Buschauffeur rijdt klagende passagier aan

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Buschauffeur rijdt klagende passagier aan

Bericht door Fles »

Buschauffeur rijdt klagende passagier aan

Een 23-jarige man uit Zeist is woensdag op het Utrechtse stationsplein aangereden door de chauffeur van de bus waar hij in wilde stappen. Dat meldde de politie donderdag. De passagier stond in de rij voor de bus toen de deuren plotseling sloten. Door te kloppen probeerde de man de aandacht te trekken van de chauffeur, wat niet lukte.

De bus reed al langzaam weg terwijl de man naar voren was gelopen om de chauffeur te waarschuwen. Hierdoor belandde de Zeistenaar voor de bus en werd hij 20 meter vooruitgeduwd door het voertuig.
Bron en meer

Klagende passagier? Pardon? :roll: Hier gaat iemand een goed verhaal nodig hebben :neg:
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Buschauffeur rijdt klagende passagier aan

Bericht door --Stefan-- »

Als alle buschauffeurs dat bij klagende passagiers deden dan had je honderden doden per dag :O
Zou het echt bewust zijn geweest?
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buschauffeur rijdt klagende passagier aan

Bericht door Suus »

En een buschauffeur ziet zeker niet dat er iemand aan de ruitenwissers hangt :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Buschauffeur rijdt klagende passagier aan

Bericht door --Stefan-- »

Hmmm nee inderdaadm niet te missen.
Dat wordt ontslag denk ik...
3 0 7 9
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Buschauffeur rijdt klagende passagier aan

Bericht door Fles »

--Stefan-- schreef:Als alle buschauffeurs dat bij klagende passagiers deden dan had je honderden doden per dag :O
Zou het echt bewust zijn geweest?
Een chauffeur die onbewust de deuren sluit terwijl er mensen aan het instappen zijn, en vervolgens onbewust 20 meter rijdt met een kerel aan zijn ruitenwissers? Hmmmkay.... :roll:

Lijkt me hoe dan ook een reden om zo iemand van de weg te halen en niet meer terug te laten komen.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Buschauffeur rijdt klagende passagier aan

Bericht door Geert »

Hmm, gezellig... In ieder geval is de titel wel erg misleidend. Er staat nergens dat de man klaagde, hij wilde gewoon instappen. Dat je als chauffeur niet iemand aan de ruitenwissers ziet hangen én dat een andere passagier het niet heeft gezien kan ik me slecht voorstellen.
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: Buschauffeur rijdt klagende passagier aan

Bericht door willy84 »

Dit lijkt me gevalletje poging tot doodslag/zwaar lichamelijk letsel. Niet écht handig als je jezelf niet onder controle hebt als chauff
immer kwaliteits posts
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Buschauffeur rijdt klagende passagier aan

Bericht door Joshua »

Oehhe, gelukkig ben ik die chauffeur niet tegen gekomen dan. Anders was ik al 100 keer dood geweest.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten