(BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Zoals die buslijn nu loopt is het de minst rendabele buslijn van Amsterdam. Zelfs in de avondspits zit er vrijwel niemand in. En dat terwijl je zo ongeveer 16 uur per dag (en ook op zondag) in de 21 bij elkaar op schoot moet zitten...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
-
- Berichten: 1094
- Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
- Locatie: Nijmegen
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Was ie dan ook echt onderweg of was het een foto van vanuit de stalling of het station? Want ze vinden het leuk om aparte bestemming op de Novio bussen te zetten. (Heb ook een foto van een Jonckheer die volgens de display naar Venlo gaat).Reiziger Ddrs schreef:17 minuten, zoals je trouwens hier kunt opvragen.
Heel wat anders...
Zie nu net een foto langskomen van een ex-GVU en nu nog Novio Van Hool op lijn 83 naar Nijmegen in Venlo!
Maar zou niet raar opkijken, laatst zat ik in een Citaro op lij 83 naar Venlo...
3 0 7 9
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Het was een foto in Venlo ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Ik vond het ook al vreemd hoe de Amsterdamse 60 was ingetekend. Bij de Van Hallstraat heb je amper ruimte om te keren met een bus. Had je trouwens even gemeld Meltrain (geMelt-rain), ik was er ook
CAFjes vind ik ook niet per definitie fijn zitten, maar ik vind het wel fijn dat het kacheltje precies onder de stoel zit en ze zijn bijna altijd lekker warm. En die afroep... ach, je mag al blij zijn als die eens in de twee jaar worden aangepast. Ik denk dat ze dat dit voorjaar of van de zomer weer gaan doen. Hoop ik dat ze de sneltrams ook eindelijk eens meenemen, daar zegt Marc nog steeds Zuid-WTC.
En Meltrain, ik denk dat je net de verkeerde metro te pakken had, de meeste lijnstrips, iig veel, zijn wel bijgewerkt tot 2008. In 2009 is er dacht ik niks aan de aansluitingen veranderd dus daar hoefde geen nieuwe voor te komen. De kaarten mogen wel eens bijgewerkt worden: de Utrecht- en Hemboog staat er veelal niet op, station Holendrecht ook niet als zijnde treinstation, om over Science Park nog maar te zwijgen.
CAFjes vind ik ook niet per definitie fijn zitten, maar ik vind het wel fijn dat het kacheltje precies onder de stoel zit en ze zijn bijna altijd lekker warm. En die afroep... ach, je mag al blij zijn als die eens in de twee jaar worden aangepast. Ik denk dat ze dat dit voorjaar of van de zomer weer gaan doen. Hoop ik dat ze de sneltrams ook eindelijk eens meenemen, daar zegt Marc nog steeds Zuid-WTC.
En Meltrain, ik denk dat je net de verkeerde metro te pakken had, de meeste lijnstrips, iig veel, zijn wel bijgewerkt tot 2008. In 2009 is er dacht ik niks aan de aansluitingen veranderd dus daar hoefde geen nieuwe voor te komen. De kaarten mogen wel eens bijgewerkt worden: de Utrecht- en Hemboog staat er veelal niet op, station Holendrecht ook niet als zijnde treinstation, om over Science Park nog maar te zwijgen.
Ik doe ook maar wat
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Ik heb vandaag deze reis gemaakt:
Petten- Schagen. Nu is dit het reisadvies:
9:50 Plein 1945 Petten naar De Stolpen halte Schagerbrug, aankomst 10:00 met bus 151 richting Den Helder.
Vertrek om 10:37 uit De Stolpen met bus 152 naar Schagen, Station NS aankomst 10.53.
De overstap in De Stolpen van 37 minuten langs een winderige N9 is niet zo fijn, de chauffeur bood me aan om te blijven zitten in zijn bus 151 tot het 12km verderop gelegen Julianadorp, daar zou ie overgaan in lijn 152, naar jawel Schagen, via Callantsoog, al met al een omweg van een kleine 25 kilometer. Maar als ik in Stolpen uit zou stappen zou ik dus 37 minuten later in dezelfde bus terecht komen, als waar ik nu in bleef zitten. Ik reis met saldo op de OV kaart, 2 anderen maakten dezelfde reis en kregen 5 strippen afgestempeld op hun kaart, namelijk 4 zones tussen Petten en Schagen. Wat gebeurt er bij mij: jawel 5,61 afgeboekt door het ommetje.
Petten- Schagen. Nu is dit het reisadvies:
9:50 Plein 1945 Petten naar De Stolpen halte Schagerbrug, aankomst 10:00 met bus 151 richting Den Helder.
Vertrek om 10:37 uit De Stolpen met bus 152 naar Schagen, Station NS aankomst 10.53.
De overstap in De Stolpen van 37 minuten langs een winderige N9 is niet zo fijn, de chauffeur bood me aan om te blijven zitten in zijn bus 151 tot het 12km verderop gelegen Julianadorp, daar zou ie overgaan in lijn 152, naar jawel Schagen, via Callantsoog, al met al een omweg van een kleine 25 kilometer. Maar als ik in Stolpen uit zou stappen zou ik dus 37 minuten later in dezelfde bus terecht komen, als waar ik nu in bleef zitten. Ik reis met saldo op de OV kaart, 2 anderen maakten dezelfde reis en kregen 5 strippen afgestempeld op hun kaart, namelijk 4 zones tussen Petten en Schagen. Wat gebeurt er bij mij: jawel 5,61 afgeboekt door het ommetje.
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Ik heb je twee keer gebeld. (Kijk je telefoon maar na. )Ardan schreef:Had je trouwens even gemeld Meltrain (geMelt-rain), ik was er ook
Overigens ging ik rond 15:30 al weer weg: per s5800 ging het naar Baarn.
Ik klaagde niet over de lijnstrips.Ardan schreef:En Meltrain, ik denk dat je net de verkeerde metro te pakken had, de meeste lijnstrips, iig veel, zijn wel bijgewerkt tot 2008. In 2009 is er dacht ik niks aan de aansluitingen veranderd dus daar hoefde geen nieuwe voor te komen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Ik zat vanmiddag in een BRU-Amba (nummer weet ik niet) en het viel me op dat er een AHM was geïnstalleerd. Of-ie het doet weet ik niet ;)
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Tjonge, wat zijn ze in Utrecht toch goed in het omtoveren van het verkeer in een chaos... m'n bus is een kwartier bezig geweest om van het Jaarbeursplein af te komen.
Om de chaos compleet te maken reed tijdens het opdraaien van de Croeselaan een auto bij de bus naar binnen. Gelukkig konden beide voertuigen nog rijden en was het dus slechts een kwestie van wat gegevens uitwisselen bij de bushalte op het Westplein. In schades trouwens weer het gebruikelijke grote verschil: de auto lag linksvoor flink in puin terwijl de bus slechts wat lakschade had...
Om de chaos compleet te maken reed tijdens het opdraaien van de Croeselaan een auto bij de bus naar binnen. Gelukkig konden beide voertuigen nog rijden en was het dus slechts een kwestie van wat gegevens uitwisselen bij de bushalte op het Westplein. In schades trouwens weer het gebruikelijke grote verschil: de auto lag linksvoor flink in puin terwijl de bus slechts wat lakschade had...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Tip van de dag: vraag aan de buschauffeur of je mag uitchecken en na 30 minuten weer mag inchecken. Dan registreert het OV-chipgeval een overstap en heb je het ommetje niet betaald...Ik reis met saldo op de OV kaart, 2 anderen maakten dezelfde reis en kregen 5 strippen afgestempeld op hun kaart, namelijk 4 zones tussen Petten en Schagen. Wat gebeurt er bij mij: jawel 5,61 afgeboekt door het ommetje.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Vandaag verschillende keren door Nijmegen gefietst en 's avonds nog lekker met de lesauto rond gereden. En ik heb gewoon geen Novio bussen meer gezien. Zijn ze nu echt weg of heb ik gewoon echt een BRENG dag gehad?
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Goh vreugde van vandaag.
1. Van Zwijndrecht naar Utrecht (vertraging ongeveer +60 minuten)
Wilde om 7:10 de t5116 Zwijndrecht-Rotterdam Centraal halen, en vervolgens met de t2827 naar Utrecht Centraal. Echter, na 300 meter rijden kwamen we tot stilstand, met de mededeling dat "Door een defect veroorzaakt door de hogesnelheidstrein in Barendrecht {of course!!!} we niet verder zouden rijden". Na 20 minuten gekeerd naar Dordrecht en besloot daar de bus (onze lieve Q-liner 388) om 7:52 te pakken. Enfin, ding vertrok met +10, omdat nogal wat reizigers met de voorste bus naar Rotterdam Zuidplein wilden gaan, aangezien er maar één busbaan voor het tijdelijke streekbusstation van Dordrecht is. Uiteindelijk reden we met +15, wat uiteindelijk +20 werd bij aankomst in Utrecht Centraal (9:25 ofzo). Misschien dat de reistijdwinst maar 3 minuten was, maar ik had de zekerheid dat er gereden werd t.o.v. de trein op Dordrecht-Rotterdam Centraal (en Utrecht Centraal met die halveringsregeling) laten we maar zeggen.
2. Van Utrecht-De Uithof naar Utrecht Centraal (vertraging ongeveer +15 minuten)
Op de terugweg deed lijn 12 van GVU van de Uithof naar Utrecht Centraal ook er flink over, vertrek 17:05, aankomst 17:39. Ben ik niet gewend, 35 minuten, maar het stond ook behoorlijk vast, vooral rond de Galgenwaard wilde het niet lukken. Dat kon erger, want omdat ik m'n s2800 niet haalde, en best wel genoot van de busreis Dordrecht-Utrecht, had ik lekker wat te voortduren met bus 388, voor die éne keer dat ik hem weer eens neem...
3. Van Utrecht Centraal naar Dordrecht (Vertraging ongeveer +50 minuten)
Om 17:50 vertrekt de 388 van Jaarbeursplein naar Dordrecht. Ding komt om 18:00 pas opdagen, en vervolgens doet hij er nog 20 minuten over om van het Jaarbeursplein af te komen (je was niet de enige Daniël!). Enfin, met een vaart naar Dordrecht toe. Althans, totdat we bij Molenaarsgraaf, N214 waren. Het regende inmiddels en het bleek dat de ruitenwissers defect waren. Natuurlijk kon de chauffeur doorrijden, maar stel dat het een plensbui zou worden, dan zou dit natuurlijk niet verantwoordelijk geweest zijn, als er wat zou gaan gebeuren. Vervolgens gaven de resterende twee OV-chipkaartlezers (1 was al defect) er de brui aan, wat er in resulteerde dat men ook niet meer kon uitchecken!
Enfin, de chauffeur deelde mee dat we niet verder rijden, en dus stapten mensen uit, belden familieleden om ze op te laten halen. Om 19:08 werd besloten dat de bus leeg naar de Garage maar moest gaan rijden, dus moest iedereen eruit. De volgende 388 (19:04+11) kwam er al spoedig aan, en we konden de reis vervolgen. Dus inchecken en uiteindelijk om 19:45 op Dordrecht uitchecken, geen probleem dus.
4. Van Dordrecht naar Zwijndrecht (huis) (vertraging ongeveer +5 minuten)
Ik weet dat de laatste 141 van station Zwijndrecht richting Nederhoven om 20:00 gaat. Het zou er om spannen, want er reed om 19:45 eventjes geen bus richting Zwijndrecht, dus moest de laatste s5000 naar Zwijndrecht pakken (aankomst 19:58). Inchecken, hop de trein in, uitchecken, rennen en de 141 werd net van de AV gehaald. Shit, heb ik hem gemist? Ik besloot nog even te wachten, en daar kwam uiteindelijk de 141 met +10 aan. De lezer had wat moeite om mijn kaart te scannen (na 3 pogingen deed ie het), en vervolgende mn huis. Apart genoeg reed de bus na halte Fazantplein verder de Moermond op, terwijl deze afgesloten zou zijn, maar daar heb ik dit keer heeeeeleeeemaaal geen moeite mee :). Bij Halte Rechteren uitgestapt en na 8x willen uitchecken kreeg ik steeds melding FATAL ERROR POINTS. Apart! Dus bij de chauf naar voren gegaan, die probeerde het nog 9x maar kreeg dezelfde melding. Lekker dan. Hij vroeg zich af of er wel genoeg geld op zat (uh, het is een SOV-kaart, plus als ik daadwerkelijk niet genoeg geld had, ik ook niet kon inchecken!)... verwees me naar de Arriva Store, maar ja, wel vreemd.... Dus zonder feitelijk uit te checken maar de bus verlaten...
Apart dagje zeg, vol vertraging en panne :(.
1. Van Zwijndrecht naar Utrecht (vertraging ongeveer +60 minuten)
Wilde om 7:10 de t5116 Zwijndrecht-Rotterdam Centraal halen, en vervolgens met de t2827 naar Utrecht Centraal. Echter, na 300 meter rijden kwamen we tot stilstand, met de mededeling dat "Door een defect veroorzaakt door de hogesnelheidstrein in Barendrecht {of course!!!} we niet verder zouden rijden". Na 20 minuten gekeerd naar Dordrecht en besloot daar de bus (onze lieve Q-liner 388) om 7:52 te pakken. Enfin, ding vertrok met +10, omdat nogal wat reizigers met de voorste bus naar Rotterdam Zuidplein wilden gaan, aangezien er maar één busbaan voor het tijdelijke streekbusstation van Dordrecht is. Uiteindelijk reden we met +15, wat uiteindelijk +20 werd bij aankomst in Utrecht Centraal (9:25 ofzo). Misschien dat de reistijdwinst maar 3 minuten was, maar ik had de zekerheid dat er gereden werd t.o.v. de trein op Dordrecht-Rotterdam Centraal (en Utrecht Centraal met die halveringsregeling) laten we maar zeggen.
2. Van Utrecht-De Uithof naar Utrecht Centraal (vertraging ongeveer +15 minuten)
Op de terugweg deed lijn 12 van GVU van de Uithof naar Utrecht Centraal ook er flink over, vertrek 17:05, aankomst 17:39. Ben ik niet gewend, 35 minuten, maar het stond ook behoorlijk vast, vooral rond de Galgenwaard wilde het niet lukken. Dat kon erger, want omdat ik m'n s2800 niet haalde, en best wel genoot van de busreis Dordrecht-Utrecht, had ik lekker wat te voortduren met bus 388, voor die éne keer dat ik hem weer eens neem...
3. Van Utrecht Centraal naar Dordrecht (Vertraging ongeveer +50 minuten)
Om 17:50 vertrekt de 388 van Jaarbeursplein naar Dordrecht. Ding komt om 18:00 pas opdagen, en vervolgens doet hij er nog 20 minuten over om van het Jaarbeursplein af te komen (je was niet de enige Daniël!). Enfin, met een vaart naar Dordrecht toe. Althans, totdat we bij Molenaarsgraaf, N214 waren. Het regende inmiddels en het bleek dat de ruitenwissers defect waren. Natuurlijk kon de chauffeur doorrijden, maar stel dat het een plensbui zou worden, dan zou dit natuurlijk niet verantwoordelijk geweest zijn, als er wat zou gaan gebeuren. Vervolgens gaven de resterende twee OV-chipkaartlezers (1 was al defect) er de brui aan, wat er in resulteerde dat men ook niet meer kon uitchecken!
Enfin, de chauffeur deelde mee dat we niet verder rijden, en dus stapten mensen uit, belden familieleden om ze op te laten halen. Om 19:08 werd besloten dat de bus leeg naar de Garage maar moest gaan rijden, dus moest iedereen eruit. De volgende 388 (19:04+11) kwam er al spoedig aan, en we konden de reis vervolgen. Dus inchecken en uiteindelijk om 19:45 op Dordrecht uitchecken, geen probleem dus.
4. Van Dordrecht naar Zwijndrecht (huis) (vertraging ongeveer +5 minuten)
Ik weet dat de laatste 141 van station Zwijndrecht richting Nederhoven om 20:00 gaat. Het zou er om spannen, want er reed om 19:45 eventjes geen bus richting Zwijndrecht, dus moest de laatste s5000 naar Zwijndrecht pakken (aankomst 19:58). Inchecken, hop de trein in, uitchecken, rennen en de 141 werd net van de AV gehaald. Shit, heb ik hem gemist? Ik besloot nog even te wachten, en daar kwam uiteindelijk de 141 met +10 aan. De lezer had wat moeite om mijn kaart te scannen (na 3 pogingen deed ie het), en vervolgende mn huis. Apart genoeg reed de bus na halte Fazantplein verder de Moermond op, terwijl deze afgesloten zou zijn, maar daar heb ik dit keer heeeeeleeeemaaal geen moeite mee :). Bij Halte Rechteren uitgestapt en na 8x willen uitchecken kreeg ik steeds melding FATAL ERROR POINTS. Apart! Dus bij de chauf naar voren gegaan, die probeerde het nog 9x maar kreeg dezelfde melding. Lekker dan. Hij vroeg zich af of er wel genoeg geld op zat (uh, het is een SOV-kaart, plus als ik daadwerkelijk niet genoeg geld had, ik ook niet kon inchecken!)... verwees me naar de Arriva Store, maar ja, wel vreemd.... Dus zonder feitelijk uit te checken maar de bus verlaten...
Apart dagje zeg, vol vertraging en panne :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Ik ving iets op over het Ledig Erf dat gestremd zou zijn? In ieder geval werd de lijn 77 die ik naar Utrecht CS had bij de Bleekstraat overspoeld met studenten die weer terug naar CS wilden om het met lijn 11 te proberen.Justin schreef:2. Van Utrecht-De Uithof naar Utrecht Centraal (vertraging ongeveer +15 minuten)
Op de terugweg deed lijn 12 van GVU van de Uithof naar Utrecht Centraal ook er flink over, vertrek 17:05, aankomst 17:39. Ben ik niet gewend, 35 minuten, maar het stond ook behoorlijk vast, vooral rond de Galgenwaard wilde het niet lukken.
Lekker klantvriendelijk om de reizigers dan niet nog 'n stukje mee te nemen... zelfs als je via de kortste route leeg naar de stalling rijdt kom je in ieder geval nog langs Papendrecht Viaduct N3 waar er voor eventuele reizigers naar Dordrecht en Sliedrecht nog een aanzienlijk aantal alternatieve reismogelijkheden is.Enfin, de chauffeur deelde mee dat we niet verder rijden, en dus stapten mensen uit, belden familieleden om ze op te laten halen. Om 19:08 werd besloten dat de bus leeg naar de Garage maar moest gaan rijden, dus moest iedereen eruit. De volgende 388 (19:04+11) kwam er al spoedig aan, en we konden de reis vervolgen. Dus inchecken en uiteindelijk om 19:45 op Dordrecht uitchecken, geen probleem dus.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Naja, het zou niet verantwoordelijk zijn van de chauffeur om met passagiers in een semi-defecte bus te rijden als er wat zou gebeuren natuurlijk... dus ergens snap ik het wel natuurlijk, maar ach.
En ik heb geen idee wat er gaande was in Utrecht. Om dat tijdstip???
En ik heb geen idee wat er gaande was in Utrecht. Om dat tijdstip???
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Geheel toevallig had ik die bus (6149 als het goed is) op lijn 388 ook vanmiddag, maar dan 3 uur eerder vanaf Utrecht. Toen werkten de ruitenwissers nog wel al ging dat wel met de nodige herrie en slechts af en toe.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Hmm, die 6149 is afgelopen dinsdag nog van de dienst afgeruild... wellicht hetzelfde probleem?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8684
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Eén van de bussen uit de Connexxion-busserie 3146 - 3149 (die voor Qbuzz waren bedoeld) rijdt in de regio Amstelland-Meerlanden. Zag 'm 24 december op Amsterdam Bijlmer ArenA, weet alleen niet welk wagenparknummer hij had en op welke lijn hij reed.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Er is een bus op lijn 12 richting de Uithof kapot gegaan midden op een kruispunt, toevallig zat er iemand op Twitter in :NJustin schreef:Naja, het zou niet verantwoordelijk zijn van de chauffeur om met passagiers in een semi-defecte bus te rijden als er wat zou gebeuren natuurlijk... dus ergens snap ik het wel natuurlijk, maar ach.
