Mag ik even kwijt #36

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Geert »

Fles schreef:
Justin schreef:@Fles: vind je alleen gekookte eieren smerig? Of alleen het eigeel?
Ik vind ze niet smerig. Het is gewoon veel te veel geklier met dat gare kutschilletje en dat domme vliesje en je trekt de helft van de tijd allemaal eigeel mee en je krijgt allemaal van die kledder over je hand. En wat hou je er aan over? Een eitje. Nou. Poe hee.
Gewoon goed af laten schrikken meteen na het koken, dan pel je ze zó af :). Eitje :mrgreen:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Justin »

Of je snijdt gewoon de bovenkant eraf en lepelt het er gelijk uit.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Geert »

Jups, dat kan ook nog. Vooral als-ie niet heel hoeft te blijven :P.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Volgens mij gaan we in ieder geval stadsgenoten worden :wink: hoe staat het daarmee trouwens? Bouwvergunningen en zo al rond?
Man hou op :( Nagel aan mn doodskist die schijtgemeente :|
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

Januari 2010 is trouwens de eerste maand sinds februari 2005 dat ik de hele maand niet met de trein gereisd heb. Schande :N Ook de eerste maand sinds januari 2006 dat ik niet minstens 1000 km met de trein gereisd heb. En de eerste maand sinds december 2008 dat ik niet minstens 2000 km met de trein gereisd heb. Het wordt weer eens hoog tijd inmiddels.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door STF »

En januari 2010 is de eerste keer dat we een maand lang geen kampeerders hebben gehad, de sneeuwval is de oorzaak daarvan.

Ik ben net terug van de tandarts, stond met 30 seconden alweer buiten. "Ziet er uitstekend uit, je hoeft maar jaarlijks langs te komen i.p.v. halfjaarlijks." (Ik was al jaren niet meer bij een tandarts geweest, maar toen ik destijds nog wel regelmatig naar de tandarts in Castricum ging stond ik ook altijd met 30 seconden buiten.)
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Karl »

Meh, memorycard problemen.

Ik heb een memorycard (xD) waar foto's op staan, althans dat is de bedoeling. Eenmaal in de computer (via kabeltje met camera of directe kaartlezer) is de map met foto's leeg, de map heeft een grootte van 0 kb. Echter heeft de verwisselbare schijf (=camera) wel een 'bezetting' van enkele honderden mb's. Eerst waren de foto's wel te zien op de camera, maar nu ook niet meer, maar ik kan geen foto's meer maken omdat de kaart vol is.

Iemand een idee? Dank daarvoor!
Het is een spectrum.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door tsov »

Volgens Bee springen er in Diemen monsters uit de bosjes :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door STF »

En die heten Tim?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Geert »

Karl schreef:Meh, memorycard problemen.

Ik heb een memorycard (xD) waar foto's op staan, althans dat is de bedoeling. Eenmaal in de computer (via kabeltje met camera of directe kaartlezer) is de map met foto's leeg, de map heeft een grootte van 0 kb. Echter heeft de verwisselbare schijf (=camera) wel een 'bezetting' van enkele honderden mb's. Eerst waren de foto's wel te zien op de camera, maar nu ook niet meer, maar ik kan geen foto's meer maken omdat de kaart vol is.

Iemand een idee? Dank daarvoor!
Wil je de foto's nog bewaren of heb je ze al ergens staan? Formatteren kan wellicht het probleem verhelpen. Of staan de foto's misschien op verborgen/hidden waardoor je ze niet in de explorer ziet?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

Geert schreef:
Karl schreef:Meh, memorycard problemen.

Ik heb een memorycard (xD) waar foto's op staan, althans dat is de bedoeling. Eenmaal in de computer (via kabeltje met camera of directe kaartlezer) is de map met foto's leeg, de map heeft een grootte van 0 kb. Echter heeft de verwisselbare schijf (=camera) wel een 'bezetting' van enkele honderden mb's. Eerst waren de foto's wel te zien op de camera, maar nu ook niet meer, maar ik kan geen foto's meer maken omdat de kaart vol is.

Iemand een idee? Dank daarvoor!
Wil je de foto's nog bewaren of heb je ze al ergens staan? Formatteren kan wellicht het probleem verhelpen. Of staan de foto's misschien op verborgen/hidden waardoor je ze niet in de explorer ziet?
Formatteren is sowieso de eerste stap. Tenzij het kaartje fysiek kapot is, kun je daarna met progjes als PhotoRescue, DataRcovery, UnDelete of Recuva proberen je boel terug te halen. Wat je bij Formatteren namelijk doet, is niet anders dan het vrijgeven van de ingenomen ruimte om opnieuw overschreven te worden, en het wissen van de FAT (De File Allocation Table). Het is alsof je de index uit een boek scheurt: Alle tekst staat er nog, alleen je kunt het niet meer vinden. Althans, niet zomaar ;)
Laatst gewijzigd door Fles op ma 01 feb 2010, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Karl »

Geert schreef:Wil je de foto's nog bewaren of heb je ze al ergens staan? Formatteren kan wellicht het probleem verhelpen. Of staan de foto's misschien op verborgen/hidden waardoor je ze niet in de explorer ziet?
Eigenlijk zou ik ze nog wel willen bewaren. Verborgen/hidden mappen zijn wel te zien, dus ik neem aan dat dat bij bestanden dan ook zo moeten zijn... :|
Het is een spectrum.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Joshua »

Er is vandaag mij vertelt dat ik lui ben.

Met als reden: ik loop er 20 a 25 minuten op naar school. Ik fiets er net 10 minuten op. Maar inplaats van dat ga ik 35 minuten bussen.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Ardan »

STF schreef:En die heten Tim?
Zit die jongen toch niet zo af te zeiken :mrgreen:
Naja goed hoewel het feit dat-ie niet normaal op foto's kan staan wel weer is bevestigd vanavond. Ik stuur ze hem nog door, dus jij krijgt ze ook nog te zien.
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door STF »

Ardan ik heb het over tsov niet over find your spot, zelfde voornaam. :wink:

Ik sta overigens bijna altijd boos kijkend op een foto maar aangezien ik doorgaans de fotograaf ben zul je mij niet vaak op een foto zien. Al zal ik in genoeg fotoboeken en albums op de computers voorkomen bij kampeerders want hoe vaak ik wel niet op de foto wordt gezet terwijl ik met de grasmaaier of motorzeis aan de slag ben... Een heel enkele keer sturen ze de foto op:

Afbeelding
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door tsov »

Oh, maar ik kan ook niet normaal op foto's staan hoor :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door tsov »

Ik ben volgens mij ziek aan het worden. Strontverkouden, volle holtes en keelpijn -O-
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daantje »

Veel slapen, voldoende frisse lucht (zowel naar buiten gaan als je kamer regelmatig luchten zodat alle virussen/bacterien naar buiten kunnen), gezond eten en drinken doet bij mij altijd wel wonderen :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daniel »

tsov schreef:Ik ben volgens mij ziek aan het worden. Strontverkouden, volle holtes en keelpijn -O-
Ah gezellig, ben ik niet de enige... strontverkouden, lichte buikpijn en hoofdpijn hier. Waarbij de mate van hoofdpijn ook nog varieert gedurende de dag.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Suus »

Wie spaart hier voetbalplaatjes? Ik had vandaag heel irritante kinderen achter mij in de rij bij de kassa staan, dus ik wilde het die kinderen niet gunnen :6 En de kinderen aan de andere kant aan het kassa gingen met elkaar op de vuist voor een zakje plaatjes met de beveiliger die ze uit elkaar probeerde te halen, dus nu heb ik 10 voetbalplaatjes :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Joshua »

Naar het boodschappen doen bij de AH op de daalseweg ben ik altijd zo vriendelijk om met die zakjes te gaan gooien. En dan zijn al die kinderen net honden die met z'n alle achter 1 kluif aanrennen.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Justin »

Haha, ik had ooit iets soortgelijks met de Gogo's van de C1000. Ik gooide ze op straat voor me en liet ze maar rennen :p :twisted:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Suus »

Joshua schreef:Naar het boodschappen doen bij de AH op de daalseweg ben ik altijd zo vriendelijk om met die zakjes te gaan gooien. En dan zijn al die kinderen net honden die met z'n alle achter 1 kluif aanrennen.
Ja, maar op het moment dat ze fysiek aan het vechten zijn vind ik dat geen voetbalplaatjes waard. :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Mark »

Bee schreef:Wie spaart hier voetbalplaatjes? Ik had vandaag heel irritante kinderen achter mij in de rij bij de kassa staan, dus ik wilde het die kinderen niet gunnen :6 En de kinderen aan de andere kant aan het kassa gingen met elkaar op de vuist voor een zakje plaatjes met de beveiliger die ze uit elkaar probeerde te halen, dus nu heb ik 10 voetbalplaatjes :|
Wtf :shock: Bij mijn Appie gaat het er gelukkig nog niet zo gek aan toe :P
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Suus »

Zal wel iets in het westen zijn. De winkel in Gouda Lekkenburg had zaterdag een hek met ruim 40 kinderen ( :shock: ) die elkaar zo'n beetje aan het platdrukken waren omdat ze anders niet tussen het hek en de muur pasten. :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten