Mag ik even kwijt #35

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Ardan »

Joshua schreef:(...) Joshua gaat gezond doen :D
Dat vind ik toch wel heel eng worden hoor :shock: Je gaat me toch niet vertellen dat je ook nog groente gaat eten?
Ik doe ook maar wat
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Joshua »

Ardan schreef:
Joshua schreef:(...) Joshua gaat gezond doen :D
Dat vind ik toch wel heel eng worden hoor :shock: Je gaat me toch niet vertellen dat je ook nog groente gaat eten?
Er zaten japanse groentes tussen me wokmaaltijd :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Ardan »

Ik denk dat ik ook maar aan de vitamines moet gaan (oh gruwel) ik begin verkouden te worden...
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Meltrain »

tsov schreef:
Ardan schreef:Zweden lijkt mij ook een erg leuk land om heen te gaan. Wel verrekte duur
Dat is een wijdverbreid misverstand. Het levensonderhoud in Zweden is goedkoper dan in Nederland. Noorwegen is ietsje duurder en Denemarken is wel best duur.
Maar om naar Zweden toe te gaan, is wel verrekte duur. :wink:
Ben er zelf trouwens één keertje geweest: in 2006 zaten we op een camping in de buurt van Ängelholm.
Vanaf dat station nog met de trein naar Malmö geweest. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Geert »

Joshua schreef:En zeker zijn van het feit dat je geen vertraging hebt :D Vandaag ook maar fietslampjes gekocht :D Hoe geweldig ik het OV ook vind. Joshua gaat gezond doen :D
Ik heb vandaag ook heel gezond vanaf mijn werk naar Rotterdam Centraal gefietst. Eindelijk weer lekker doortrappen door Rotterdam, zonder het gevaar keihard onderuit te gaan :D
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Meltrain »

Als we toch bezig zijn:
deze week fiets ik vanaf mijn huis naar Lombardijen. Niet zo zeer vanwege het gezonde, maar meer omdat ik tentamens heb en daardoor absoluut niet het risico wil lopen om mijn trein te missen. :!:
Die kans bestaat bij de RET nog wel eens. :( (En eerder weggaan is geen optie, want dan sta ik weer zo lang te blauwbekken bij de halte. :P )
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door --Stefan-- »

En mijn fiets staat al een half jaar in de schuur :oops:
3 0 7 9
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Joshua »

Ow ik heb zelfs een appel gegeten. Ik wordt wel heel gezond :mrgreen:
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Gekko123 »

Ik ga gewoon iedere dag op de fiets naar school. Weer of geen weer. Is best lekker als het zonnetje schijnt.

Even iets anders: mijn lesrooster gaat er met ingang van volgende week flink op achteruit: een keer minder eerste uur vrij (ok, niet verwonderlijk met 4x eerste uur vrij hebben) en een tussenuur extra (eentje is prima, twee is te veel) :X
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Caspar »

Ik lees op Teletekst dat een eventuele bonus van Meerstadt van NS naar Haïti gaat. :)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Meltrain »

In de tweede helft van de vijfde had ik op woensdag altijd het eerste uur Latijn, het zesde uur economie en het zevende uur Engels. :shock:
Gelukkig stond ik best goed voor Latijn, dus had ik met hem afgesproken dat ik niet (altijd) hoefde te komen. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Ik lees op Teletekst dat een eventuele bonus van Meerstadt van NS naar Haïti gaat. :)
Ja ik ook. Wat een poppenkast :neg:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Stefan »

Mijn lesrooster veranderd komende periode helemaal.. Ik ga gewoon 40 uur per week aan de slag, weet alleen nog stééds niet wat m'n stagebedrijf wordt, zucht. :roll:

Overigens, dit is post 1111 voor mij. 8-)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door webguy »

Ik mag weer naar school :D Eindelijk vakantie na 21 weken non-stop stage lopen. :) Volgende week een keer naar school voor een aftrap, maar dus lekker weekje niksen (en veel slapen om over Jet lag heen te komen).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Suus »

Stefan schreef:Mijn lesrooster veranderd komende periode helemaal.. Ik ga gewoon 40 uur per week aan de slag, weet alleen nog stééds niet wat m'n stagebedrijf wordt, zucht. :roll:

Overigens, dit is post 1111 voor mij. 8-)
En dat is mijn postcode :mrgreen: Alleen als je dat aan een telefonische helpdesk verteld nemen ze je niet serieus :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door MdJ »

meltrain schreef:In de tweede helft van de vijfde had ik op woensdag altijd het eerste uur Latijn, het zesde uur economie en het zevende uur Engels. :shock:
Gelukkig stond ik best goed voor Latijn, dus had ik met hem afgesproken dat ik niet (altijd) hoefde te komen. :)
Zoiets ken ik ja. Dat hadden wij met wiskunde...We mochten met ruim de halve klas het hele tweede semester wiskundeB eerder maken, omdat wiskundeA er een uur bij kreeg, dat op ons uur gepland werd en ons uur een uur later werd. (Vr7: wiB-> vr7: wiA, vr8: wiB)

Of vorig jaar, standaart 4+5+7 een tussenuur, 6+7 wiB. Of 1+8 wiB, daartussen niets...

Volgend semester wel een briljant rooster... di 4+6 les, wo 2+4, do 5+6+8 les... Maandag en vrijdag is 5 en respectievelijk 4 uur, maar dat is wel door te komen.
Bij twijfel: gebruik beton.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Wubbo »

Stefan schreef:Mijn lesrooster veranderd [...]
Bee schreef: Alleen als je dat aan een telefonische helpdesk verteld [...]
MdJ schreef:Of vorig jaar, standaart [...]
Ik heb geen zin om continu op spelling te gaan letten, maar het valt me nu even op: hoe moeilijk is het nu echt met de d-tjes en de t-tjes? Het lijkt steeds erger te worden, en niet alleen hier: ook officiële documenten hebben er last van...
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Joshua »

Tja ik gebruik als excuus dat ik dyslectie heb. Maar als ik er op let zie ik het ook wel eens in bijvoorbeeld brieven van de ING staan die ik krijg.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Fles »

Joshua schreef:Tja ik gebruik als excuus dat ik dyslectie heb.
Ja. Dat doet iedereen. :neg:

Dyslexie, trouwens.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door ODRAIL »

* Hoest, kuche kuch, snotter.* :?
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Daan »

Fles schreef:
Joshua schreef:Tja ik gebruik als excuus dat ik dyslectie heb.
Ja. Dat doet iedereen. :neg:

Dyslexie, trouwens.
Tja, daar lijkt het wel op inderdaad. Het woord spelfout is nog niet volledig uit je mond of je gesprekspartner staat al met z'n handen omhoog en roept dat ie dyslexie heeft. -O-
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Joshua »

Maar ik heb er dan ook nog ergens een verklaring van liggen. Maar bij mij was het ook echt maar net. 1 fout minder en ik zou het niet hebben of zo.
En buiten dat merk ik dat als ik op forum's bezig ben het erger is dan wanneer ik met schoolopdrachten bezig ben. Misschien omdat ik dan ook echt moeite doe alle fouten er uit te halen.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door MdJ »

Wubbo schreef:
MdJ schreef:Of vorig jaar, standaart [...]
Ik heb geen zin om continu op spelling te gaan letten, maar het valt me nu even op: hoe moeilijk is het nu echt met de d-tjes en de t-tjes? Het lijkt steeds erger te worden, en niet alleen hier: ook officiële documenten hebben er last van...
Over het algemeen doe ik -d'tjes en -t'tjes wel goed, maar met het woord "standaart"-wat dus met een -d moet- ga ik heel vaak de mist in :oops:
Bij twijfel: gebruik beton.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Joshua »

Ik zat vandaag op school ook aan me database te werken toen mij opviel dat er een fout in het menu zat.
De tekst: "Afgehandeld" had mijn groepsmaatje met wie ik samen de database bouw getypt als: "Afgehandelt".
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door webguy »

Wat voor opleiding doe je dan? Informatica?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], JordiBrabant en 33 gasten