En ik heb geen idee wat er gaande was in Utrecht. Om dat tijdstip???
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Zou een hoop kunnen verklaren ja...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Gisteren had ik de 174 van 17.08u vanaf Zuidplein richting Numansdorp, ik had gehoopt snel thuis te zijn, maar helaas. Nét na de Heinenoordtunnel (zeg maar op de 'helling' de tunnel uit richting de Hoeksche Waard) stond er een bestelbusje met een aanhanger met steigerplanken waarvan de aanhanger ondersteboven lag. Gevolg daarvan was dat er slechts 1 rijbaan open was en dat alles echt muur, maar dan ook muurvast stond. We hadden om 17.41u hier aan moeten komen, maar om 18.14u (+33) hier aan gekomen.
Het leuke was nog, ik had 't er op Zuidplein met m'n vader nog over.. "We hebben eigenlijk nooit echt problemen met bus enzo he..".
Het leuke was nog, ik had 't er op Zuidplein met m'n vader nog over.. "We hebben eigenlijk nooit echt problemen met bus enzo he..".
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Achja, vanmorgen ook weer 'n wonder dat ik gewoon op de gebruikelijke tijd op m'n bestemming arriveerde... de chauffeur van lijn 388 was drukker bezig met SMS'en dan met de bus besturen... (wel alleen als 'ie stilstond, maar dan ook wel zolang dat 'ie er licht vertraagd door raakte)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Deze routestrip van metrolijn C op metrostation Parkweg is ook een beetje vreemd (sorry, met telefoon gemaakt) :? :
Dat lijn E al als overstap staat bij Beurs, is gewoon op de feiten vooruitlopen en gebeurt wel meer.
Vreemder vind ik het echter dat bij Schiedam Centrum wel een overstap op lijn B staat, maar niet op lijn A. :?
Dat lijn E al als overstap staat bij Beurs, is gewoon op de feiten vooruitlopen en gebeurt wel meer.
Vreemder vind ik het echter dat bij Schiedam Centrum wel een overstap op lijn B staat, maar niet op lijn A. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Misschien expres, omdat 's avonds lijn A niet tot Schiedam Centrum rijdt?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Of vooruitlopend of de situatie waarin Lijn B doorrijdt naar Hoek van Holland.
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Nee, daar houden ze met alle andere routestrips ook geen rekening mee.Bee schreef:Misschien expres, omdat 's avonds lijn A niet tot Schiedam Centrum rijdt?
Persoonlijk denk ik ook dat het meer vooruitlopend is op de verlenging van lijn B naar Hoek van Holland. Maar lijn A wordt dan ook verlengd, namelijk tot Vlaardingen West
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: (BTM) OVer je reiservaringen in januari 2010
Ik denk dat lijn A en B bij Parkweg niet op de strip staan omdat ze daar toch niet komen. En dat B wel bij Schiedam erbij staat voor de toekomstige verlenging naar Hoek. Die heb ik wel meer op strips zien staan, met stations en al. In Deventer heb ik toch maar even aan een chauffeur gevraagd wat die Fryskers hier doen. Ik zag er al eentje op de 3 ons tegemoet komen en op het station stond er al een klaar als lijn 7. De chauffeur vond het leuk dat ik er belangstelling voor had en vertelde honderduit. Dr zijn er nu 5 actief en ze rijden op proef hier, puur om te kijken hoe ze bevallen. En hij vond ze prima, maar omdat ze ook op de hoofdlijnen in omloop zijn levert dat vooral in de spits echt capaciteitsproblemen op. Of het iets met de komst van Syntus te maken heeft dat ze hier rijden wist hij niet. ik zei dat me dat vrij onwaarschijnlijk leek omdat ze 100 amba's gaan bestellen. hij had ze nog niet gezien. ik zei dat ze blauw met lichtblauwe poppetjes waren en dat vond hij wel een mooie frisse kleur. toen moest ik de bus uit om de trein te halen en we bedankten elkaar voor de informatieuitwisseling.
Ik doe ook maar wat
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten