Foto's maken in Haagse tramtunnel

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Foto's maken in Haagse tramtunnel

Bericht door Fles »

Geert schreef:Of gewoon vijf keer op en neer reizen en goed om je heen kijken. Oh jee, sta ik nu op een blacklist van de AIVD? *O*
Misschien moet je eerst nog wat vaker in de Google index komen met wat gebrabbel over BOMMEN en AANSLAGEN en JIHAD en dat soort termen. Flink wat :lol:
STF schreef:Mijn camera heeft een leuke functie als je op "verboden gebied" zou gaan fotograveren; met het wijzigen van een instelling schrijft hij alle foto's dubbel weg, de een als verborgen de ander als zichtbaar dus zodra je problemen krijgt en de desbetreffende foto moet wissen, staat de kopie nog gewoon in het verborgen gedeelte dat alleen met de computer uit te lezen en te wissen valt. :mrgreen:
Wat voor camera is dat precies? Het zal bij een serieuze verdenking van terroristische plannen niet veel helpen op zich, maar ik heb gehoord dat het in Italië verboden is om op stations foto's te maken :idea: Daar zou ik wel een camera willen hebben die dat kan wat jij nu noemt :pos:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Foto's maken in Haagse tramtunnel

Bericht door STF »

Panasonic DMC-FX550, maar hou er wel rekening mee dat die functie maximaal 28 foto's (bij 3 megapixel) of 6 foto's (bij 12 megapixel) als verborgen kan opslaan en het toestel bij elke foto om akkoord vraagt om de foto verborgen weg te schrijven dus je moet wel snel zijn als er een beveiliger op je af komt. :wink:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Foto's maken in Haagse tramtunnel

Bericht door Meltrain »

Fles schreef:maar ik heb gehoord dat het in Italië verboden is om op stations foto's te maken :idea: Daar zou ik wel een camera willen hebben die dat kan wat jij nu noemt :pos:
O.
Dan ben ik dus lekker illegaal bezig geweest vorig jaar in Rome. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten