Mag ik even kwijt #36

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Jurjen »

Stefan schreef:
Fles schreef:Bahn.de :idea:
Volgens mij doet die precies 't zelfde. :p
Mwah, vertrek London 6:55, aankomst Paris 10:17. Reistijd volgens Bahn.de: 2:22. Snelle rekensom leert me toch dat ze daar iets slimmer zijn.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Stefan »

Verdomme.. M'n pa kwam net met het geweldige nieuws dat de autoradio uit m'n auto gejat is. :neg: :evil:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door tsov »

Ah, da's lullig! -O-
Ik kan 'm er gelukkig uithalen en doe dat ook altijd, ook al is die radio net zo oud als ikzelf :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

tsov schreef:Ah, da's lullig! -O-
Ik kan 'm er gelukkig uithalen en doe dat ook altijd, ook al is die radio net zo oud als ikzelf :lol:
Dan nog is die radio kostbaarder dan die kreukelzone-op-wielen zelf :mrgreen:
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door tsov »

Kreukelzone? Die was toen nog niet uitgevonden :mrgreen: Het zal vast niet goed aflopen als ik een ongeluk krijg, dit gebeurt er namelijk als je een moderne auto (met kreukelzones) op een oude bak gooit:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY[/youtube]
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

typisch :shock: En ik maar denken dat Volvo's zulke veilige wagens waren :(
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door tsov »

Het zegt trouwens wel wat over Renaults als je op deze manier reclame gaat maken:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HbV98cnBbLg[/youtube]
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

Mocht u nog op zoek zijn naar een geschikte botsbak, bijvoorbeeld voor uw blonde echtgenote, koop een Renault :mrgreen:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door STF »

Wij hebben in beide auto's goedkope (en inmiddels bejaarde) radio / CD spelers zitten die bijna niks opleveren bij diefstal dus de frontjes hebben wij er nog nooit afgehaald.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Maik »

Ik heb toevallig vorige week een nieuwe radio gekocht voor m'n renault (jáwel!), het frontje haal ik er (bijna) altijd af.
Pommes.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Stefan »

tsov schreef:Ah, da's lullig! -O-
Ik kan 'm er gelukkig uithalen en doe dat ook altijd, ook al is die radio net zo oud als ikzelf :lol:
Ja, maar ik had eigenlijk niet verwacht dat 'ie letterlijk voor de deur eruit gehaald zou worden. Maar goed, ben blij dat het 'maar' een radio van de Lidl was, en niet eentje van €200,- ofzo..
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Oud forumgebruiker »

Mijn ouders hebben een Renault (Grand Espace), dus ik zit goed! Als ik mijn rijbewijs heb ga ik echter niet voor de renault maar voor een ander stokbroodje: Peugeot. Het liefst een 306.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daan »

Franse auto's... :neg:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Stefan »

Om gelijk maar even mee te doen; M'n ouders hebben een Seat Leon en ik heb een Mazda 323 F uit '98. Om eerlijk te zijn rijdt de Mazda beter als de Leon. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Justin »

@Stefan: Nou dat is dan een leuke verassing :(.
@Geert: Altijd gezellig, die belastingdienst.....
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door --Stefan-- »

Haat aan de koopzondag :(
3 0 7 9
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Mark »

ziggy schreef:Mijn ouders hebben een Renault (Grand Espace), dus ik zit goed! Als ik mijn rijbewijs heb ga ik echter niet voor de renault maar voor een ander stokbroodje: Peugeot. Het liefst een 306.
Ik ben toch meer van de VW Golf of Polo, heb nu rijles in een Golf en het is een heerlijk wagentje :pos:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Stefan »

Ik heb gelest in een Golf 6, die echt gloednieuw was toen ik begon. Er stond 300 km op de teller bij m'n eerste rijles. Overigens had ik die auto graag mee genomen nadat ik m'n examen gehaald had, hij reed heerlijk. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Ardan »

Ik heb eens bij verschillende rijscholen informatie aangevraagd, en mijn voorkeur ging uit naar Zoutman, later hoorde ik dat je daar in een soort van terreinwagen lessen krijgt :shock: Maar goed, dat is alweer een hele tijd geleden. Ik ga nu denk ik weer eens rijscholen rond. Want ik wil er nu echt voor gaan: IK WIL DIT JAAR MIJN RIJBEWIJS HEBBEN!!! OV is heel leuk, maar ik begin het gependel één, twee keer per weekend naar Winterswijk nu nogal zat te worden. Vooral steeds die einden lopen aldaar.
Helaas kan ik de volle mep van 1500 euro (en de rest) nu nog niet betalen. Ik hoop dat ik iets kan vinden waarbij ik gewoon per les of per enkele lessen kan betalen. En dat ik binnen een maand kan beginnen.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Suus »

En ik maar denken dat ik de chaotische Albert Heijn wel ontdekt had ondertussen, is er toch nog eentje tussendoor gekomen: De Albert Heijn op de markt in Gouda :shock:

Buiten een dranghek vol kinderen en Volkskrant verkopers, maar dat is standaard deze weken :mrgreen:
Dan naar binnen, een grote pilaar precies voor de deur, allemaal in de rij, maar eerst nog even stilstaan, want er stond een rij bij de sigarettenbalie dus dan kan er niemand langs. Dan naar binnen, heel smal gangetje, met drie inhammen met koelwanden. Vergeleken met de omvang van de winkel een gigantische fruitafdeling, zeer smal gangetje tot ergens achterin voor brood + bier. Via de zuivel en vlees weer terug naar de groente. Daar een kassaopstelling zoals achter de Dam in Amsterdam, en voordat je naar buiten loopt kom je nog even langs de tijdschriften. Beeld was compleet toen er een dikke halfkale man in een bruin overhemd met een Supermarktmanagerbadge nog even een karretje met allerlei meuk door de winkel rolde, hij had nog net geen sigaar in zijn mond volgens mij. Personeel was ook totaal niet onder de indruk van het van muur tot muur staan van de klanten :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daantje »

@ Ardan: volgens mij kan je vaak ook gewoon losse lessen nemen in plaats van een pakket, is dan misschien uiteindelijk wel iets duurder maar het is in totaal toch een smak geld en dan heb je in elk geval rustig de tijd om te sparen. Ik les nu bij de ANWB en betaal gewoon elke keer nadat ik les gehad heb.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door STF »

Bij mijn rijschool betaalde ik ook gewoon per les, volgens mij waren er geen pakketten.

Ik stoot vanmiddag met een plank tegen de muur, grote lichtflits en (weer) 1/3 deel van het gebouw en camping in het donker... Vanavond trek ik de deur dicht van een andere ruimte, BOEM, hoor me toch een kortsluitklap, weer de zekeringen eruit... Ik snap er helemaal niets meer van... Hoe kun je nou met een plank of met een deur kortsluiting veroorzaken?
Vorige week (toen ik in Nederland was) gebeurde het ook al een keer, dus het is niet mijn schuld. :wink:)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Meltrain »

Gaat er wel eens iets wel goed bij jullie? :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door STF »

Nee nooit. :mrgreen:

Maar ik serveer tenminste geen flesjes cola waar het dopje nog op zit (zoals in dat restaurant in Hoofddorp).
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Ardan »

Owh dat doen wij wel :mrgreen:
Bij kinderen dan tenminste. Gaatje erdoorheen met de gatenprikkerstamperdinges, rietje erdoorheen, presto.
Als-ie dan door zo'n stom kind wordt omgegooid blijft de sauerei tenminste beperkt.
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 45 gasten