Station Amsterdam Science Park

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Dexter »

Als je op Zwd opstapt is de kans toch groot, want ik zit heel vaak op de 5000 en de 5100. En als er iemand zwaait, zwaai of toeter ik altijd terug! *O*
Vallend blad maakt rails glad.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Justin »

Woei! Moet ik niet te dicht op de perronrand gaan staan natuurlijk ;).

Op Zwd stap ik meestal (ongeacht welke richting) ter hoogte van het wachthokje op (meestal richting de Grbr).

Maar goed, Science Park :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Wout87 »

Is het nou nog een beetje druk op dat nieuwe station?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Suus »

Deze week zou het drukker moeten worden, maar tot nu toe zijn alle stoptreinen die ik had er voorbij gereden. Ik kan er dus nog geen uitspraken over doen (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door JWM »

Doordat machinisten vergeten te stoppen of omdat je altijd de trein naar Amersfoort hebt :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Suus »

Ik had deze week drie keer de s5800 ja *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Maik »

Dan is het ook niet zo gek dat die treinen niet stoppen :lol:

Alleen de s4600 stopt op Science Park :wink:
Pommes.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Suus »

Ik weet er alles van, want als ik een keer naar college ga heb ik normaal gesproken* altijd de s4600 naar Amsterdam (A)

*normaal gesproken is alleen in deze dienstregeling nog erg weinig voorgekomen door het geleuter met het weer en de opmerkelijke opstartproblemen op de Lijn Amsterdam - Weesp :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Dexter »

Ik ben er nu 4x gestopt met de 4600 en er is altijd wel animo, al zijn ze vaak op de vingers van 2 handen te tellen. Maar dat is nog altijd meer dan op sommige stations waar het lijkt alsof er alleen in de spits in- en uitstappers zijn. Wat ook meespeelt is dat een nieuw station altijd eerst even 'ontdekt' moet worden door reizigers.
Vallend blad maakt rails glad.
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door willy84 »

Opzich wel lachen natuurlijk dat station omdat ik om de hoek woon maar gebruik hem maar weninig. Er zijn gewoon te weinig reismogelijkheden voor Amsterdamse begrippen en je moet altijd op Weesp overstappen als je naar het Gooi wilt. In de spits wordt de halte wel leuk gebruikt. Schat zo'n 25 a 30 personen per stop. Dat is voor Amsterdam natuurlijk niks.

Hoe is het eigenlijk op Holendrecht? Toen ik daar nog bij het AMC werkte ging ik altijd met de metro en stapte echt de hele metro daar uit in de spits. Kan me voorstellen dat het door nu super druk is in de spits althans. Daar buiten vrij weinig te beleven.
immer kwaliteits posts
Oud forumgebruiker

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik heb geen idee hoe druk het station is, maar het klinkt me belachelijk in de oren dat Assp een nog lagere frequentie heeft dan pakweg Koog Bloemetjeswijk aan de heutemezaantjeslijn. Lekker aantrekkelijk dan, dat station :roll:. Als er nu al weinig reizigers zijn verwachter ik niet dat er méér gaan komen met de beperkte reismogelijkheden en de lage frequentie.
iljitsch
Berichten: 2970
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 13:38
Locatie: Den Haag

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door iljitsch »

Een aantal jaren geleden moest ik met enige regelmaat op het "science park" zijn, en ik vervloekte steeds de verbindingen die ik vanuit Den Haag had. Met de nieuwe trein doe ik dit in 1 uur 22 terwijl het zonder dit station 1 uur 32 is. Wat ik vaak deed was mijn fiets meenemen in de trein naar Duivendrecht en het laatste stuk fietsen... Overigens kende ik destijds de verbinding via Muiderpoort niet, ik ging altijd via Amsterdam Amstel waar ik regelmatig gedonder met de aansluiting op het GVB had.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Fles »

Is er nou behalve dat perronbordje nog wat anders ook? Ik hoorde wat over grote letters? Is daar een foto van? :?:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Suus »

Foto heb ik niet (Ardan misschien?). Op de abri aan de Science Park kant staat heel groot Amsterdam met witte plakletters op het glas, en aan de Watergraafsmeer (woonwijk) kant staat er met witte plakletters SciencePark op het glas.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Chauf21 »

Afbeelding *O*
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Vinny »

Veelzeggend dat bord. Wijst dat nou naar het station of de campus...? :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Suus »

Naar het Science Park, maar dan moet je nog wel eerst even een U-bochtje draaien.

Je komt wel dicht in de buurt hoor, Chauf21 :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door willy84 »

Die tunnel is ook al maanden afgesloten voor auto's. Iedere keer helemaal omrijden. :neg:
immer kwaliteits posts
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Vinny »

Bee schreef:Naar het Science Park, maar dan moet je nog wel eerst even een U-bochtje draaien.

Je komt wel dicht in de buurt hoor, Chauf21 :lol:
Je bedoelt toch niet die basisschool die je op de achtergrond ziet ? xD
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Tochjo »

Fles schreef:Is er nou behalve dat perronbordje nog wat anders ook? Ik hoorde wat over grote letters? Is daar een foto van? :?:
Op Stationsweb staat wel wat.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Station Amsterdam Science Park

Bericht door Fles »

Okee, niet genoeg voor de dubbel :) Naja ik moet er tzt toch nog gewoon heen natuurlijk.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten