen.

Lees verder | Dossier RandstadRail | Meer nieuws in dossier RandstadRail
Laatst gewijzigd door Chauf21 op di 15 dec 2009, 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aangepast aan portal-formaat
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: RET in crisisberaad over problemen RandstadRail

Bericht door Ennes »

:idea: Moeten we toch maar flink zorgen voor meer CO² uitstoot.... warmt de aarde sneller op, hebben we geen vorst meer, kunnen onze metro's en treinen gewoon blijven rijden :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13546
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: RET in crisisberaad over problemen RandstadRail

Bericht door Wubbo »

Gelukkig zijn er over dit voorval ook kamervragen gesteld. De antwoorden zijn hier te vinden. Hoe bedoel je incidentpolitiek.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: RET in crisisberaad over problemen RandstadRail

Bericht door Chauf21 »

Valt me nog mee dat mevrouw Huizinga niet heeft geantwoord met: "de dienstuitvoering van de Randstadrail behoort tot een concessie die onder regie van een decentrale overheid valt. Dit is dus niet mijn taak, ik ga ervan uit dat de decentrale overheid hier passende stappen onderneemt of reeds heeft ondernomen. Hoogachtend, etc." :twisted:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: RET in crisisberaad over problemen RandstadRail

Bericht door Suus »

Ik vind het wel opvallend dat juist dat Kamerlid ze stelt, ze komt uit Limburg, niet echt het vervoersgebied van de RandstadRail :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: RET in crisisberaad over problemen RandstadRail

Bericht door JWM »

Kamerlid uit Limburg = Appartement in de regio De Haag (vooral handig bij debatten zoals afgelopen nacht).
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: RET in crisisberaad over problemen RandstadRail

Bericht door deadlock »

Chauf21 schreef:Valt me nog mee dat mevrouw Huizinga niet heeft geantwoord met: "de dienstuitvoering van de Randstadrail behoort tot een concessie die onder regie van een decentrale overheid valt. Dit is dus niet mijn taak, ik ga ervan uit dat de decentrale overheid hier passende stappen onderneemt of reeds heeft ondernomen. Hoogachtend, etc." :twisted:
En zo had het wel moeten zijn. De landelijke overheid bemoeit zich veel te veel met regionale en lokale aangelegenheden.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten