Klik hier voor meer.OV-Magazine schreef:RegioNS en Syntus krijgen het moeilijk
“Mijn volgende zorg is dat Syntus de concessie voor Zutphen–Hengelo–Oldenzaal kwijtraakt. De nieuwe concessiehouder Achterhoek heeft daar een voorsprong omdat hij materieel kan uitwisselen en dus een lagere reserve kan aanhouden. De concessie Midden-Overijssel is dan een mager overblijfsel voor Syntus. In dat doemscenario kan ik me voorstellen dat de aandeelhouders NS en Keolis het bedrijf laten fuseren met Qbuzz, ook een dochter van NS.”
RegioNS en Syntus krijgen het moeilijk
RegioNS en Syntus krijgen het moeilijk
Het is een spectrum.
Re: RegioNS en Syntus krijgen het moeilijk
RegioNS verdwijnt. Maar Syntus zie ik niet op helemaal op kort termijn verdwijnen. Vooral omdat het ook maar een dochteronderneming is van iets groter.
Re: RegioNS en Syntus krijgen het moeilijk
Tussen de regels door, lees je wel dat NS Regio het nog een keer wil proberen met de Zwolle / Amelo - Emmen.
Re: RegioNS en Syntus krijgen het moeilijk
Misschien qua passagiersaantallen, maar qua grootte lijkt de Achterhoek mij toch groter. :?Frank de Leeuw, directeur van Syntus schreef: “We doen mee aan de aanbesteding van de Veluwe. Binnen nu en een jaar komen de Vechtdallijnen eraan met de spoorlijnen Zwolle–Emmen en Almelo–Mariënberg; IJsselmond met de tramlijn Zwolle–Kampen; Zutphen–Hengelo–Oldenzaal met Twents en Arnhem Nijmegen. Die laatste is alleen al twee keer zo groot als de concessie Achterhoek.”
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 gasten